2. save me😶🙏

1.2K 94 1
                                    

Keď som vošiel do kuchyne, všetci už sedeli a s úsmevom na tvári na mňa čakali, teda až na Taehyunga, ktorý by ma asi najradšej prepálil pohľadom.

Neviem prečo je na mňa taký, nič som mu nikdy nespravil, veď sa vidíme prvý krát v živote.

Prisadol som si, popriali sme si dobrú chuť a konečne sme začali jesť. To jedlo bolo vynikajúce, ale ja som si ho nevedel vychutnať. Stále som musel očkom zazerať na alfu sediacu oproti mne. Je krásny...nechápem jak niekto kto vyzerá jak anjel môže byť taký...no zlý.

"Tak Jungkook, čo keby sme si po večeri všetci sadli a lepšie sa poznali?"
Spýtal sa môj nový otec.

"To ako aj ja?" samozrejme, že Taehyung to musel okomentovať.

"Áno Tae aj ty, veď Jungkook je teraz súčasť našej rodiny, takže by sa patrilo ho poznať" vstúpila do rozhovoru mamina.

Možno sa pýtate, že prečo ich už tak rýchlo volám mama a otec, no už ich poznám tak dva mesiace, chodili ma dosť často navštevovať a ja som si ich strašne obľúbil.

"Ach fajn"povedal Taehyung.

Už je po večeri a všetci sedíme v obývačke natlačený na gauči. Tým natlačený myslím do slova a do písmena!

Ja sedím v strede a na jednej strane je na mne nalepená mama a na druhej Taehyung...prečo ja? Bojím sa, že ma za chvíľu zavraždí alebo čo, lebo ten jeho výraz tváre hovorí za všetko. Zachránte ma!!

"Taak Jungkookie, povedz nám čo rád robíš a tak a my ti zas povieme o sebe" veselo oznámila mamina.

"No j-ja rád robím veľa vecí...tak napríklad kreslím, natáčam, spievam a tancujem" povedal som už skoro bez zakoktania, ale ta Taehyungova blízkosť mi moc nepomáhala.

"To vážne? Aj Tae rád spieva a tancuje, dokonca má aj s kamarátmi skupinu" čo? Nikdy by som si nemyslel že človek ako on môže byť v kapele, ale keď sa nad tým zamyslím tak hlas musí mať úžasný~. Ale Jungkook fuj to. Už by som mohol prestať, veď on je teraz môj 'brat' a nemôžem nad ním stále takto rozmýšľať.

Taehyungov pohľad:

Tá mama musí všetko vykecať čo? To by ešte nebolo to zlé, ale čo vypustila z huby potom...to ma fakt dostalo.

"Čo keby si Jungkooka ukázal ostatným a ak by bol dobrý mohli by ste ho zobrať do skupiny" povedala to ako keby to bola úplná samozrejmosť. 'Len cez moju mŕtvolu' pomyslel som si.

"Si ty vôbec normálna? Celú tú dobu vám vyprávam, že ho tu nechcem a ty my ešte zadreš toto? Vieš čo choď do riti a zober si tam aj jeho!" ukázal som na tú vyklepanú omegu vedľa mňa.

"Kim Taehyung, to ako sa vyprávaš zo svojou matkou?!" zvýšil na mňa hlas otec, takže ešte aj ten bude na ich strane? Mám pocit ako keby bol ich synom on a nie ja.

"Ty radšej drž hubu a pridaj sa k nim" povedal som a vydal som sa smerom ku dverám. Vyšiel som von a zavolal som Namjoonovi, potreboval som teraz niekoho kto ma bude chápať a kedže Joon je niečo jak otec skupiny on je najlepšou voľbou.

"Namjoon? Môžem prísť?" nerád to priznávam, ale som citlivejší než vyzerám, ale o tom vie iba mojich päť kamarátov.

"Jasné Tae, len je tu so mnou Jinie" Jinovo meno povedal s takou láskou v hlase až ma zatriaslo.

"V pohode eomma (mama) sa bude hodiť" zasmial som sa. Áno Jin je zas ako taká mamička, ale je nerád keď mu tak hovoríme.

"Ja ti dám takú eommu, ja som tvoj hyung!" ozval sa tento krát Jin, ja som vravel že to nemá rád.

"Dobre kľud hyung" pousmial som sa. Keďže od Joona bývam o pár domov ďalej, zrušil som hovor a zaklopal na dvere. Otvoril mi Jin.

"Jinie~" zapriadol som a objal ho. Takého ma fakt skoro nikto nepozná.

"Ach Tae, decko už ma pusť" zasmial sa Jin.

"Má pravdu, fakt ho pusť a nájdi si svoju omegu" ozval sa Namjoon.

"Dobre ty žiarlivec" prišiel som k nemu a venoval mu krátke objatie, aby sa nepovedalo.

"Tak čo sa deje Tae, že si prišiel tak neskoro?" prehovoril Joon. Povzdychol som si a spustil.

"Hyung, ide o toho Jungkooka..."

"Čo je s ním? To je až taký zlý?" ozval sa tento krát Jin.

"Ja vlastne ani neviem...nedal som mu moc šancu, lebo viete aký som, ale je strašne popletený...keď sa mi predstavoval doplietol svoje meno a vždy keď na mňa hovorí kokce jak postich. Ide o to, že ja ho tam nechcem...bere mi aj tú malú pozornosť rodičov čo som mal. Je to samé Jungkook sem a Jungkook tam. Chcem aby vypadol a aby bolo všetko ako pred tým, ale zároveň nechcem" lepšie to znelo v mojej hlave.

"Tae za prvé ten chalan za nič nemôže a za druhé chceš aby vypadol alebo nie? Mám nadpriemerné IQ ,ale toto nechápem" zasmial sa Namjoon.

"Chcem, ale aj nie...no lebo on..." nevedel som ako to povedať aby to nevyznelo blbo.

"Čo on?" vyzvedal Jin.

"On..no on ma niečím strašne priťahuje. Tá jeho vôňa, bože keď som ho zacítil skoro som sa neudržal a ten jeho zajačí ksichtík...ale nie je to len o tom, ťahá ma k nemu niečo, čo nedokážem opísať" tak neznelo tak ako som si prial, ale čo už.

"Tae ty pako...on je pravdepodobne tvoja omega" chytil sa za hlavu Joon.

"Č-čo? To nie, ja nechcem aby bol moja omega!" vykríkol som.

"To si nevyberáš...a on to určite cíti tiež, preto je pri tebe taký nervózny a nechápem prečo to nechceš" opäť povedal Joon a ja s Jinom sme na neho pozreli ako keby bol zjavenie. Zrazu za Jin natiahol a strelil mu po hlave.

"Ty pako, veď sú teoreticky súrodenci"

"To hej ale prakticky nie, nemajú spoločnú krv" povedal Namjoon a popri tom si šúchal zasiahnuté miesto.

"Pravda, ale je to divné...ty Tae, možno by si sa s ním mal normálne v kľudne o tom povyprávať. On to na 100% vie, lebo to cíti aj omega aj alfa. Musíte to prebrať" vysypal na mňa Jin.

"Hyung ty ma nepočúvaš? Pred chvíľou som ti vravel, že som na neho hnusný a ty mi teraz povieš aby som za ním išiel a povedal, že no ahoj Kookie, vieš tak nejak by si mal byť v budúcnosti moja omega, proste sme si súdený..." povedal som ironicky.

"On mu povedal Kookie...awww aké roztomilé~~" zakričal Jin.

"Namjoon hyung, aspoň ty mi pomôž" bol som úplne bezmocný, nevedel som čo robiť.

"Možno by...."

안녕💜
Čo si myslíte že Joonie povie Taehyungovi?😋
A chcela som sa Vás ešte spýtať ktorý koncept fotiek z LY Answer sa Vám najviac páči? U mňa nakoniec vyhralo F😁😍
A ešte jedna vec, ak má niekto z Vás rád Pentagon, alebo sa zaujíma o takzvanú kauzu E'Dawn a Hyuna, veľmi by ma zaujímal Váš názor na to, že E'Dawna prakticky odstavili od skupiny😕😓💔

-Miška❤

Awww no nie sú najroztomilejšie stvorenia na svete?😍😧💖 (aj ostatní chalani z BTS samozrejme, ale Taekook spolu je proste naj😂😋)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Awww no nie sú najroztomilejšie stvorenia na svete?😍😧💖 (aj ostatní chalani z BTS samozrejme, ale Taekook spolu je proste naj😂😋)

I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon