♠ Jimin ♠Mikor felébredtem megrohamoztak az emlékek. Teljesen elvörösödtem, borzasztóan szégyenlem magam. Sőt undorodom magamtól. Hogy voltam képes élvezni annak a gyilkosnak a tetteit. Megőrültem? Biztos, hogy igen!
A gyomrom hatalmasat kordult. Már jó rég nem ettem. Kezem hasamra raktam. Meglepődve néztem le és vettem észre, hogy egy szürke póló van rajtam. Ez...felöltöztetett?
Hát végre valami kedves tett.Nemsokára ki is vágódott az ajtó ugyanis Jungkook lépett be rajta kezében egy tányérral a hóna alatt pedig azt hiszem egy pakack vizzel.
"Szia Chim. Hoztam neked ebédet. " mondta nyugodt hangnemben. Miért ilyen kedves és nyugodt?"K-köszönöm." motyogtam apró pírral az arcomon. Elvettem tőle a tányérat és enni kezdtem. Nem tudom mi ez, de nagyon finom.
"Mi ez?" kérdeztem félve szemébe nézve, de hamar el is kaptam tekintetem.
"Ez kimbap. Finom ugye?" mosolygott. Az állam a padlót súrolta. Ő most rám mosolygott? És miért dobog ilyen hevesen a szívem? Lehet a kimbap miatt van.
"I-igen" nyögtem ki piros arccal. Ő csak tovább mosolygott.Befejeztem az evést, a tányérat az éjjeliszekrényre rakta és rám nézett.
Mit akkar? Csak hosszasan bámlut engem és ez kezd kényelmetlen lenni.
Nyeltem egy hatalmasat, ahogy mellém ült az ágyon. Újra eszembe jutottak a tegnapi érintések ezért egyre vörösödő arccal és heves lélegzetvételel gubasztottam melette. Utáltam még csak a gondolatát is, hogy én élveztem minden egyes tettét. Bűntudatom van. A megbánás, szégyenérzet és halálvágy keserű egyvelegét érzem számban."Jiminie szeretnél kimenni a szobából?" kérdezte tőlem mire teljesen lefagytam. Ő most tényleg megkérdezte ezt? Csak álmodom vagy ez a valóság?
"Igen!" vágtam rá azonnal. Lehet, hogy elenged? De vajon mi üthetett belé? Nem értem a hirtelen kedvessége okát. Talán azért van mert nem elenkeztem amikor lefeküdtünk?Nagy mosolyt villantott és felrántott az ágyról. Alig bírtam megállni a lábaimon a nagy hévben. Keze szorosan fonódott csuklómra, épp csak, hogy nem fájt. Kinyitotta az ajtót és kivezetett a folyosóra. A falak világoskékek voltak valamilyen mintázattal. Nem hiszem el, hogy annyi idő után kimehetek!
Sziasztok! Elnézést kell hogy kérjek, hogy megint ilyen rövid és elcsépelt lett a rész. És ahogy észrevettétek lassan frissülnek. Megpróbálom hamarabb hozni őket (lol mindig ezt mondom, de sosem tartom be😂😢) A hibákért bocsi.🙇Viszont, vajon Jungkook hirtelen miért engedte ki Jimint? Mit tervez?😈😏
L.S
YOU ARE READING
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️
Fanfiction•EGY EMBER, AKI TUDJA, HOGY AZ UTCA JOBB BÁRMINÉL• _________________________________________ "Ah, igaz is. Hiszen már összetörtelek." mellényéből elővett egy pisztolyt. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Hát tényleg meg öl? A fejemre irányitotta a...