ー8ー|1

1K 85 7
                                    

Nincs átolvasva!
JIMIN ♠

Kivezetett a folyosóra. Az első dolog amit észrevettem, azok a világos kék falak voltak valamilyen mintával. Olyan hihetetlen, hogy még mindig nem hiszem el, hogy ez megtörténik.
Biztos csak álmodom!

"Gyere." zökkentett ki gondolataimból Jungkook mély hangja. Még mindig fogta a karom. Gondolom, nem akarta, hogy elmeneküljek. Pedig most itt a tökéletes lehetőség rá! Viszont várjuk ki a végét.
Lementünk a lépcsőn amit vörös szőnyeg takart. Egy hatalmas hallban találtam magam. A falak mind fehérek voltak és a padló is valamilyen márványvból készülhetett. Alig értünk le, már is fordultunk balra. Újra egy hosszú folyosó elé érkeztünk. Jungkook felkapcsolta a lámpákat. A falak ugyanolyanok voltak. Elindultunk, majd a közepe táján megálltunk és kinyitott egy ajtót. Amint átléptük a küszöböt egy nagy szoba tártult elénk. A falak vörösek a bútorok feketék. A szoba közepén helyezkedett egy hatalmas ágy, mindkét oldalán éjjeliszekrénnyel.
Talán az ő szobája lenne?

Ő mintha meghallaná gondolataim válaszol " Ez az én szobám. Gondoltam itt kényelmesebb az ágy!" ledöbbenve nézek rá, a szemeibe.
"Miért hoztál ide?" kérdem óvatosan.

"Miért ne tettem volna? Elegem volt, hogy mindig el kellett mennem a szobádig. Az szinte a ház másik végében van. Így most sokkal közelebb lehetsz hozzám." hatalmas mosolyt villantott felém. A szívem hevesen kezdett verni és az arcom piros lett.

Ő a reakciómon csak jót kuncogott. Áh, mi van velem?
"Gyere ide Jiminie." intett kezével.
Lassan odamentem hozzá és megálltam előtte. Megfogta kezeim és lehúzott az ágyra. Így most lábai két oldalán térdelek és kezeim mellkasán vannak.

"Megőrjítesz..." suttogta fülembe. Hátamon kellemes borzongás futott végig.
Belemarkolt fenekembe mire aprót nyögtem. Hirtelen ajkait enyémekre nyomta. A meglepődségtől teljesen lefagytam. Nemsokára elvált tőlem és a szemeimbe nézett.
Pár pillanatig csak bámult majd végre megszólalt.
"Jiminie, gyönyörű vagy."
Mi? Most jól hallottam? Jungkook gyönyörűnek nevezett? Beteg lenne?
"Miért mondod ezt?" kérdeztem tőle.

"Mi közöd hozzá?" tekintete zavaros lett és a padlóra nézett. Rosszat mondtam?

....

Sziasztok! Szóval igen van rész, amit 2 részre osztottam.(fogalmazás lvl. 1000) A következő Jk szemszögéből lesz.😏 Azon gondoltam, hogy kéne nektek valami becenév! Ha van valami ötletetek akkor kommentbe írjátok.

Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang