༺ᴇɴᴅ༻

876 59 4
                                    

                       *JUNGKOOK*

Feszengve vártam szerelmemre az oltár előtt. És még abban a pillanatban kinyílt az ajtó s megpillantottam fehérbe öltözött angyalom ahogy felém közeledik. A háta mögött a lemenő nap sugarai borítják be a helyet és szerelmem szinte ragyog tőlük. Mintha egy angyal jönne le a menyből csakis az én karjaim közé. Kezében egy apró virágcsokrot szorongatott és a fején lévő fátyol szárnyakként lobogot utána. Mire ideért hozzám már könnybe lábadt a szeme, akárcsak nekem.

Az igéretünk után felhúztam apró ujjára a gyűrűt és ő is az enyémre. Boldogan mosolyogva hajoltam ajkaira.
Ezek után felkaptam az ölemben és egy menyasszonyhoz illő pózban kisétáltam vele a templomból, hátunk mögött a vendégekkel.

A vacsora is kiválóan telt és a közös táncunk után még jól belaktunk a desszertekből. Aztán ahogy lassan mindenki kezdett fáradt és álmos lenni elkeztünk elbúcsúzni a vendégektől és hamar már csak ketten maradtunk. Mivel a vacsora a birtokomon volt a szobánk is elég közel található. Jimin fáradtan dőlt az ágyra és elkezte kigombolni ingjét mire lassan lehúztam róla, hiszen megelégeltem szenvedését a ruhadarab levételével.
"Köszi." motyogta és egy mézédes csókot nyomott ajkaimra.

Én is levettem ingem és az ágytámlának dőlve hagytam hogy feleségem, azaz férjem hátát a mellkasomnak döntse. Átkaroltam apró törzsét izmos karjaimmal. " Nagyon szeretlek asszonykám." suttogom fülébe mire kissé morcosan megütögeti comobom a megszólítás miatt. "Ne hívj így, elvégre én is férfi vagyok!" nézett rám tettetett haraggal.
"Mind tudjuk, hogy én vagyok az igazi férfi ebben a kapcsolatban feleségecském." a mondatom közben magam alá gyürtem.
A hangulat hirtelen megváltozott. Forróbb lett..

Megcsókoltam és csókunk egyre vadabb és forróbb lett. Nyelvünk vad harcolt a dominanciáért. Tenyerem végighúztam csupasz oldalán mire megborzongva belenyögött csókunkba.
Levegőhiány miatt elváltam tőle és megbabonázva néztem kipirult piheggő arcára. Még most sem hiszem el, hogy tényleg létezik ilyen tökéletes ember.
Álláról nyakára tértem csókjaimmal. Elöször nyelvemmel kényeztettem nyakát majd hamar harapdálni és szívní kezdtem a hófehér bőrét. Kezét vállamra rakva nyöszörgött.
Lassan áttértem mellkasára. Óvatosan nyaltam meg mellbimbóját. Teste megremegett és egy apró nyögés hagyta el száját. Fogaim közét vettem jobb kavicsát míg másikat ujjaimal morzsolgattam.
Aztán egyik tenyerem kezdett déli tájakra tévedni és semmi gyengédség nélkül markoltam rá férfiasságára. Szerelmem fülembe nyögött és még jobban belémkapaszkodott.
Már rendesen kivántam őt ezért hamar megfosztottam nadrágjától és alsójától egyaránt.
Nem tétováztam egyből bekaptam hosszát és tövig nyeltem. Hangosan nyöszörögve élvezte kényeztetésemet.
Szorgosan mozgattam fejem fel-le.
Nyögései egyre szaporábbak lettek de mielőt elélvezhetett volna kiengedtem számból. Csalódottan nyögött fel és kissé mérgesen nézett rám.
"Nyugi bébi, hamarosan megkapod amire vágysz!" féloldalasan mosolyogtam rá.
"Kook kérlek..." könyörgött mire a fiókból elővettem a síkosítót és egy óvszert. Felgörgettem magamra az utóbbit és ujjaimra kenntem egy jó adagot a síkosítóból.

Elöször csak gyengéden köröztem  bejáratán majd lassan belévezettem mutatóujjam. Az érzésre felnyögött és én hamar csatlakoztattam második ujjam is. Jiminie szemeibe könnyek gyültek így megcsókolva őt próbáltam elvonni figyelmét a feszitő érzéstől. Ami sikerült is és harmadik ujjaim is belévezettem. Majd gyors tempót diktálva mozgattam benne hosszú ujjaim. Ő csak nyögve élvezte ujjaim munkáját.
Mikor már elég tágnak éreztem kihúztam ujjaim forró lyukából és hosszomon végighúzva párszor ezzel bennedvesítve azt lüktető örömkuckójába toltam méretes férfiasságom. Fejét hátravetve sikkantott fel. Egyből mozogni kezdetem. Lökéseim erőteljesek és gyorsak voltak. Jimin farkára fogva keztem azt pumpálni és szegénykém nem sokáig bírta az emberfeletti tempóm ezért elélvezett.Szemei fenn akadtak és magas hangon nyögte a nevem. Gyűrülye rámszorúlt és nekem sem kelett sok, hogy kiereszem örömnedvem az óvszerbe. Lassan kihúzódtam forróságából.

Lihegve feküdtem mellé és arcából kisimitottam rátapadt tincseit. Pár perc múlva levettem az éjjeliszekrényről pár zsepit és megtísztítottam magunkat. Az óvszert is a piszkos zsepibe csomagoltam és lehajítottam a földre.
"Nagyon szeretlek."suttogtam és egy gyengéd csókot leheltem homlokára.
"Én is Kookie..." motyogta épp mielőtt elaludt volna.
Elmosolyodtam aranyos tettén és miután betakartam magunkat én is elaludtam azzal a tudattal, hogy életem szerelme, most már férjem, itt fekszik mellettem és csak engem szeret. Bebizonyitotta, hogy egy olyan hideg szív is újra érezhet mint az enyém.

                            The end.

HÁT VÉGE! Elérkeztünk a könyv végéhez. Nagyon hálás vagyok mindenért és boldog, hogy befejeztem az első könyvem! Nem tökéletes, de nem is annak szántam.
Köszönöm nektek, hogy olvasstátok ezt a kis béna könyvecskét. Számomra ez sokat jelent.
Remélem a következő könyveimben érzehető lesz a fejlődés!
Love u all!❤❤

Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz