*JUNGKOOK*"Fogd be Jungkook. Mindenre emlékszem." szólalt meg.
Mintha megállt volna az idő, csak meredtem szemébe. Hazudnék ha azt mondanám nem kaptam egy mini szívinfarktust."J-Jimin e-ezt hogy érted?" kérdeztem habár jól tudtam mit jelentettek szavai.
De mégsem szökhet el tőlem! Hiszen ő hajléktalan és egy árvaházba helyeznék. Nincs okom félni...
Nem! Jungkook most jó nagy szarban vagy és ez a te hibád."Elraboltál, megerőszakoltál majdnem kinyírtál és utána volt pofád eljátszani, hogy a párom vagy?! Mégis mit vársz tőlem?" mondandója után levegőt kapkodva nézet a plafonra.
"Kérlek...én csak azért tettem ezt, mert ez volt az egyetlen módja, hogy kimutassam a valódi érzéseim! Jimin én valóban szeretlek...- itt hangom elcsuklott- és nem csak kitalálom. Hibáztam, de érted jó emberé akarok válni!" kérlelően néztem rá, a fiúra akit szeretek.*JIMIN*
Ahogy azokkal a kérlelő szemekkel nézett rám úgy nézett ki mint egy elveszett kisnyúl. Szívem hatalmasat dobbant és akaratom ellenére megeredtek a könnyeim.
Gyengéden rásimitott arcom jobb oldalára. Hüvelykujjával letörölte könnycseppjeim.
"Kérlek adj egy utolsó esélyt ennek a gonosz embernek aki nem tudja egyedül élérni a fényt, a tisztaságot a jóságot..."
Összezavarodtam. Hiába tagadnám szeretem ezt a férfit. És az elmúlt napokban megmutatta a jó oldalát.
Vajon ha most igent mondok később majd megbánom?"Ez az utolsó..." suttogom hiszen vészesen közel van hozzám.
Egy megkönnyebült sóhaj után gyengéden hajolt ajkaimra. Ahogy kezei arcomon pihentek sajátjaimat tarkójára onnan pedig hajába vezettem.
"Szeretlek."motyogta ajkaimra újra és újra egy egy puszival megtoldva.~~~time skip~~~
Néhány nap múlva hazaengedtek minket és bár félve, de boldogan tértem vissza Jungkookal. Az elmúlt napokban bebizonyította, hogy valóban szeret. Minden nap hozott fris virágot és mindig megbizonyosodott aról, hogy nekem jó legyen.
Közben sok csók is elcsattant sok 'szeretlek'-el.
Bár sok kimondatlan szó maradt még közöttünk egyelőre a pillanatnak élünk.De a fő problémám a maffiával kapcsolatos ügyek.
Próbáltam vele beszélni erről, de az első néhány alkalommal terelte a témát.
Viszont egy közös tévézés után újra megemlítettem neki. Ezútal válaszolt.
"Jimin megigértem, hogy jobb emberé válok. Eddig nem szóltam semmit, mert még nem intéztem el, de most már minden a helyén van. A maffiát egyik közeli barátom kezébe adtam.""És ez mit jelent?" kérdeztem hezitálva.
"Azt, hogy már semmi közöm a maffiához." és ezzek a szavak után újjongva megcsókoltam az én Kookie-mat."Köszönöm, hogy segítesz jó lenni." egy újabb csók után eldöntött a kanapén.
Hát elérkeztünk az utolsó részhez.
Az elején valahogy így terveztem, de most kicsit erőltetettnek érzem. Mégis tetszik. Remélem a végére mindenki megszerette Jungkook karakterét, hiszen ő volt az aki a legtöbb változáson és fejlődésen ment át. Nemsokára hozom az epilógust! Addig is köszönök mindent! Mindenki maradjon otthon és vigyázatok magatokra, egymásra.❤L.S
YOU ARE READING
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️
Fanfiction•EGY EMBER, AKI TUDJA, HOGY AZ UTCA JOBB BÁRMINÉL• _________________________________________ "Ah, igaz is. Hiszen már összetörtelek." mellényéből elővett egy pisztolyt. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Hát tényleg meg öl? A fejemre irányitotta a...