♠ JIMIN ♠Azóta nem jött hozzám. Én pedig egyre nehezebben viselem a bezártságot. Azt hiszem talán már két napja is lehetett. Étel, ital mellesleg ruhák nélkül elég nehéz ebben a szobában meglenni. Többek között az ágyon feküdtem és gondolkodtam. A helyzetemről, a lehetőségeimről és róla. Nem tudom mi vezethette rá, hogy kegyetlenül gyilkoljon és elraboljon. Végül is talán neki is vannak érzelmei. Hát igen, öröm amikor másokat megalázhat. Még mindig szívből gyűlölöm. Ha, ha nem ebben a helyzetben, és így találkoztunk volna, akkor talán barátok is lehettünk volna. Persze csak, ha nem ölt volna meg senkit. Vajon a rendőrség nyomoz utána?
Vajon mi a munkája?
Vajon hány éves?
El fog engedni valamikor?A sok kérdésre még nem kaptam választ. És félek, hogy nem is fogok.
Elég unalmasak ezek az órák. Bár inkább unalom és magatehetetlenség mint, hogy ő itt legyen.És mintha csak meghalaná gondolataim nyílt is az ajtó és léppet be rajta Ő. Jungkook, fáradt arca és karikás szeme egészen félelmetesé tették őt. És még az a nyúgtalanitó mosoly is ott bujkált arcán.
Hirtelen rám dobott valami ruhaanyagot.
Meglepődve vettem le fejemről az emlitett tárgyat, ami egy felső volt.
Fekete néhány vörös csíkkal."Köszönöm." motyogtam és gyorsan magamra kaptam mielőtt még tovább bámulhatna. A felső jóval nagyobb volt rám.
"Jiminie remélem jól megvoltál nélkülem. Most viszont elmegyünk fürödni. Mert már jó néhány napja nem tisztálkodtál. " mondta vidáman.
Ledermedtem. Fürödni?
A 'elmegyek fürödni' jobban hangzik. De most, hogy mondja már nagyon rég nem mostam meg magam.Felém nyújtota kezét, mire félve de elfogadtam azt. Nem akartam magamra haragítani. Felhúzott az ágyról és most először mehettem ki a szobából. Kezem szoros marka között volt így esélyem sem volt elfutni. A folyosó elején lévő ajtó előtt megáltunk és benyitott.
Tágas helyiség, hatalmas kád és még egy zuhanykabin is volt. A csempe halványkék, szinte csillogott. Elképesztő. Neki aztán van pénze.
"Na vetkőz már le." mondta. Rákaptam tekintetem, ő a vízet eresztette a kádba. Remegve nyúltam a póló szegélyéhez és lehúztam azt. Próbáltam magam takarni amenyire csak bírtam. A kád megtelt mire ő is vetkőzni kezdett. Se szó se beszéd nélkül beleült a vízbe, majd intett, hogy kövessem. A másik oldalra húzódtam és így egymást néztük. Zavarba ejtő ahogy engem néz azokal az éhes szemekkel."Chim, legutóbb valamit abahagytunk, nem szeretnéd folytattni?" kérdezte kaján mosolyal az arcán. Nyeltem egy hatalmasatt. Ugye nem arra érti? Ugye nem? Megrázom a fejem.
"N-nem" dadogom remegve.
Mérgesen néz rám.
"Mivan? Szerinted ez kivánságműsor? Ha azt mondom sexszelünk akkor szexszelünk és pont. Ha nem elenkeznél még élveznéd is." morogta el a végét. Élvezni? Na ne nevetessél. Derekamra fogva húzott közelebb magához, vagy inkább magára. Merev férfiassága combomnak nyomódott. A fejem azonnal vörös lett. Kezét levezette seggemhez és erősen belemarkolt. Egy kisebb kiáltás hagyta el ajkaim. Még mindig taszitó ez az érzés. Ujját bejáratomhoz illesztette és benyomta. Felszisszentem a kellemetlen érzésre. Nemsokára már mind a három ujja bent volt ami már nagyon feszített. Viszont ahogy ujjait mozgatta bennem, valami megváltozott. Már nem annyira fájt, hanem élveztem. És ez nagyon megrémitett. Hamar kihúzta ujjait és férfiasságát vezette belém. Hangos nyögés, ami már inkább egy halk síkítás volt, csúszott ki számon. Nem várt máris elkezdett mozogni. Pár lökés után eltalált bennem egy pontott amitől egész testemben megremegtem. Egyre többször találta el azt és éreztem hogy el fogok menni.
"É-én..." nem tudtam befejezni a mondatott mert az orgazmus hullámokbant tört rám. Remegve dőltem mellkasának és éreztem, hogy Jungkook belém élvezett egy hangosanbb morgás következtében. Kezei derekam fonták körbe és mindketten hangosan lihegtünk. Hirtelen nagyon elálmosodtam. Éreztem ahogy végigmossa a testem, majd kiemel a vizből. Aztán elnyelt a sötétség.Sziasztok! Újabb részt hoztam, remélem tetszik nektek. Ha igen ne felejtsetek nyomot hagyni magatok után. És ÚRISTEN! Imádom Jin dalát. Nagyon jó lett az mv is. ❤❤
L.S
KAMU SEDANG MEMBACA
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️
Fiksi Penggemar•EGY EMBER, AKI TUDJA, HOGY AZ UTCA JOBB BÁRMINÉL• _________________________________________ "Ah, igaz is. Hiszen már összetörtelek." mellényéből elővett egy pisztolyt. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Hát tényleg meg öl? A fejemre irányitotta a...