ー15ー

741 56 5
                                    

Author's pov.:

Esett az eső, a fehér Audi sofőrje nem volt teljesen józan és hamar elvesztette irányitását a kocsi felett. Az előtte lévő autónak ütközött ami néhányszor megpördült és egy fának csapódott. Az Audi pedig az út szélén állt meg füstölő motorháztetővel.

A férfi nehezen mászott ki kocsijából és elborzadva nézte a másik autót. Zsebéből kihalászta telefonját, bár most lassabban mint máskor hiszen keze remegett akár csak a nyárfalevél.
Kétségbeesett hangjával próbálta elmagyarázni a mentősöknek mi is történt. Azok pedig már úton is voltak.
Lábait szinte kocsonyának érezte, de minden erejét és lélekjelenlétét összeszedve lépet közel a fekete kocsihoz. Két fiút látott benne. Egyikük sem volt magánál. A büntudat kegyelmetlen szikrája gyúlladt meg szívében. Szinte horrorfilmbe illőnek érezte a körülményeket. Szürke ég,  szemerkélő eső és véres fejek. Teljesen lefagyott és csak a mentőautó hangos szírénázására eszmélt fel.
"Uram, minden rendben?" érzett meg egy kezet a vállán. Lassan a mentős felé fordította fejét, könny és takony áztatta, keserves hangon szólalt meg "Mondja, hogy élnek(!)..."

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

                               Jimin

Ismerős hasogató fájdalom.
Kiszáradt torok.
És sok sok emlék.

Minden oly zavaros, de mégis világos. Nem értem, nem nem akarom érteni!
Vissza szeretném kapni az álomvilágot!
Az igazság túlságosan fáj...
Hol az édes hazúgság...mely annyi sok jót igért? Hol vannak az álmok, melyek oly édesek voltak?

Próbáltam felülni, de nem sikerült.
Nekem semmi sem sikerül...
Túl sok minden kavarog a fejemben.
Fájdalom...
Csalódás...
Hazúgság...
És a röpke boldogság...
Nem a múltam fájt igazán, hanem Jungkook árulása. Az mindennél jobban fáj. És mégis visszamennék azokba a napokba amikor egy pár percre is de boldog voltam és végre normálisnak éreztem magam. Hát én minden vagyok, csak normális nem.
Mély gondolkodásom az ajtó nyitódása szakította félbe. Egy doktor lépet be két nővér kiséretében.
"Jó napot mr.Jeon." szólalt meg. Mr. Jeon?
"Örülünk, hogy végre felébredt. Van esetleg valami fájdalma?"

"Egy kicsit fáj a fejem és az oldalam, de másképp elég jól vagyok."

"Kisebb agyrázkódása van. A koponyán egy frissnek mondhatni sebet is véltünk felfedezni. Emelett egy bordája megrepedt és néhány zuzódást is szerzet. De ezeket leszámitva elég szerencsésen meguszta a balesetet. Akár csak a partnere."

"Doktor úr, ha szabad megkérdeznem, hogy van a partnerem?" ezek szerint neki sincs komolyabb baja.

"Mr. Jeon Jungkookot szintén agyrázkódással és néhány komolyabb zuzódással hozták be. Mivel már két nap is eltelt a baleset után elég jól van."
a mocskos disznó, miért érzem azt, hogy megkönnyebültem a hírek hallatán? Utálnom kéne. Mégsem utálom. Hát kész bolond lettem.

"Mr. Jeon szeretné magát látni, természetesen majd csak a kivizsgálás után." közölte majd el is végeztek néhány tesztet. Mire mindennel végeztünk már kicsit elfáradtam.
Eszembe jutott, hogy még Jungkookal is találkoznom kell. Ahogy a kórházi ágyban feküdtem arra várvá, hogy megjöjjön Jungkook anyáról és apáról gondolkoztam. A sok fájdalomról és megaláztatásról. Bárcsak örökre elfelejthetném őket.
De ez lehetettlen.

Helyette itt maradtam egy gyilkos markában. Nem tudom, hogy lesz a jövőm, de már most érzem, hogy nem lesz csodás.
És épp ebben a pillanatban toppant be Jungkook.
Vigyorogva és szinte ragyogott a boldogságtól.

"Szerelmem úgy örülök, hogy végre felébredtél! Nagyon aggódtam érted." vont szoros ölelésbe, de én eltoltam pár másodperc után.

"Fogd be Jungkook. Mindenre emlékszem." csak enyit mondok és közben próbálok dominálva a szemébe nézni. Próbálok erős lenni, de belül legszívesebben sírva összeomolnék és szeretetre várva kapaszkodnék belé.
















Sziasztok! Hát most ennyi idő után újból ebbe a könyvbe részt írni igazán fura érzés. Keserédes.
Nagyon sajnálom, hogy ennyi időre eltűntem. Valahogy az egész Wattpadot elfeledtem, de most újra itt vagyok és reményeim szerint még Április előtt befejezem a könyvet.
Szeretném megköszönni mindenkinek aki olvassa a könyvem.
És egyben megkérni titeket, hogy nyugodtan kérdezetek bármit amire kiváncsiak vagytok. Vagy szimplán néhány komment is jól esne.

Nagyon imádlak titeket <3

L.S




















És boldog karácsonyi & újévi ünnepeket!
Kicsit elkéstem ugye? 😅😂

És boldog karácsonyi & újévi ünnepeket! Kicsit elkéstem ugye? 😅😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin