Halmozzatok el kommentekell! °^°
.
.
.*JIMIN*
"Ham Mi-Ja! Ez a hülye megint sír!" ordította egy mély férfias hang.
Riadtan nyítottam ki szemeim. Felültem az ágyon és próbáltam rájönni hol vagyok, amit a szobában uralkodó félhomály jóval megnehezített. Eszembe jutott Jungkook és a tegnapi nap. Elpirultam a gondolatra, hogy elaludtam a kádban. Kimásztam az ágyból és húnyorogva az ajtóhoz léptem. A fejem még mindig nagyon fájt. Szinte lüktetett és az egész testem nehéznek éreztem. Kinyitottam az ajtót és kiléptem a folyosóra. Elindultam jobbra, hiszen arról jött a fény. Hamar már a lépcsőnél voltam.
Nem tudom, merre lehet Jungkook.
"Jungkook!" kiáltottam halkan. Pár pillanattal később felbukant az előbb említett. "Jimin! Jól aludtál?" kérdezte már előttem állva. "I-igen, de egy kicsit fáj a fejem. " mondtam neki.
"Ah szegénykém, gyere adok gyógyszert." simitott karomra végül ujjainkat összekulcsolva vezetett le a lépcsőn egészen a konyhába.A konyha olyan szép! Fehér pult és fekete székek. Nyugodt és hangulatos.
Leültem az egyik székre, ő már le is tett elém egy poharat melette a fehér színű pirulával. "Tessék szívem. Ez majd segít. " a pohárért nyúltam és kortyoltam a vízből. Jól esett ahogy a hideg végigcsúszik torkomon. Bevettem a gyógyszert majd Jungkook megkérdeztem mit szeretnék enni. Csak megrántottam a vállam.
"A hűtőben van még kis sushi! Eszünk azt?"
"Igen." válaszoltam. Jungkook elővette a tál sushit és lassan falatozni kezdtünk belőle. Nagyon ízlet. Bár rájöttem, hogy a halat nem szeretem."Szerelmem, nem nézünk meg egy filmet?" kérdezte mosolyogva, miközben hajam csavargatta. Csak egy bólintásra telett mert nagyon zavarban voltam közelségétől. Végigsimitott arcomon és a kanapé felé vettük az irányt. A tisztességes távot megtarva ültem le én is a kanapéra.
"Ugyan Chim! Búj hozzám, nem harapok...még." kacsintott. Elvörösödve csúsztam hozzá közelebb, mire ő kezét derekam köré csavarta én pedig fejem nyakhajlatába fúrtam. Beszípantottam férfias illatát. Erdőre és citromra emlékeztett leginkább.
Jungkook bekapcsolta a tévét és a csatornák között bögészett.
"Most megy a Titanic! Azt mondtad ez a kedvenc filmed. Talán ha megnézzük akkor valami eszedbe jut. " mondta s közben felém fordúlt. "O-oké." szólaltam meg. Nem emlékszem rá. De legalább már tudom mi a kedvenc filmem.Elkezdük nézni. A film már javában zajlott mikor Jungkook keze derekamról tenyerembe csúszott. Ha lehetséges még jobban zavarba jöttem.
Összekúlcsolta ujjainkat majd hüvelykujjával simogatta bőröm.
Próbáltam a filmre összpontosítanni, ami a végére össze is jött. Egy két könnycsepp lefolyt arcomon és mellkasom összerszorúlt. Annyira sajnáltam Rose-t. Jungkook észrevette a könnycseppjeimet és kuncogva próbálta őket letörölni.
"N-ne nevess ki. Ez olyan szomorú!" motyogtam.
"Ahww Jimine! Gyere ide szívecském." vont szoros ölelésbe. "Ne haragudj rám." nézett a szemembe. "N-nem haragszom." mondtam, olyan aranyos látvány Jungkook ahogy lebigyeszti ajkát és kérlelő szemekkel néz rám.
Elmosolyodott és lassan felém hajolt. Ajkát ajkamra tapasztotta. Lágy csókba hívott. Pár pillanatig nem mozdúltam a meglepődestől, majd megpróbáltam utánozni ajkai mozgását, s közben kezeim nyakába akasztottam.
Levegőhiány miatt elváltunk. Újra megölelt s fülembe suttogta; "Szeretlek!"Helló! Szóóóóvvvvvaaaalll már jó ideje nem volt rész...viszont most nagy nehezen megírtam ezt a gagyi résznek nem nevezhető dolgot. Úgy hogy örüljetek!😋
Amúgy kiváncsi vagyok a teóriátokra a sztorival kapcsolatban. Vajon Jimin sorsa, hogy alakul majd?
Addig is találkozunk a következő részben!·
.
.
XOXO L.S
KAMU SEDANG MEMBACA
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️
Fiksi Penggemar•EGY EMBER, AKI TUDJA, HOGY AZ UTCA JOBB BÁRMINÉL• _________________________________________ "Ah, igaz is. Hiszen már összetörtelek." mellényéből elővett egy pisztolyt. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Hát tényleg meg öl? A fejemre irányitotta a...