🎄JIMIN🎄"Oh ne! Én vagyok az, Jungkook! A szerelmed." mondta ezek szerint Jungkook. Nekem van párom? Méghozzá egy fiú?
"Eh?" nem tudtam mást kinyögni.
"De miért nem emlékszem rád?" kérdeztem. Beteg vagyok?
"Drágám az egész olyan szörnyű! Leestél a lépcsőn és beverted a fejed. Az orvos egy rövid operáció után hazaküldött. De nemsokára eljön megvizsgálni. Szerelmem annyira örülök, hogy felébredtél! De egy részem mégis szomorú, hogy nem emlékszel rám és a közös gyönyörű emlékeinkre! "
fejezte be a hosszúra sikeredet magyarázatát. Az egész olyan bizar. Én, olyan idegennek érzem magam. Ki vagyok valójában? Vajon milyen ő?"Szívem, Jimin most már minden rendben. " ölelt meg. Az ölelése meleg és puha mégis van benne valami, valami ellenséges. Talán csak képzelődök...
"Én...nem emlékszem semmire. Ki vagyok? Ki voltam a baleset előtt?" kérdeztem tőle lassan kibontakozva öleléséből. Mely egyszerre biztonságot nyújtó és taszitó is. Meleg is és hideg is.
"A te neved Jimin. 18 éves vagy és velem élsz itt Dél- Koreában. A szüleid elfordultak tőled amikor megtudták, hogy meleg vagy. Én fogadtalak be, már kedvesemként. Aztán eltelt néhány hónap és mi nagyon szerelmesek voltunk, csakhogy épp munkában voltam amikor leestél a lépcsőn. Pár perccel később értem haza és rádtaláltam a lépcső aljánál vérző fejjel. Azt hittem végleg elveszíthetlek. Nagyon aggódtam érted." tehát a nevem Jimin és meleg vagyok.Ez egy kicsit túl sok nekem. Megfájdult a fejem, sőt még hányingerem is lett. Nem tudtam visszatartani így az ölembe hánytam. Jungkook meglepődve csúszott hátra amíg én épp a gyomrom tartalmát addtam ki magamból. Gyorsan kisietett a szobából és hamarosan egy rongyal tért vissza. Akkor már befejeztem az okádást és remegve néztem a nyítva hagyott ajtót.
Leemelte rólam a mocskos takarót.
"Gyere elmegyünk megmosakodni." mondta és segített felállni. Gyengének éreztem magam és lábaim nagyon remegtek. Térdeim néha-néha összekoccantak. Ezt ő is észrevette így szó nélkül a karjaiba emelt. Úgy vitt egészen a fürdőig. Leültetett a wc- re és vízet engedett a kádba. Közben egyetlen egy szót sem szólt. Vajon haragszik amiért mindent lehánytam?
"Gyere, vegyük le a piszkos ruhákat." szólalt meg végre nyugodt hangon.
Én viszont nagyon megíjedtem."Ne.." nyögtem ki zavartan.
"Nyugi Jimin. Már százszor láttalak meztelenül." mosolygott rám. Többször is? Piros fejjel hagytam, hogy levegye rólam a fekete pizsama nadrágot és fehér felsőt. Teljesen anyaszült meztelenül voltam előtte. Felsegített és lassan belemásztam a kádba. Bár nagyon nehezen ment. A víz kellemesen meleg volt és habos. Jungkook vette a szivacsot és lassan körkörös mozdúlatokkal tisztította a bőröm. A testem elernyedt és szemeim lomhán csúkódtak le. Olyan jó érzés volt ahogy a meleg víz körbeölelt és ahogy gyengéden hozzámért.
Nemsokára átadtam magam az álmok világának.Helló helló! Meghoztam a karácsonyi ajándék részt. Remélem nem számítottatok rá így egy kis meglepetés lesz a számotokra! Pls imádjatok!😂💝 kellenes ünnepeket! (megint)
XOXO L.S
ESTÁS LEYENDO
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️
Fanfic•EGY EMBER, AKI TUDJA, HOGY AZ UTCA JOBB BÁRMINÉL• _________________________________________ "Ah, igaz is. Hiszen már összetörtelek." mellényéből elővett egy pisztolyt. Elkerekedett szemekkel néztem rá. Hát tényleg meg öl? A fejemre irányitotta a...