-14-

768 58 2
                                    

JIMIN

Jungkookkal ma megyek randira. Ez az első alkalom, hogy kimegyek a házból a sérülésem őta. Egy kicsit izgulok, nem emlékszem milyen a világ. Milyen amikor a napfény bőröm melegíti és friss levegő áramlik a tüdőmbe.

Jungkook hozott nekem új ruhát. Ami egy fehér ingből, kék csíkokkal és fekete farmerből állt. A hajam is megcsinálta és még egy lágy sminket is kent az arcomra. Nem is ismertem magamra. A fekete karikák és a betegesen sápadt bőröm most egészségesnek néz ki és szinte hibátlannak. Nem mondom, hogy helyes vagyok, hiszen az Jungkook. De nem nézek ki olyan rosszúl. Nem mintha öntelt lennék!

Ahogy a lépcsőn mentem le, valami rossz előérzetem támadt. Olyan mintha ebben a házban valami rossz dolog történt. Lehet csak azért érzem ezt mert itt estem le a lépcsőn. Igen!Biztos ez az. De miért is gondolok én erre. Ez egy boldog nap számomra! Hiszen randira megyek Jungkookal.

Lassan egy óra és már mindketten elkészültünk.
"Mehetünk szerelmem?" kérdezte amikor mellém ért és a kezét a derekam köré fonta. Elpirulva bólintottam egyet.
Végre eljött a pillanat! Ahogy kiléptem a házból erős fény vakíot el. A nap fényesen sütött ránk míg a szél kellemesen fújt. Nem volt nagyon meleg. Elvégre már Augusztus vége van.

Jungkokkal beültünk az autójába ami nagyon nagynak és drákának néz ki.
Kivül fekete színü belül pedig krém. Az ülések nagyon puhák. Kookie beinditotta a motort és már el is indultunk. Elég sok idő kellett ahoz, hogy kiérjünk az erdős részből. Aztán a főútra tértünk és úgy hiszem egy órát vezethetett mire beértünk egy városba.

A város elég szép volt. Egy parkba érkeztünk, kiszállotunk az autóból és Jungkook kivett a csomagtartóból egy nagy kosarat. Gondolom enni van benne. Kerestünk egy szép helyet és oda telepedtünk le. Az idő is kellemes volt és nem voltak borzasztóan sokan sem.

Jungkook elővett két dobozt. Egy lilát és egy zöldet. Majd még két hosszúkás poharat és egy üveget is amire pezsgő volt írva. Kinyitotta a lila dobozt amiből kivett két szendvicset. A zöld dobozban pedig két szelet süti volt.
"Tessék Jiminie egyél." nyújtotta nekem az egyik szendvicset.
"Köszönöm." motyogtam elpirulva mielőtt beleharaptam. Nagyon finom! Ennek hangot is adtam mire Jungkookie csak kuncogott.

__

A délután nagyon jól telt. Sokat beszélgetünk és nevetünk. Öt óra felé az ég beborúlt ezért úgy döntötünk haza indulunk. Az út közben eleredt az eső.
Valahogy mégis nagyon jó hangulatom volt. A rádióból nyugodt zene szólt és az egész olyan barátságosnak tűnt.

Már egy ideje mentünk amikor hírtelen nagy lökést éreztem testemen. A kocsi néhányat fogott az úton míg be nem csapódott egy fába. Az egészet színte lassított felvételként láttam.
Jungkook hangos káromkodása az én síkolyom és a nagy reccsenés. A fejem valami keményenek ütközött. Elfordítottam a tekintettem és láttam, ahogy Jungkook véres fejjel a kormánynak dőlve fekszik. A szívem nagyon erősen vert, az összes energiám eltünt és csak a vért láttam.

"Ha Mi! Vidd a hülye gyereket az útból!" csattanás...fáj az arcom...

"Jimin azonnal takarodj fel a szobádba! Semmirekellő kis szardarab, nefélj majd csak jó leszel faszt szopni. " hajamba markot, hosszú közmei felsértették fejbőröm.

Elráncigált a lépcső aljáig és a földre lökött. Könnyezve futottam fel a szobámba. Meg kell menekülnöm most vagy soha. Engem nem fogank eladni! Seugjae már így is részeg, Ha Mi pedig most fogja leinni magát.
Csak még pár óra és szabad leszek.

...

Hello! Iss me 🎉🎉
Tehát végre megírtam a részt...negyedjére és most nem töröli le a Wattpad.
Szóval komolyan sajnálom, hogy nem volt rész de hírtelen lett életem🤷🤷 dönt jádzs mi 😙😙 get á lájf!¡

Viccet félretéve itt a rész és még egy új könnyvel is jöttem szóval kedvesen megkérlek, hogy olvassátok az is!💋
Hát tudom ez a rész ritka fo$$ lett, de ez van 🤦 so kezdődhetnek a bonyodalmak 🎉🎉

Ja és nincs átolvasva mert lusta vagyoook. 🙃

 🙃

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az utca söpredéke /JIKOOK ✔️Where stories live. Discover now