*1981*
Pewnego dnia pod koniec lipca, na świat przyszła dwójka dzieci - uroczy chłopiec i Jego siostra, której ciemne, wręcz czarne oczy przenikliwie omiatały otaczający ją świat. Bliźniaki od początku bardzo się różniły, chłopiec jak każdy niemowlak wybuchał emocjami, gdy się czegoś domagał. Dziewczynka była inna, nie płakała, nie krzyczała, brak jakichkolwiek emocji był wręcz niepokojący. Rodzice bardzo martwili się o swoją córeczkę, która nie reagowała na zaczepiającego ją brata. Nie bawiła się z Nim i bardzo trzeba było się namęczyć, by kąciki jej ust, choć trochę uniosły się ku górze. Jedyną osobą, na widok której potrafiła się uśmiechnąć i z nią pobawić, był najlepszy przyjaciel jej ojca - Syriusz Black. Gdy owe dzieci miały ledwo ponad roczek, na ich rodziców i na nie same, czyhało wielkie niebezpieczeństwo. Ten, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać znalazł ich kryjówkę. Przerażeni rodzice nie mieli zbyt dużo czasu, gdy ojciec rzucał na dom zaklęcia ochronne, które choć na chwilę powstrzymają Czarnoksiężnika, Jego piękna żona włożyła dziewczynkę do koszyka. Szczelnie okryła ją kocem, do którego przypięła list, który miała napisany już od dawna. Kobieta razem z córeczką teleportowała się przed wielki, mroczny dwór.
- Kochamy Cię i zawsze będziemy przy Tobie - powiedziała po czym po raz ostatni ucałowała swoją córeczkę. Postawiła koszyk przed drzwiami i zapukała do wielkich, mosiężnych drzwi. Gdy wróciła niestety nie zdążyła ukryć swojego syna, On już tam był. Kobieta zginęła ratując chłopca z myślą, że przynajmniej jedno z jej dzieci jest w pełni bezpieczne.*****
Witam wszystkich!
To opowiadanie, jak wiedzą osoby śledzące mnie na SameQuizy, ukazało się już dość dawno temu właśnie tam. Informuje że tamta wersja różni się tylko tym, że dodawałam tam jakieś zdjęcia. Jeśli będziecie chcieli to oczywiście zapraszam również tam, gdzie znajdują się dwa One Shoty w tym jeden "Tantum Sperare" na którego podstawie powstało to opowiadanie.
Miłego czytania!
CZYTASZ
R U mine?
ФанфикNie każde kłamstwo ma krótkie nogi. Nie każda droga jest prosta bądź kręta. Nie każdy człowiek jest dobry bądź zły. Nie każda historia jest zwykła i przejrzysta. Nie każda miłość jest wieczna bądź odkryta. Nie każda śmierć jest nieodwracalna. ...