21η μέρα και για μία ακόμη φορά ο Dario μπαίνει μέσα στο σπίτι μέσα στα νεύρα.
Γιατί είπαμε συνεχίζω να κάθομαι μαζί του;
Α ναι.
ΜΕ ΈΧΕΙ ΑΠΑΓΑΓΕΙ.
"Bella,τι μαγείρεψες;"λέει πλησιάζοντας με επικίνδυνα.
"Μακαρόνια με κιμά και σου έχω πει άπειρες φορές πως το όνομα μου είναι Izabella γαμώτο"λέω μέσα στα νεύρα και πηγαίνω προς το δωμάτιο μου.
Με ακολουθεί αλλά όπως πάντα δεν δίνω σημασία.
Έχω βαρεθεί,θέλω να πάω σπίτι μου και να δω τις φίλες μου.
Βασικά άκυρο αυτές 21 μέρες τώρα δεν με ψάξανε,άρα δεν θέλω να τις δω.
"Izabella"λέει με τη βαθιά υπερβολικά σέξυ φωνή του και με πιάνει από τον καρπό.
Κάποιος θύμωσε πάλι.
Με γυρνάει ώστε να τον βλέπω αλλά είμαι τόσο θυμωμένη μαζί του που δεν θέλω να τον δω.
"Izabella είπα"λέει και σφίγγει τον καρπό μου αρκετά ώστε να με πονά.
Δεν είναι η πρώτη φορά,τις πρώτες μέρες για να με κάνει να φοβηθώ είχε φτάσει στο σημείο να με απειλήσει και με όπλο,τώρα απλά έχουμε φτάσει στο σημείο εγώ να τον έχω ερωτευτεί και αυτός να με έχει κάνει δούλα του.
"Με πονάς γαμώτο σου"λέω έτοιμη να κλάψω.
Γαμημένη ευαισθησία.
Εκείνη την στιγμή αφήνει το χέρι μου και εγώ τρέχω γρήγορα μέσα στο δωμάτιο μου και αρχίζω να κλαίω.
Δεν θέλω να καταντήσω μελοδραματική αλλά το γεγονός πως τον ερωτεύτηκα ενώ στην κυριολεξία με έχει φυλακισμένη είναι αρκετό για να με κάνει να τρελαθώ
Ουσιαστικά τρελαίνομαι για εκείνον.
Τρελαίνομαι για το γεγονός πως είναι μαφιόζος.
Τρελαίνομαι για το μυστήριο που κρύβει.
Τρελαίνομαι για την στάση του σώματος του.
Τρελαίνομαι για την φωνή του,για τα ματιά του.
Τρελαίνομαι για το γεγονός πως για εκείνον θα έκανα τα πάντα.
Αλλά αυτός είναι μαφιόζος και σιγά μην γυρίσει να κοιτάξει το θύμα του.
Αυτός αγάπη μου γαμάει και διαφορετική κάθε βράδυ καις ας μην παραλείψω το γεγονός πως αρκετές από αυτές τι φέρνει και σπίτι.
ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ;
ΑΣΤΕΓΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ;
Και φυσικά το επόμενο πρωί λέω πως είμαι απλά η κοπέλα που κάνει τις δουλειές του σπιτιού όταν με βλέπουν στην κουζίνα να κάνω πρωινό για τον πασά.
Ακούω δύο χτύπους και απλά αγνοώ.
Ξέρω πως και να μην του πω να μπει,θα μπει,οπότε τι νόημα έχει;Κανένα.
Και για μια ακόμη φορά είχα δίκιο,ο Dario κάθετε μπροστά μου.
"Που είναι η μαύρη μου η μπλούζα,μωρό μου"λέει ημίγυμνος μπροστά μου.
1 ΚΟΙΛΙΑΚΟΣ
2 ΚΟΙΛΙΑΚΟΊ
3 ΚΟΙΛΙΑΚΟΊ
4 ΚΟΙΛΙΑ-
"Μετράς αργότερα τους κοιλακούς μουυ,μωρό μου"λέει και γελάει σαν φώκια.
Άντε γαμήσου Dario.
"Δεν είμαι ούτε μωρό ούτε σου και δεν έχω ίδεα για ποια μαύρη μπλούζα μιλάς το 90% από τις μπλούζες σου είναι μαύρες" λέω με υφάκι γιαγιάς που βλέπει Kara Sevda.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ KARA SEVDA.
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙ ΜΟΥΝΑΚΙΙ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΜΑΛ;
Ε;
ΕΓΩ ΕΜΠ1 ΠΑΝΤΩΣ.
"Η μαύρη με το φερμουάρ ρε Bella" λέει με υφάκι "Dah,ηλίθια είσαι;"
"Ααα,αυτή είναι στα άπλυτα δεν την έβαλα να πλυθεί" λέω και κοιτάω το ταβάνι γιατί ο φίλος μου o Dario μου απαγόρεψε την χρήση κινητού τηλεφώνου,λάπτοπ,ταμπλετ βασικά μόνο τηλεόραση με αφήνει και αυτό γιατί τον έπρηξα με τον Κεμάλ.
"Πόσο μαλακισμένη είσαι μου λες;Αμαν θα αναγκαστώ να βάλω άλλη τώρα" λέει νευριασμένα.
"Άμα πω στα αρχίδια μου τι θα γίνει;" λέω και συνεχίζω να κοιτάω το ταβάνι
"Άκου να σου πω μωρό μου,επειδή σου έδωσα λίγη ελευθερία δεν σημαίνει πως παύει να είσαι θύμα μου.Να σου θυμίσω πως με το πάτημα μιας σκανδάλης παίρνω την ωραία σου ζωούλα και γίνεσαι ακόμα ένα άτομο που δολοφόνησα εν ψυχρώ;" λέει και κοπανάει έντονα την πόρτα.
Αχ θεέ μου,help me που λέγανε και στο χωριό σου.
------------------------------------------------------------------------
Νέα ιστορία αγάπες.
Αφού πήρα την έγκριση από -σχεδόν-όλες μου τις φίλες την ξεκίνησα.
Το καταπληκτικό εξώφυλλο για ακόμα μια φορά είναι της λαμπέροχης φίλης μου και φυσικά την ευχαριστώ για την καταπληκτική-όπως πάντα- δουλειά της.
Σχετικά με τα Updates τώρα το μόνο που έχω να πω είναι πως λογικά θα προσπαθήσω να βάλω ακόμα ένα κεφάλαιο το πρωί γιατί το μεσημεράκι θα φύγω για χωριό. Και φυσικά το χωριό μου είναι χειρότερο από το Κωλοκοτρονίτσι του Περίανδρου Πόποτα και εγώ δεν θα έχω ίντερνετ και επίσης έχω και τοβ γάμο της ξαδέρφης οπότε ούτε χρόνο θα έχω.
So,10 μέρες σχεδόν δεν θα έχει κεφάλαιο ΑΛΛΆ μόλις γυρίσω θα αναπληρώσω.
Με αγάπη,Μαέβα<3
YOU ARE READING
This is Mafia,baby.
Teen FictionΤι κάνεις όταν το Σύνδρομο της Στοκχόλμης έρχεται και σου χτυπάει την πόρτα;Όταν ερωτεύεσαι τον απαγωγέα σου;Δέχεσαι όταν εκείνος σου λέει να παριστάνεις σε μία εκδήλωση την γυναίκα του για να μπορέσει να φέρει εις πέραν την αποστολή,αυτού και της ο...