Κεφάλαιο 8

4.7K 201 4
                                    

Και κάπου εδώ θέλω βοήθεια.Ο Dario έφυγε το πρωί και μου είπε πως θα έρθει να με πάρει το μεσημέρι για να πάμε να με γνωρίσει στα παιδιά.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ!

ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

Και κάπως έτσι κάθομαι εδώ και μισή ώρα με μισοστεγνωμένα μαλλιά μπροστά από την -ας πούμε-ντουλάπα της ποντικότρυπας Aka δωματίου μου.

Μήπως να βάλω σορτσάκι;Μπα μπορεί να είναι όλοι λιγούρια.

Φόρεμα;Δεν θα μπορώ να είμαι άνετη,οπότε καταλήγουμε σε τζιν παντελόνι.

Αρχίζω να βγάζω διάφορα τζιν παντελόνια,μα κανένα δεν μου γεμίζει το μάτι μέχρι που βλέπω ένα μαύρο ψηλόμεσο με πολλά σκισίματα στο πίσω μέρος του ραφιού και το βγάζω έξω.

Βουαλά,πετύχαμε διάνα.

Για από πάνω διαλέγω μία κίτρινη μπλούζα με "V" μπούστο που γράφει "Stay positive" και αρχίζω να ετοιμάζομαι.

Αφού ντυθώ βάφομαι φυσικά,τονίζοντας κάποια σημεία του προσώπου μου βάζω λίγο από την ξεχασμένη μου κολόνια και κατεβαίνω κάτω όπου βλέπω τον Dario με ένα δερμάτινο μπουφάν και μία κίτρινη κοντομάνικη μπλούζα που με κάνει να θέλω να τον βιάσω.

Και μιλάμε για άγριο βιασμό.

"Έλα πάμε"μου λέει και μου πιάνει το χέρι και ένα φορτίο ηλεκτρισμού έρχεται προς τα πάνω μου.

Το συναίσθημα είναι το ίδιο,όπως και τότε που φασωνόμασταν στην κουζίνα.Μόνο που αυτή την φορά είμαι σίγουρη πως τον ένιωσε και ο ίδιο αφού άφησε το χέρι μου ακριβώς την επόμενη στιγμή.

Και μετά από ένα και μισό μήνα ένιωσα επιτέλους ελεύθερη,βλέπω τον έξω κόσμο και νιώθω πως έχω να βγω αιώνες.Νιώθω τόσο όμορφα που αρχίζω να νιώθω μία μικρή ζαλάδα,αλλά συνεχίζω να ακολουθώ τον Dario με προορισμό την μηχανή του.

Μου δίνει το κράνος του με την δικαιολογία πως προέχει η δική μου υγεία και μόλις ανέβηκα πάνω ξεκινήσαμε για την Αποθήκη.

Δεν ξέρω πόσο μακριά είναι αλλά δεν με ενδιαφέρει,κάθομαι και χαζεύω τις πολυκατοικίες λες και τις βλέπω πρώτην φορά ενώ έχω "αγκαλιάσει" τον Dario,με την πρόφαση να έχω καλύτερη ισορροπία.

ΒΑΣΙΚΑ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΙΑΣΩ.

Και κάπου εκεί φτάνουμε στην αποθήκη και η διαδρομή μας τελείωνει του δίνω το κράνος και πάμε προς την μεγάλη Καγκελόπορτα.

"Καλώς ήρθες στην Μαφία,μωρό μου"λέει με την βαριά σεξουλιάρικη φωνή του.

Ανοίγει την μεγάλη καγκελόπορτα και βλέπω τέσσερις μαντράχαλους να καπνίζουν και να παίζουν βιντεοπαιχνίδια.

FAIL.

"Αυτό είναι η Μαφία;"λέω γελώντας.

"Ίσως ναι και ίσως όχι,Bella" λέει χαιρετώντας τα παιδιά

"Το όνομα μου είναι Izabella,Dario"λέω θυμωμένα.

Αλλά αυτός προχωράει σε ένα δωμάτιο και εγώ γεμάτη περιέργεια τον ακολουθώ.

ΌΠΑ.

ΈΝΑΣ DARIO ΜΈΣΑ ΣΕ ΈΝΑ ΔΩΜΆΤΙΟ ΜΕ ΌΠΛΑ.

"Da-Dario?"λέω αναψοκοκκινισμένη από το θέαμα.

"Bella?"λέει χαμογελώντας βλέποντας τα κόκκινα μου μάγουλα.

"Μην φοβάσαι Bella,δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει" λέει και μου πετάει ένα όπλο στα πόδια.

"Για να καταλάβεις την Μαφία,πρέπει να ξέρεις τα όπλα"λέει και μου κάνει νόημα να πάρω το όπλο από κάτω.

Άραγε τι είναι Μαφία;

----------------------------------------------------------------------------------

Και κατ.

Έχει 50 αποχρώσεις του γκρι στην τηλεόραση και η μαμά μου νομίζει πως δεν το έχω δει και δεν θέλω.

Που να ήξερες μουσίτσα,ότι έκανα ολόκληρη αντίστροφη μέτρηση για τον Freed.

Η Τριλογία αυτή είναι ότι καλύτερο,δηλαδή.

Επίσης αύριο έχω εξετάσεις αίματος και άλλα τέτοια όποτε φακ μάι λάιφ.

Τσάο τώρα,πρέπει να το παίξω περθενοπιπίτσα.

Με αγάπη,η ανωμαλιάρα,Μαέβα<3

This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now