Κεφάλαιο 9

4.4K 208 10
                                    

Παίρνω το όπλο από κάτω και τον ακολουθώ σαν πιστό σκυλάκι,κατεβαίνουμε μερικά σκαλιά και βρισκόμαστε σε ένα δωμάτιο που είναι σίγουρα σκοπευτήριο.

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΩ;

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ 

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΆ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ.

"Το όπλο που κρατάς είναι ένα 45άρι και σήμερα μωρό μου θα κάνουμε σκοποβολή"λέει και έρχεται από πίσω μου.

Μην πάει ο νους σας στο πονηρό ανωμαλάρες.

ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΠΕ;

Ο ΓΚΟΝΤ.

"Dario.Ξέρεις είναι αναγκαίο να κάνουμε σκοποβολή;" του λέω κοιτάζοντας κάτω.

"Bella,στο 'πα και στο ξαναλέω.Δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει. Εμπιστεύσου με" λέει και με χαϊδεύει.

Ο ηλεκτρισμός ξαναήρθε αλλά ο Dario δεν με άφησε,με γύρισε προς τον στόχο και μου έδειξε πως κρατάμε το όπλο.Μου έβαλε τα ειδικά ακουστικά και οπλίσε το όπλο.Πήρα μια βαθιά ανάσα και με το χτύπημα του Dario,πάτησα την σκανδάλη.Ένιωσα την αδρεναλίνη να ανεβαίνει στα ύφη,η καρδιά μου να χτυπάει δυνατά,η ανάσα μου να αυξάνεται και εγώ να νιώθω πιο ελεύθερη από ποτέ.Γυρνάω και κοιτάζω τον Dario που κοιτάζει έκπληκτος τον στόχο.

"Πως τα πήγα;"του λέω φοβισμένα και ντροπιασμένα παράλληλα.. 

"Μωρό μου,αυτό που μόλις έκανες είναι υπέροχο"λέει και κοιτάζω τον στόχο.

Πέτυχα κέντρο.

Με την πρώτη.

"Ήταν καθαρή τύχη"λέω.

Η επιρροή που έχει πάνω μου φτέει αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα.

"Ή το γεγονός το ότι ήμουν πίσω σου;" λέει και αμέσως μένω κόκκαλο και κοκκινίζω.

"Απλή τύχη" του απαντάω και κοιτάω αλλού.

"Έλα πάμε να σε γνωρίσω στα παιδιά" μου λέει και τον ακολουθώ με προορισμό σίγουρα το μέρος που μοιάζει με σαλονάκι.

"Από εδώ ο Cameron"λέει και μου δείχνει ένα παιδί ε χαλάζια μάτια και καστανόξανθα μαλλιά

"Για τους φίλους και τις ωραίες γυναίκες Cam"λέει και μου απλώνει το χέρι του για χειραψία.

Πέφτουλας.

"Izabella,χάρηκα"λέω χαμογελαστά και ανταποδίδω την χειραψία.

"Κάτω τα κουλά σου Cameron,αλλιώς θα στα κόψω"λέει ο Dario και χτυπάει το χέρι του Cameron.

Καημένε Cameron.

"'Ήρεμα φίλε δεν σου φάγαμε την γκόμενα"λέει ο Cam στο Dario και ως απάντηση παίρνει ένα κωλοδάχτυλο.

"Αυτός ο ηλίθιος εκεί είναι ο Stephan"μου λέει δείχνοντας μου ένα παιδί σχεδόν ίσα με εμένα με πράσινα,σμαραγδένια θα έλεγα,μάτια και καστανά μαλλιά.

Είναι πολύ όμορφος πραγματικά.

Αλλά σαν το μαλάκα και μαναμουναράκι που έχω πίσω μου,aka Dario,δεν έχει.

"Izabella"του λέω χαμογελαστά.

"Χάρηκα"μου λέει και κάνουμε την τυπική χειραψία.

Άνετα θα μπορούσα να γίνω φίλη του.

Και για το τέλος σου άφησα τον Ethan,την διάνοια στα τεχνολογικά θέματα"λέει με ένα ελαφρό γελάκι.

"Χάρηκα για την γνωριμία Izabella"μου λέει ο Ethan γελώντας.

Η ώρα πέρασε ευχάριστα,αφού για κάποιο περίεργο λόγο ταίριαξα απόλυτα με τα υπόλοιπα παιδιά.Είδαμε ταινία και ο Dario δεν με άφησε να φύγω από πάνω του.Με έχει πάρει αγκαλιά και μου χάιδευε όλο το κορμί.Ειλικρινά θα του καθόμουν εκείνη την στιγμή,αλλά ξέρω πως απλά παίζει μαζί μου.

Μάλλον δεν του έκατσε κάποια και ήρθε σε εμένα.Την γαμημένη δεύτερη επιλογή.

----------------------------------------------------------------------

Καιι κατ,

Βρέχει του πούστη και απλά θα πεθάνουμε όλοι.

Όχι εντάξει,πλάκα κάνω.

Αλλά είναι κρίπη όλο αυτό.

Αυτά από εμένα.

Με αγάπη,Μαέβα<3 

This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now