Κάθομαι και βλέπω Greece's Next Top Model για να περάσει η ώρα μου στο σπίτι αφού ο Dario λείπει.
Καλά αυτή η Μικαέλα είναι για άγριο ξύλο.
Ακούω κλειδιά στην πόρτα και καταλαβαίνω πως ο Dario ήρθε αλλά παρά όλα αυτά εγώ συνεχίζω να κάθομαι στον καναπέ και να γουρουνιάζω πατατάκια με γεύση μπάρμπεκιου μέχρι που ένα χέρι μου αρπάζει την σακούλα με τα πατάκια και γυρίζω να δω τον Stephan να τρώει με μανία τα πατάκια μου.
"ΙΙΙΙΙΙ STEPHAN"φωνάζω σαν τρελή και πέφτω πάνω του.
"Μωρή γαϊδούρα σήκω από πάνω μου"λέει ο Stephan αλλά εγώ βολεύομαι καλύτερα στην αγκαλιά του.
"Έλα χαμουρεύεστε αργότερα"λέει ο Dario και μας χωρίζει.
Συγγνώμη αυτός τώρα τι θέλει;
"Μωρό αν θέλεις να εκτονωθείς εδώ είμαι"λέει ο Cameron κλείνοντας μου το μάτι και το μόνο πράγμα που νιώθω είναι αηδία.
"Izabella,σου είναι ο εύκολο να μου βάλεις ένα ποτηράκι νερό;"μου λέει ο Ethan και του βάζω ένα ποτήρι νερό όταν ακούω τον Dario ακριβώς πίσω μου.
"Γατούλα εσύ σαν καλό κοριτσάκι τώρα θα πας στο δωμάτιο σου εντάξει;"λέει και με χουφτώνει.
Ουπς,μόλις καύλωσα.
"Dario τι σκατά κάν-"λέει μας πριν προλάβω να μιλήσω με φιλάει.
Μένω έγκυος τώρα!1!1
Με αφήνει και φεύγει και αφού πάω το νερό στον Ethan πάω προς την κουζίνα να βάλω μερικά πατατάκια και να συνεχίσω τον Gntm στο δωμάτιο μου.
Όμως βγαίνοντας ακούω τον Cameron να λέει στο Dario συγχαρητήρια και στην συνέχεια να γελάνε όλοι μαζί βασικά όλοι εκτός του Stephan με το κατόρθωμα του Dario να με φίλήσει.
Κρίμα όμως εγώ δεν γέλασα.
"Πολύ αστείο.Το θεωρείτε αστείο και κατόρθωμα πως κατάφερε να με φιλήσει;Βλέπετε να με νοιάζει;Ήταν ένα γαμημένο φιλί,σιγά.Κάντε μια γραμμή και σας φιλάω έναν έναν σιγά!"λέω και φεύγω προς το δωμάτιο μου.
Σιγά.
Εδώ έχω κάνει σχέση μόνο και μόνο για σεξ.
Όλος αυτός ο καιρός σε συνδιασμό με την αγαμία και τις καύλες με έκανε να καταλάβω πως συναισθήματα δεν υπάρχουν και είναι απλά ηδονή.
Ακούω χτύπους στην πόρτα και δεν απαντάω και ο Dario μπαίνει μέσα νευριασμένος.
"Γατούλα,πολύ απελευθερομένη δεν μας βγήκες;"λέει και σηκώνω το βλέμμα μου προς αυτόν.
"Πάντα έτσι ήμουν αλλά δεν γούσταρα να το δεις εσύ"του λέω τρώγοντας.
"Γιατί να μην το δω;"
"Γιατι δεν μπορείς να μου προσφέρεις ηδονή"
Και τότε έρχεται από πάνω μου και αρχίζει να μου ρουφά με μανία τον λαιμό και να παίζει με την περιοχή μου ώσπου ανεβαίνω πάνω του και αρχίζω να του φιλάω εγώ τον λαιμό και να του τρίβομαι.Τα βογκητά του γεμίζουν όλο τοο δωμάτιο και είναι ότι πιο σέξυ έχω ακούσει.Τον φιλάω άγρια και εκείνος βάζει δύο δάχτυλα μέσα μου και τα κουνάει πάνω κάτω μέχρι να τελειώσω.
"Αυτό είναι ηδονή"του λέω στο αυτί και πάω να κάνω μπάνιο.
---------------------------------------------------------------
Καιι κατ,
Ζω παιδιά. Έναν μήνα μετά αλλά ζω.Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά πνίγομαι όλο αυτό το διάστημα και δεν προλαβαίνω πολλά πράγματα,παρόλα αυτά enjoy<3
YOU ARE READING
This is Mafia,baby.
Teen FictionΤι κάνεις όταν το Σύνδρομο της Στοκχόλμης έρχεται και σου χτυπάει την πόρτα;Όταν ερωτεύεσαι τον απαγωγέα σου;Δέχεσαι όταν εκείνος σου λέει να παριστάνεις σε μία εκδήλωση την γυναίκα του για να μπορέσει να φέρει εις πέραν την αποστολή,αυτού και της ο...