Κεφάλαιο 3

5.3K 229 10
                                    

ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΏ ΕΓΏ ΜΠΡΟΣΤΆ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΛΕΤΕ;

ΝΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΙ;

Ακούω την εξώπορτα να κλείνει και ή ο Dario έφυγε ο-να ναι καλά-επισκέπτης έφυγε.Κατεβαίνω στο σαλόνι και το μόνο που βλέπω είναι το δερμάτινο τζάκετ του Dario.

Βρε λέτε να είναι εδώ;

"Dariooo;"

"DARIOOO;"

"DARIO ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;"

Απάντηση καμία,άρα είμαι μόνο μου στο σπίτι.Και ως συνήθως έχω μία ολόκληρη λίστα με δουλειές που μετά το πρωινό συμβάν θα ήταν καλύτερα να ολοκληρώσω πριν έρθει ο Dario.

Και για να δούμε τι έχουμε να κάνουμε σήμερα.

HOLY SHIT.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΩ,ΝΑ ΠΛΥΝΩ ΠΙΑΤΑ,ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΨΩ,ΝΑ ΒΑΛΩ 3 ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ,ΝΑ ΤΑ ΑΠΛΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ KARA SEVDA ΑΠΟ ΤΙΣ 15:30 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19:45 ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΔΙΠΛΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ; ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΕΊΝΑΙ..

ΟΝΤΩΣ ΤΙ ΏΡΑ ΕΙΝΑΙ;

13:10;!;!;

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ {ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ WANNA BE}

Αμέσως πήγα στην κουζίνα και έβαλα το κοτόπουλο με κολυθάκια-που δεν αρέσουν στον Dario,μουαχαχαχα-και πατάτες.

Επίσης άνοιξα την τηλεόραση και έβαλα ένα κανάλι μου μουσική και άρχισα να χορεύω και να σφουγγαρίζω ταυτόχρονα όταν μία φωνή ακούστηκε πίσω μου.

"Έχεις βάλει σκοπό σήμερανα με ανάβεις;" λέει αισθησιακά γλύγοντας ένα μέρος πίσω από το αυτί μου και ανατριχιάζω.

Φυσικά τι άλλο θα έκανα;Για εμένα μιλάμε!1!

"Ε-ε-εσύ δεν είχες φύγει;"

"Δεν μπορώ να γυρίσω σπίτι μου;"λέει ειρωνικά και σέξυ ταυτόχρονα.

"Ε..ε φυσικά και μπορείς,εγώ καλύτερα να πηγαίνω πάνω"λέω και πάω να φύγω αλλά κλασσικά με πιάνει από τον καρπό και με φέρνει πάνω του.

Για μια φορά στην κωλοζωή σου άφησέ με Dario.

"Δεν νομίζω να νιώθεις άβολα για αυτό που έγινε το πρωί,μια απλά φάση ήταν μόνο τίποτα το ιδιαίτερο"λέει και κρακ.

Ουπς η μικρή όμορφη κοκκινοπή καρδούλα μου έσπασε.

"Φυσικά και όχι,το κατάλαβα πως για εσένα δεν σήμαινε κάτι,μην ανησυχείς απλά έχω να..να.. να βάλω πλυντήριο." λέω κοιτάζοντας κάτω και φεύγω βιαστηκά για το μπάνιο.

Κάτι πρέπει να κάνω,δεν γίνετε να τον αποφεύγω για μια ζωή.

Μακάρι να είχα κάποιον να μιλήσω και να του έλεγα τις μαλακίες που έχω κάνει με το γαϊδούρι στον κάτω όροφο.

------------------------------------------------------------------------------------------ 

Καιιιι κατττ!

3ο κεφάλαιο και εγώ πεινάω.

Πέρφεκτ.

Πως νιώθετε που σε 12 μέρες ανοίγουν τα σχολεία;

Εγώ απαίσια και ας πηγαίνω 3η γυμνασίου.

God πως θα αντέξω εννιά μήνες στην κόλαση;

Με αγάπη όπως πάντα,Μαέβα<3

This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now