Κεφάλαιο 17

4.4K 199 9
                                    

Βγαίνω στο μπαλκόνι και χαζεύω την πόλη,δεν  έχω ιδέα τι ώρα είναι αλλά όλο αυτό με ηρεμεί.Η βαβούρα και τα χρώματα της πόλης  με κάνει να ξεχνιέμαι για λίγο.Η μπαλκονόπορτα ανοίγει και βλέπω εκείνον με μια ζακέτα και ένα πιάτο φαγητό στο χέρι.Αφήνει το πιάτο στο μικρό σκουριασμένο τραπεζάκι και με κοιτάει έντονα.

"Φόρα την,θα κρυώσεις"λέει και μου την προσφέρει αλλά εγώ γυρίζω το βλέμμα μου αλλού.

"Izabella,σε παρακαλώ φόρα την ζακέτα,δεν θέλω να κρυώσεις"λέει και μου την αφήνει  απαλά στους ώμους και μου χαϊδεύει  απαλά τον σβέρκο.

"Dario,φύγε"λέω παίρνοντας μια βαθιά ανάσα και φορώντας την ζακέτα που μου πρόσφερε.

"Έτσι θα το πάμε τώρα ρε Bella;Δεν θα μου μιλάς;"λέει και έρχεται μπροστά μου.

Σηκώνομαι από την πλαστική καρέκλα και μπαίνω μέσα στο δωμάτιο.Ο Dario με ακολουθεί από πίσω και εγώ αφήνω την ζακέτα διπλωμένη πάνω στο κρεβάτι του.Με πιάνει από το χέρι και με γυρίζει για ακόμη μία φορά προς το μέρος του και με κολλάει στον τοίχο πίσω μου.

"Λες εμένα μαλάκα αλλά με αυτή την συμπεριφορά και εσύ δεν πας πίσω"λέει και η ανάσα του βρίσκει το πρόσωπο μου.

"Και τι θες να κάνω Dario;Να το δεχτώ;Να δεχτώ πως καταστρέφεις τον εαυτό σου γαμώτο μου;"του φωνάζω τρέμοντας.

"Καταστρέφω έναν εαυτό που κανείς του δεν τον αγάπησε και ξέρει μόνο να καταστρέφει"λέει και με κολλάει περισσότερο στον τοίχο.

"Καταστρέφεις έναν εαυτό που εγώ αγάπησα από την πρώτη στιγμή που ήρθε και τάραξε την βαρετά ήσυχη ζωή μου"λέω και κοιτάω κάτω αλλά εκείνος μου το σηκώνει και με κοιτάει στα μάτια .

"Bella,δεν ξέρω τι νιώθω,αλλά κάτι νιώθω και το μόνο σίγουρο είναι πως πλέον είσαι ένα ισχυρό κομμάτι στην ζωή μου" λέει και με φιλάει.

Τα χείλη του κινούνται συγχρονισμένα με τα δικά μου και το φιλί γίνεται  όλο και πιο καυτό.Με ανεβάζει στα πόδια του και μας μετακινεί προς το κρεβάτι χωρίς να σπάσει το καυτό φιλί μας.Με αφήνει ήρεμα πάνω σε αυτό και μου βγάζει το φόρεμα ενώ αρχίζει να μου φιλάει όλο το σώμα.Βγάζω με μια μικρή δυσκολία το μαύρο του ζιβάγκο  ενώ αυτός βγάζει το τζιν του και το πετάει κάπου στο πάτωμα.Αρχίζει να φιλάει τον λαιμό μου με τόσο πάθος που τα σημάδια του σίγουρα θα κοσμούν τον λαιμό μου αργότερα.Του ξαφεύγουν μουγκριτά ενώ εγώ αναστενάζω από την άπλετη ηδονή που μου προσφέρει.Συνεχίζει να υγρά φιλιά του μέχρι το στήθος και αφού αφαιρέσει το σουτιέν αρχίζει να γλύφει τις ρώγες μου ενώ το χέρι του κατευθύνεται προς το εσώρουχο μου όπου μερικά δευτερόλεπτα αρκούν για να το κάνουν παρελθόν.Τα κρύα του δάχτυλα έρχονται σε αντίθεση με την καυτή περιοχή μου και αυτό με καυλώνει ακόμα περισότερο.Αρχίζω να τρίβομαι πάνω στο χέρι του μέχρι την στιγμή που τρία από τα δάχτυλα του είναι αρκετά για να με κάνουν να ουρλιάξω από την ηδονή που μου προσφέρει.Τα μάτια μου έχουν ανοίξει διάπλατα και οι αναστεναγμοί φεύγουμε χωρίς σταματημό.Τότε βγάζω το μποξεράκι του και μανία αρχίζω να παίζω το μόριο του στα χέρια μου,είναι σειρά του Dario να αρχίζει να αναστενάζει και τότε βάζω και το στόμα μου στο παιχνίδι.Γλύφω με μανία το μόριο του όταν τελικά  με αναποδογυρίζει και παίρνει τον έλεγχο και πάλι στα χέρια του.Τρίβει το μόριο του στην είσοδό μου και σε ανύποπτο χρόνο μπαίνει μέσα μου.Οι ωθήσεις τους γρήγορες και τρυφερές και τα επίπεδα ηδονής μου να έχουν ανέβει στα ύψη.Τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν και ο Dario αυξάνει παλμό.

"Έλα μωρό μου δώστο μου"λέει και μπαίνει άλλη μία φορά μέσα μου και τελειώνουμε μαζί.

Το πιο μαγευτικό απόγευμα της ζωής μου.

---------------------------------------------------------------

Με αγάπη,Μαέβα.


This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now