Kεφάλαιο 24

6.6K 259 34
                                    

2 years later.

"Hazel,άσε την μαμά ήσυχη"λέει ο Dario και η μικρή μουτρώνει.

"Μα γιατί μπαμπάκα,θέλω να παίξω με την μανούλα"λέει και γουρλώνει τα μικρά μπλέ ματάκια της.

Για δύο χρονών,πολλή έξυπνη μας βγήκε.Μπράβο μου.

"Η μαμά όμως δεν πρέπει να κουράζεται,άσε που θα έρθει ο νονός σε λίγο"λέει ο Dario και φιλάει το μάγουλο της μικρής μας πριγκίπισσας ενώ χαιδεύει την κοιλίτσα μου.

Γιεπ.Με ξαναγκάστρωσε.

Εκείνη την ώρα ο κούδουνι χτυπάει και ανοίγω την πόρτα.Είναι ο Stephan με την Daizy.Ναι ξέρω περίεργο αλλά αφήστε με να σας εξηγήσω την κατάσταση.Λίγο καιρό μετά την δεξιώση η Daizy και ο Nicolas χωρίσανε αφού η Daizy φρόντισε να αποκαλυφθούν τα πάντα.Όπως ότι ο γάμος τους ήταν μια εμπορική συμφωνία για τα μπλεξίματα με την μαφία και για τα αμέτρητα βράδια που την χτύπαγε.Μάλιστα έβγαλε και βιβλίο και πλέον ως επιτυχημένη συγγραφέας πλέον η Daizy κατάφερε να γκρεμίσει την αυτοκρατορία του Nicolas σε ένα βράδυ και να πάρει διαζύγιο σε μερικές ώρες.Λίγες μέρες μετά το διαζύγιο της με έψαξε και για καλή της τύχη μαζί με εμένα βρήκε και όλη την παρέα και ίδιαιτέρως τον Stephan και το ένα έφερε το άλλο και πλέον και οι δύο έχουν ο ένας τον άλλον και μια ευτυχία που τους αξίζει.

"Που είναι η μικρή μου πριγκίπισσα;"φωνάζει ο Stephan και η Hazel τρέχει προς αυτόν τσιρίζωντας.

Αυτή η αδυναμία προς τον νονό της δεν θα σταματήσει ποτέ.

"Πως είσαι γλυκιά μου;"με ρωτάει η Daizy ενώ της βάζω ένα ποτήρι καφέ.

"Σε σχέση με την εγκυμοσύνη της Hazel,είμαι καλύτερα και σαφέστατα πιο ξεκούραστη"της απαντάω ενώ σερβίρω το γλυκό πους μα φέρανε.

"Βρήκαν αντικαταστάτρια;"με ρωτάει και πίνει λίγο από τον καφέ της.

"Ναι φέρανε μια καινούρια νοσηλεύτρια"της λέω ενώ ακούω την Hazel να τσιρίζει.Ξανά.

"Μαμάα"φωνάζει η Hazel ενώ το κουδούνι χτυπάει.

Ζητάω ευγενικά στην Daizy να ανοίξει αφού ο Dario είναι στη αυλή και ετοιμάζει το μπάρμπεκιου.

Ανεβαίνω πάνω στο δωμάτιο της Hazel και βλέπω έναν Stephan να παίζει με κούκλες,καημένε Stephan όλα εδώ πληρώνονται.

"Τι έγινε πριγκίπισσα;"την ρωτάω και κατεβαίνω στο ύψος της.

"Ο νονός με ρωτάει αν θα έχω αδερφούλα ή αδερφούλη και δεν ξέρω τι να απαντήσω!"λέει με ένα παράπονο η μικρή αφού ούτε σε αυτή έχουμε πει.

"Έγώ λέω να κατέβουμε κάτω,στο σαλόνι να το ανακοινώσουμε και έτσι θα μάθουμε όλοι και ο νονός θα σταματήσει να ρωτάει χαζά πραγματάκια" λέω στην μικρή και αυτή ενθουσιασμένη πάει προς την αυλή ενώ εγώ ρίχνω μια άγρια ματιά στον Stephan.

Kατεβαίνουμε στην αυλή και τότε είναι η ώρα να τους πούμε πιο θα είναι το επόμενο μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας που έχουμε δημιουργήσει.

"Ε μαλάκες,με ακούει κανείς η στον αέρα μιλάω;"λέει ο Dario και όλοι γυρίζουν τα κεφάλια τους ενώ μικρή είναι στην αγκαλιά του νονού της για μία ακόμη μία φορά.

"Επειδή μας έχετε πρήξει εγώ και η Bella,περιμένουμε δύο αγοράκια"λέει και έχουν μείνει με το στόμα ανοιχτό.

Ήταν όλοι ενθουασιασμένοι που οι οικογένεια μας μεγαλώνει,που το τραγούδι και ο χορός υπήρχαν στην αυλή μας μέχρι αργά το βράδυ που λέγαμε πως πάνε οι δουλιές αφού ο Stephan με τον Dario έχουν τα πιο διάσημα μπαράκια στην Αθήνα,ο Ethan δουλεύει ως προγραμματιστής στο εξωτερικό με αποτέλεσμα αυτές οι στιγμές που είναι μαζί μας να είναι λίγες και ο Cameron έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα.Η μικρή έχει κοιμηθεί στην αγκαλιά του πατέρα της και τότε τα παιδιά λένε πως ήρθε η ώρα να φύγουν,αφού τα αποχαιρετήσουμε και βάλουμε την μικρή για ύπνο ξαπλώνουμε και εμείς στο κρεβάτι μας.

"Dario,ποτέ δεν μου εξήγησες τελικά τι είναι η Μαφία"λέω με μια μικρή νοσταλγία για εκείνες τις μέρες που ήμουν μαθητευόμενη του.

"Μαφία μωρό μου μα κάνει η αγάπη που έχουμε μέσα στην ομάδα.Μαφία είναι να δείρουν εσένα και να του δείρω εγώ επειδή σε πονέσανε.Για να έχεις ενεργό ρόλο στην Μαφία πρέπει η ομάδα σου να είναι και οικογένεια σου,οπότε η Μαφία μωρό μου είναι αγάπη και εσύ εισαι η δικιά μου Μαφία"


The End.

This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now