Άλλη μία ήσυχη μέρα σπίτι με εμένα να είμαι εφτά μηνών έγκυος και το καλοκαίρι να είναι στα πιο ζεστά του.Η σχολή έχει τελείωσει εδώ και μία έβδομαδα και η Christine έχει πάει στους παππούδες της που σημαίνει πως είμαι τελείως ελεύθερη,χωρίς υποχρεώσεις.
Αφού βγάλω το φαγητό από τον φούρνο χτυπάει το κουδούνι με μανία και πριν προλάβω να ανοίξω την πόρτα αρκετά όλη η γνωστή παρέα μπουκάρει μέσα.
Ναι,ο Stephan,ο Dario,o Cameron και ο Ethnan.
"Θέλει να μου εξηγήσει κάποιος πως σκατά ξέρετε που μένω και τι θέλετε εδώ;" λέω σχετικά νευριασμένη.
"Να σου θυμίσω με ποιους είσαι μπλεγμένη μωρό μου;"πετάγεται σαν την τσουτσού ο Dario,και η απάντηση μου είναι ένα γεμάτο ειρωνία eye roll.
"Άστον αυτόν,απλώς σου φέραμε το φόρεμα για το βράδυ και παππούτσια"λέει ο Ethan και όταν γυρίζω να τον δω καταλαβαίνω πως ο Stephan τρώει το φαγητό μου.
Τ Ο Φ Α Γ Η Τ Ο Μ Ο Υ.
"ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΗΛΙΘΙΕ ΑΣΤΟ ΚΑΤΩ"φωνάζω στο Stephan αλλά εκείνος συνεχίζει να τρώει ακάθεκτος ενώ ο Cameron αραζει στο καναπέ μου.
"Τελικά δεν μας είπες το φύλλο του μωρού"λέει ο Stephan ενώ βάζει και δευτερο πιάτο να φάει.
Κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο ήθελες Izabella,λούσουτα τώρα!
"Είναι ότι και το κοτόπουλο που τρως!"του απαντάω και με κοιτάζει σαν γιαγιά που προσπαθεί να καταλάβει τούρκικα.
"Δηλαδή;"ρωτάει."Δικό μου!"απαντάω και όλοι με κοιτάνε με γουρλωμένα μάτια.
Τι;Φυσικά και δεν πρόκειτε να ρίξω τον εγωισμό μου και να συγωρέσω τον Dario.
Αφού πάρω το φόρεμα από το καναπέ και τα παππούτσια από τα χέρια του Ethan αρχίζω να ετοιμάζομαι.Κάνω ένα ζεστό μπάνιο και αφού τελειώσω απλώνω την κρέμα κατά των ραγάδων στην κοιλίτσα μου και στους γοφούς μου,αφού το δέρμα μου έχει τεντωθεί αρκετά από την εγκυμοσύνη.Φοράω το μαύρο σετ εσωρούχων μου και από πάνω το φόρεμα που μου έφεραν τα αγόρια.Είναι ένα στενό μαύρο φόρεμα με ένα λεπτό ζωνάκι από στρασάκια που πέφτει ακριβώς εκεί που ξεκινάει η κοιλίτσα της εγκυμοσύνης και την χαιδεύει ελαφρώς.Στεγνώνω τα μαλλιά μου με την βοήθεια μια φυσούνας για να τονίσω την φυσική μπούκλα που έχει το μαλλί μου και αφού τα πατήσω ελφρώς με το ψαλλίδι περνάω στο μακιγιάζ.Επιλέγω Nude αποχρώσεις σε καφέ τόνους και τις συνοδεύω με έντονο eyliner,ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι σε υπερβολικό σημέιο έντονες βλεφαρίδες.Με ένα Bronzer θερμαίνω το προσωπό μου και με ένα ρουζ σε σάπιο μήλο απόχρωση δίνω λίγη "υγεία" στο προσωπό μου.Αφού προσθέσω την απαραίτητη λάμση στο μακιγιάζ μου τελειώνω με ένα έντονο Dusty Pink κραγιόμ.Κοιτάζω το είδωλο μου στον καθρέφτη και ευχαριστημένη πια βάζω τα μαύρα με το ψηλό γεμάτο στράς τακούνια που μου έφεραν τα παιδιά.
Ομαγκάντ,δείχνω όντως κούκλα.
Αφού ψεκάσω λίγη κολόνια-πλάκα κάνω φυσικά και έβαλα όλο το μπουκάλι-κατεβαίνω στο σαλόνι όπου βλέπω τον Dario ντυμένο με ένα μαύρο σμόκιν,χτενισμένο να φοράει την κλασσική κολόνια του και να κάθεται να με κοιτάει σαν χάνος.
"Έτοιμος;"λέω σαν μια προσπάθει να βγάλω αυτή την αμήχανη σιωπή ανάμεσα μας και τότε αυτός σταματάει να στηρίζεται στο τραπεζάκι της κουζίνας.
"Ναι έλα πάμε"λέει και αφού μου πετάξει ο Cam το τσαντάκι βάζω μέσα κάποια χρήματα,τα κλέιδια και το κινητό μου και έτοιμη πλέον προχαράω προς την εξώπορτα.
Ο Dario,την κλείνει και προχάρει μπροστά μέχρι να φτάσουμε στο αμάξι.Τότε μου ανοίγει την πόρτα και λίγο πριν μπούμε μέσα μου ψυθιρίζει στο αυτή πόσο με ομορφαίνει η εγκυμοσύνη και ότι θέλει να μιλήσουμε.Λίγοι αφού κλείσω την πόρτα,μπαίνει και αυτός στην θέση του οδηγού και ξεκινάμε για την εκδήλωση.Με ενημερώνει για τις πηροφορίες της υπόθεσης,τι ζητάμε και τι ζευγάρι υποτίθεται πως είμαστε.Μου λέει την ιστορία της γνωριμίας και πριν προλάβω να καταλάβω πως πέρασε η ώρα έχουμε φτάσει.Ένας σοφέρ ανοίγει την πόρτα στο Dario και μέτα αυτός με την σειρά του εμένα.Με πιάνει από το χέρι και για μια στιγμή νιώθω σαν σταρ του Hollywood αφού τα φλας των παπαράτσι είναι εκτιφλωτικά.Προχωράμε μαζί προς την είσοδο και όταν ένας security ρωτάει τα ονοματά μας φρικάρω αλλά τότε ο Dario απαντάει και για τους δυο μας.
"Well Done,Bella"λέει και έχει ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη κει χαιδεύει την κοιλίτσα μου.
"Σταμάτα να εκματαλεύεσαι το γεγονός πως είμαστε σε εκδήλωση και δεν μπορώ να σου κόψω τα χέρια,λοιπόν λέγε ποιος είναι ο στόχος μας και τι κάνουμε."λέω και τότε αυτος γυρίζει να με κοιτάξει.
"Λοιπόν,ο Nicolas είναι αυτός με το μπλε κουστούμι.Όσο εγώ το κάνω την δουλειά εσ΄θέλω να κρατήσεις την γυναίκα του απασχολήμενη ώστε να μην καταλάβει τίποτα.Και να θυμάσαι,αν ρωτήσει είμαι ο Οικονομικός Διευθυντής του Pleasure.Ο Cameron,έχει συνενοηθεί με τον ιδιοκτήτη αν χρειαστεί μας καλύπτει αυτός."λέει και κάνω ένα θετικό νεύμα με το κεφάλι μου.
"Α και για να μην το ξεχάσω,καλή μας επιτυχία μωρό μου."λέει και ξαφνικά με φιλάει.
Όπα τι;
------------------------------------------------------------
Μάγκες ζω,όλα καλά.
Με αγάπη,Μαέβα.
YOU ARE READING
This is Mafia,baby.
Teen FictionΤι κάνεις όταν το Σύνδρομο της Στοκχόλμης έρχεται και σου χτυπάει την πόρτα;Όταν ερωτεύεσαι τον απαγωγέα σου;Δέχεσαι όταν εκείνος σου λέει να παριστάνεις σε μία εκδήλωση την γυναίκα του για να μπορέσει να φέρει εις πέραν την αποστολή,αυτού και της ο...