Κεφάλαιο 13

4.3K 196 8
                                    

Οι μέρες περάσανε πάρα  πολύ γρήγορα και τα Χριστούγεννα έφτασαν.Οι σχέσεις μου με τον Dario είναι χάλια και μου μιλάει μόνο όταν είναι για σιδέρωμα.

Τραγικό.

Φτιάχνω κοκκινιστό μοσχαράκι και ακούω το νερό στο μπάνιο να τρέχει.Σκέφτομαι πως ο Dario κάνει πάλι μπάνιο για βγει και να φέρει μετά το βράδυ την κάθε τσουλίτσα για να την γαμίσει,μεθυσμένος.

Τραγικό vol.2.

Το γνωστό άρωμα του εισχωρεί βίαια στα ρουθούνια μου και καταλαβαίνω την παρουσία του στον χώρο.Παίρνει τζούρες από το τσιγάρο του και με κοιτάει.Συνεχίζω να ανακατεύω το φαγητό και όταν είναι έτοιμο το σβήνω και κουμπώνω την κατσαρόλα.Σκουπίζω τα χέρια μου στην ποδιά και αφού την αφήσω στον πάγκο της κουζίνας πάω να ανέβω στο πάνω όροφο για να ανοίξω τον θερμοσίφωνα και να κάνω ένα καυτό μπάνιο όταν ο Dario με σταματάει,πιάνοντας μου τον αγκώνα.

Πρωτοτύπησε πάλι.

"Έχει ζεστό νερό πάνω,πήγαινε κάνε μπάνιο και ετοιμάσου.Θα πάμε να κάνουμε Χριστούγεννα με τα παιδιά,στην Αποθήκη."μου λέει και βάζει μία τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.

Χαμογελάω απαλά και αφού τον κοιτάξω στα μάτια πάω να κάνω μπάνιο και να ετοιμαστώ.

Κάνω ένα καυτό ντουζάκι και λούζω τα μαλλιά μου με ένα αφρόλουτρο με άρωμα κανέλα.Βγαίνω από το μπάνιο και πάω στο δωμάτιο μου.Βάζω ένα μαύρο σετάκι δαντελωτά εσώρουχα και αφού στεγνώσω τα μαλλιά μου ψάχνω για κάτι πιο καλό,πιο επίσημο.

Όμως,δυστυχώς δεν έχω κάτι για την περίπτωση οπότε βάζω ένα κορμάκι με μακρί μανίκι και ανοιχτό μπούστο με δύο χιαστί κορδονάκια να περνάνε από πάνω του,ένα μάυρο στενό τζιν με ψιλή μέση και τα μαύρα δωδέκαποντα πέδιλα που είναι εδώ ξεχασμένα από το καλοκαίρι.

Χτενίζω τα μακριά σγουρά μαλλιά μου και τα πιάνω τα μισά πάνω τα μισά κάτω.Ψάχνω μέσα στο νεσεσέρ μου για τα απαραίτητα καλλυντικά για να κάνω ένα πιο γιορτινό λουκ.Βάζω ένα σκούρο μπορντό κραγιόν και σε καλλυντικά με ένα ξεχασμένο αιλάινερ από κάποιο τσουλάκι τελειώνω το βάψιμο μου.Παίρνω το μαύρο μου δερμάτινο και αφού ψεκάσω λίγη από την κολόνια μου κατεβαίνω κάτω.

Ο Dario φοράει ένα σκισμένο τζιν παντελόνι με ένα λευκό κολλητό πουκάμισο που αναδεικνύει υπέροχα του καλοσχηματισμένους του κοιλιακούς και το αντίστοιχο μαύρο δερμάτινο του.

"Και αυτό το υπέροχο κοκκινιστό βάλτο σε ένα μπολ,θα το πάρουμε μαζί"λέει και μου πιάνει το μεγάλο μπολ από το πάνω ράφι της κουζίνας.

Γυρνάω το κοκκινιστό στο μπολ και αφού το βάλω σε μία σακούλα παίρνω το μαύρο κράνος του Dario και πάω στην μηχανή.Βάζω το κράνος και ανεβαίνω πάνω,ενώ αυτός ξεκινάει να οδηγεί.Λίγα λεπτά αργότερα είμαστε στην αποθήκη και αφού ο Dario ανοίξει την μεγάλη καγκελόπορτα βλέπω όλα τα παιδιά μαζεμένα σε έναν κύκλο και μία κοπέλα μαζί τους.

Όπα.Ποια είσαι εσύ μάνα μου;

Αφήνω το κοκκινιστό στο μικρό κουζινάκι και πάω στον καναπέ να χαιρετήσω τα παιδιά και ιδιαίτερα τον Stephan.Τον παίρνω αγκαλιά και αφού παίξω λίγο με τα μαλλιά του κάθομαι δίπλα του.

"Izabella,δεν σου γνώρισα την αδερφή μου"λέει και μου δείχνει μία δίμετρη,ξανθιά κοπέλα με πρασινοκαφέ μάτια.

"Roberta,χάρηκα"λέει και μου δείχνει την κατάλευκη οδοντοστοιχία της.

Κομπλάρω δίπλα της και νιώθω μειονεκτικά και αφού κοιτάξω τον Stephan της δίνω το χέρι μου.

"Izabella,επίσης"λέω και πάω στο κουζινάκι τρέχοντας.

Εκεί είναι ο Dario ο οποιός κάθεται σκεπτικός πίνοντας λίγο ουίσκι,πάω να το πλησιάσω αλλά εκείνος με σπρώχνει και χτυπάω το χέρι μου στο ανοιχτό συρτάρι με αποτέλεσμα να κοπώ στον καρπό μου από την γωνία του συρταριού.

Βουρκωμένη φεύγω προς άγνωστη κατεύθυνση και ανοίγω μια τυχαία πόρτα που για καλή μου τύχη είναι δωμάτιο.

Δεν βλέπω να εξελίσσετε καλά αυτή η μέρα.

------------------------------------------------------------------------

Καλή χρονιά μωράκια,ευτυχισμένο το 2019<3

Με αγάπη Μαέβα.

This is Mafia,baby.Where stories live. Discover now