En güzel şey

12 3 2
                                    

Multimedya- Barkın ^^
•••

Sonunu getirmediğimiz cümleler vardır. Mesala sonu bilinmeyen bir yol yada bir kitap.

Ben yine kendimi tutamamış sonunu bilmeyen bir takibe başlamıştım. Bu huyumdan nefret ediyordum. Merak duygum!

Şuan karşımda bana şaşkın gözlerle bakan bir adet Barkın Alkan var.
Onu dinlemeliydim.

Bana,benimle uğraşma başına belayı alırsın demişti öylede oldu. Yani illa kendi bildiğimi yapıcam ya.

Gür sesli bir adam konuşmaya başladı.

"Sen çoktan oyuncağını bulmussun barkın" ne oyuncağından bahsediyor bu adam?

Barkın sinirle bana baktı,sonra adama dönüp,

"Bu kızla hiçbir alakam yok" dedi.

"Ama adamlar öyle söylemiyor bu kız dünde senin yanındaymış.Koşup kaçtığınızı söylediler." Adam dahada sinirlenip."Yoksa bu kızla iş birliğine mi girdiniz"

Allahım sen beni koru. Neden bilmediğim işlere burnumu sokuyorum ki neden.

Adam kaş işareti ile kolumu tutan adama işaret etti. Koruma kolumdan tuturak adamın yanına yaklaştırdı.

Hafif beni süzüp,

"Burda ne işin vardı" dedi tek kaşı hafada.

Barkına baktığımda tepkisizce yüzüme bakıyordu. Nedense doğruları söylemek istedim

"Barkını takip ediyordum." Dedim hafif ürkek sesimle.

Adam bir anda kahkaha atmaya başladı. Ben ona sanki deliymiş gibi bakarken barkın konuşmaya başladı.

"Kızı bırakın" dedi sakin bir sesle. Adam gülmeyi kesip ciddileşerek.

"Kız depoyu gördü. Yerde yatan adamlarıda gördü. Sence ben onu burdan sağ çıkarır mıyım?" Korkuyla yüzüne baktım.Ben yeni fark ediyorumdum yerde yatan adamları.

Yerde kanlar içinde yatan adamları görünce paniklemeye başladım.

Barkın yavaşca adama yaklaşıp kulağına bir şey söyledi. Adam,

"Kesin yapıcak mısın?" Dediğinde barkın sadece kafasını salladı."Beni tanıyorsun barkın,neler yapabileceğimide. Bana oyun oynamaya kalkma sakın." Barkın hiç bir tepki vermemişti.

"Şimdi, Defolun" barkın hızla yanıma gelip kolumdan tutup beni çıkışa doğru peşinden sürükledi.

Dışarıya çıktık. Hala peşinden sürüklüyordu. Artık kolum acımaya başladı.

"Kolumu bırak" diye hafif bağırdım. O ise beni çoktan kapalı bir alana soktu. Kolumu bırakıp bağırmaya başladı.

"Sen napıyorsun!benide kendinide öldürmek mi istiyorsun." Sadece suratına bakıyorum.

"Neden bağırıyorsun, baksana bıraktı bizi işte" sesli bir şekilde güldü.

"Sence o adamsana acıdığını için mi bıraktı sanıyorsun." Aslında öyle düşunmuştüm.

"Çağın ona seni gizlice öldüreceğimi söyledim."

Dünya şuan durmuştu benim için. Ne diyordu bu çocuk. Doğru olamazdı bunlar

"Ne?" Dedim ağlamaklı sesim ile. Yere oturup ağlamaya başladım. Nasıl bir pisliğe bulaştım ben nasıl. Kafama vurmaya başladım

Yanıma barkın gelip ellerimi tuttu. Sessizce

ADRIFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin