5 Ay Sonra...
"Ya ya evet Sehun kesin beni çok özlemişsindir. Daha 2 saat önce görüştük Sehun. "
Sehun, yine gereğinden fazla saçmalıyordu.
Daha 2 saat önce bir cafe'de görüşmüştük ve beni özlediğini söylüyor.
"Bu 2 saat, benim için 2 yıl demek Chaeyoung. "
Tam Sehun'a cevap vereceğim sırada aşağı kattan Lisa'nın sesini duydum. 'Cırtlak sesini. '
"Rosee, bir an önce aşağı gelmen gerekiyor."
Sehun güldü ve konuşmaya başladı.
"Lisa'nın başı yine dertde sanırım Chaeyoung. Yine sana Rose diyor. Ve yine seni çağırıyor. "Evet benim 2 ismim vardı. Rose ve Chaeyoung. Eski okulumda Chaeyoung ismini kullanırdım ama artık yeni bir hayata geçiş yapınca Rose isminin kullanılmasını istedim.
Oldum olası Rose ismine bayılıyorum. Bir kere ben zaten çiçeklerden herzaman hoşlanıyorum.
"Aynen öyle Sehun. Neyse ben gidip de bir bakayım kızlar yine ne yapmış ?" Güldüm ve Sehun'un birşey demesine izin vermeden telefonu kapattım.
"Rosee, hemen gel. " Lisa tekrardan bağırınca aceleyle odadan çıktım ve merdivenlerden inerek aşağı kata indim.
Gördüm manzara ise ayrı bir ironiydi.
Artık alışmıştım böyle durumlara.
Jisoo 3'lü koltukta uzanmış, ayaklarını önündeki sehpaya uzatmıştı.
Karnında duran, eliyle sabit tuttuğu cips kasesinden bir yandan cips yiyor bir yandan da Jennie ve Lisa'nın kavgasını izleyerek kahkaha atıyordu.
Jennie ve Lisa'nın durumu ise Jisoo'dan beterdi.
Jennie eliyle kumandayı tutmuş, parmak uçlarına yükselerek kumandayı yüksekte tutmaya çalışıyordu.
Lisa ise zıplayarak Jennie'nin elinden kumandayı almaya çalışıyordu.
Onların bu durumuna güldüğüm an Lisa beni fark etti ve bana taraf dönüp Kaşlarını çattı.
"Rose, hemen buraya gel. Kumandayı almamız gerekiyor. Jennie Unniem kumandayı bana vermiyor. Sende bana yardım edeceksin. "
Ellerimi teslim olurcasına kaldırdım ve konuşmaya başladım.
"Lütfen Lisa, bana bulaşmayın. Jennie ile kavga etmek istemiyorum çünkü o kavgadan sağ çıkmayacağımı çok iyi biliyorum. "
Bu söylediğime Lisa hariç hepimiz kahkaha atarken, Lisa somurtup, söylene söylene merdivenlerden yukarı çıkıyordu.
"Üff, gelmezsen gelme be. Seni gidi korkak sincap."
Bu kız ne zaman çocuk olmaktan çıkacak ?
Gülüp Lisa'nın ardından bende yukarı çıktım.
Bugün yine çok yorulmuştum. Günlerden Cuma ve haftasonu tatili var !!!
Odama girip kapıyı kapattım ve direkt pijamalarımı giyip yatağıma girdim.
Bir an önce uyumak istiyorum.
O günden sonra herşey değişmişti.
Aradan 5 ay geçmişti zaten.İddiayı öğrendikten sonra artık o okulda onu görerek kalamayacağımı anladım ve o okuldan ayrıldım.
Fark ettim ki Yoongi'yi sevmek bana zarar veriyor. Işte bu yüzden 5 ay önce o gün onu unutmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Love Me
FanfictionTanrı bir aşk bağışladı Yoongi'ye, Rosé'ye... Yoongi'nin elinden kan damladı bu aşka, Rosé ihanet etti aşkına Sehun'la. Yoongi öldürdü, Rosé aşkını da Yoongi ile birlikte öldürdü. Ve Tanrı, yemin etti bu aşkı yaşatmaya... +Angst+ 'Tamamlandı' DipNot...