10.10.2015
13.30Tzuyu yolda hızlı bir şekilde koşarken endişeliydi.
Arkadaşına birşey olmasından korkuyordu. En son telefonda görüşmüşleri ve çok saçma şeyler söylemişti arkadaşı.
Hiç durmaksızın koşarken arabalar ani fren yapıyordu kıza çarpmamak için ama bu Tzuyu'nun umurunda falan değildi.
İnsanlara çarpa çarpa sonunda dostunun evine geldiğinde kapıyı yumruklamaya ardı ardına zile basmaya başlamıştı fakat ne biri kapıya bakıyordu ne de ses veriyordu.
Tzuyu, iyice korkmaya başlamışken sonunda aklına birşey dank etti.
Onda arkadaşının yedek anahtarı vardı.
Elleri titreye titreye anahtarı çıkarıp kapıyı açarken hızlı hızlı nefes alıyordu.
Sonunda kapıyı açtığında ardından sertçe kapıyı kapattı ve içeri girdi.
Tüm evi ararken hiçbir şey bulamadı. Kızın ismini bağırıyordu fakat kimseden ses çıkmıyordu.
Alt katta kimsenin olmadığını anlayınca son hız yukarı çıkmaya başladı.
Merdivenleri ikişer ikişer çıkarken yorulmuştu. Ama bu umurunda değildi.
Kızın odasına doğru koşarken kapıyı elleri titreye titreye kapıyı açtı.
Korkuyla kapıyı ittiğinde gördüğü manzara ile bir çığlık attı.
Arkadaşı boynuna bir ip dolanmış bir şekilde tavanda asılıydı.
Kim Chungha intihar etmişti...
=||=
Oh, sonunda bazı şeyler açığa
kavuşmaya başladı. Tarihlere dikkat edin ! Tarihler herşeyi anlatıyor aslında. Umarım birşeyleri çözebilmişsinizdir.Bu arada EXO COMEBACK YAPTI !!!
O kadar beklemeye değdini düşünüyorum.
Tempo benim hayallerimin bile üstünde.
EXO gibi harika bir gruptan
da bu beklenir, Mükemmellik...EXO-L'im ve olmaktan gurur duyuyorum.
Abim de EXO-L lan bir fanboy. Hatta bir Blink.
EXO'dan biasim Kai bu arada. Biaswreckerım Sehun...
Sizi seviyorum. ♥
Buraya bu güzel aşkları koyarak elveda demek istedim. ♥
Medya Kim Chungha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Love Me
FanfictionTanrı bir aşk bağışladı Yoongi'ye, Rosé'ye... Yoongi'nin elinden kan damladı bu aşka, Rosé ihanet etti aşkına Sehun'la. Yoongi öldürdü, Rosé aşkını da Yoongi ile birlikte öldürdü. Ve Tanrı, yemin etti bu aşkı yaşatmaya... +Angst+ 'Tamamlandı' DipNot...