17.10.2015
12.00Tzuyu, gözyaşları içinde arkadaşının odasının kapısını açtığında ağlaması şiddetlendi.
Odası aynı duruyordu, hiçbir eşyasına ellememiş, hiçbir şeyi atmamış, yerini değiştirmemişti.
Arkadaşının intihar ettiği günden beri hiç evine gelmemişti.
Polisler ifadesini alırken bile ağlaması hiç durmamıştı.
Ve sonunda da ölüm sebebi intihar olarak kabul edildi.
Tam 1 haftadır arkadaşının evine adım atmamışken şimdi hatıralarının hepsinin gözünün önüne gelmesi ile hıçkırarak ağlıyordu.
Omuzları sarsılırken arkadaşının yatağına oturdu.
İkisi de yalnızlardı bu hayatta. Tzuyu'nin bir annesi vardı fakat hiç Tzuyu'ya bakmazdı.
Umurunda değildiki kızı ?
Chungha'nın ise ailesi ölmüştü geriye bir teyzesi kalmıştı fakat o da Chungha'yı terk edip gitmişti. Her ay yüklü bir miktarda para gönderirdi çünkü zengin bir adam ile evliydi.
Ama herşey para değildi. Yiğeninin cenazesine bile gelmemişti.
Tzuyu arkadaşının yastığını aldı ve yüzünü oraya gömüp kokusunu saatlerce içine çekti, ömür boyu çekmek istedi...
Gözyaşları yastığı ıslatırken en sonunda kızarmış gözlerini kaldırdı ve odanın içinde gezdirdi.
1 haftadır gözüne uyku girmiyordu, her uyuduğunda kabus görüyor ve korkuyla ter içinde kalmış bir şekilde uyanıyordu.
Chungha'nın mezarında bir adam görmüştü Tzuyu.
Kapüşonlu, siyah bir deri Ceket giymiş bir erkek. Sadece dudakları belli oluyordu.
Kim tanıyamamıştı Tzuyu ama içine bir endişe düşmüştü.
Chungha'nın kimseysi yoktu Tzuyu'dan başka. Orayı izleyen adam kimdi ?
Tzuyu arada bunu düşünerek kafa yoruyor fakat en sonunda arkadaşı ile yaşadığı hatıralar aklına geliyor ve ağlıyordu.
Tzuyu yorgun ve bitkin bir şekilde ayağa kalktı ve arkadaşının çalışma masasına elini sürttü.
Sonra birden sinirle çığlık attı ve masanın üstündeki herşeyi eliyle yere doğru itti.
Hızını alamadı ve odayı dağıtmaya başladı.
Sinirle çığlık atıyor ve heryeri dağıtıyordu.
Masadaki herşeyi yere yıktı ve yere fırlatarak kırdı.
Yatağı bozup bir tekme attığında durdu.
Yere çöküp kendini soğuk duvara yaslarken Omuzları sarsıla sarsıla, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Elini saçlarına götürdü ve çekiştirmeye başladı.
Çığlık atarak ağlarken sonunda durdu.
Dizlerini kendine çekti ve kollarıyla sarıp başını dizlerine yasladı.
İçine titrek titrek nefesler çekerken, gözyaşları yanağından süzülüyordu.
Kafasını kaldırdığı an gözüne birşey ilişti.
Bir defterdi.
Tzuyu ayağa kalktı ve deftere doğru ilerledi.
Kilidi vardı fakat kırılmış olmalıydı. Merakla defteri açtı ve ilk sayfasından okumaya başladı.
Herbir sayfada gözleri dehşet ile açılıyor ve hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.
Sayfaları dehşet içinde hızlıca okurken hızla diğer sayfaya geçiyordu.
Sonunda son sayfaya gelince bunun intihardan önce yazıldığını anladı. Tarihler ve yazı bunu anlatıyordu.
Tzuyu herşeyi sonunda anlamıştı. Chungha'nın neden onu arayıp saçma şeyler söylediği, bazen vücudunda olan izler ve bunları saklamaya çalışması, hiçbir erkeğin teklifini kabul etmemesi, bazen okula gelmemesi ve neden intihar ettiği herşeyi açıklıyordu.
"Ben bunu nasıl fark edemedim ??!!"
Bağırdı ve elindeki defteri sıkmaya başladı.
"Yemin ediyorum Yoongi, seni Chungha'nın canını nasıl yaktıysan, keskin bıçağım ile de seni öldüreceğim. Yemin ederim..."
|-|
Finale son 9 bölüm. 30.bölüm final arkadaşlar.
Şimdi bazı şeyleri açığa kavuşturmak istiyorum.
Yoongi takıntılı bir sadist ve geçmişte bir kurbanı oluyor.
Okuduğunuz o kısa, kanlı ve gizemli olan bölümler, kıza yaptığı eziyetlerden bazıları...
Kız önceki bölüme kadar gizemliydi. Kiminiz Rosé dedi Kiminiz Tzuyu fakat kız Kim Chungha. Tzuyu de onun kardeşi olarak gördüğü dostu...
Zaten bunların yaşandığı zaman Rosé daha okula gelmemiş oluyor.
Simdi bir sır, gizem ortadan kalktı.
Asıl çözmeniz gereken sır hala duruyor...
Tarihlere dikkat...
Kim Chungha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Love Me
FanfictionTanrı bir aşk bağışladı Yoongi'ye, Rosé'ye... Yoongi'nin elinden kan damladı bu aşka, Rosé ihanet etti aşkına Sehun'la. Yoongi öldürdü, Rosé aşkını da Yoongi ile birlikte öldürdü. Ve Tanrı, yemin etti bu aşkı yaşatmaya... +Angst+ 'Tamamlandı' DipNot...