23.bölüm

245 27 165
                                    

Gözlerini açtığında yataktan doğruldu ve etrafı süzdü.

Bugün büyük gündü. İntikam günüydü. Tam 3 yıl için bu günü beklemişti.

Tam 3 yıl...

3 yıl boyunca Yoongi'yi takip etmiş, araştırma yapmış, çevresini iyice araştırıp takip etmiş ve bu günü bekleyip hazırlık yapmıştı.

Tzuyu, Chungha'nın intikamını almakla kalmayıp, Rosé'nin de hayatını kurtaracaktı. Aynı şeyleri onun da yaşamasını engelleyecekti.

Rosé Yoongi'ye aşık olduğunda onunla tanışıp arkadaş gibi davranmıstı. Amacı belliydi.

Rosé'nin Yoongi'ye olan aşkını engelleyip onu korumaktı.

Bunun için uğraşmıştı fakat olmamıştı. Fakat sonrasında zaten işler yoluna girmiş, Sehun ve Rosé'nin güzel bir ilişkileri olmuştu.

Tzuyu sonunda ruhsuz Bir şekilde etrafı izlemeyi bıraktı ve elini yüzünü yıkayıp mutfağa geçti.

Kendisine kısa bir kahvaltı hazırladı ve yemeye başladı.

Heyecanlıydı, gergindi...

Sonunda odasına çıktı ve altına siyah dar bir kot pantolon, onun üstünede siyah bir tişört geçirdi.

Saçını tepeden at kuyruğu yaptı ve yeni Aldığı sim kartını telefonuna taktı.

Ezbere bildiği Yoongi'nin telefonuna tam 3 yıldır beklediği, belirlediği mesajı attı.

'Bazı şeyleri açıklığa kavuşturmanın zamanı değil mi Yoongi ?'

Mesajı attı ve beklemeye başladı. Tam 10 saniye sonra bildirim sesi yayıldı.

Mesajı açtı ve sırıtırken mesajı okudu.

'Kimsin ? Ne bokum Saçmalıyorsun ? Siktir !'

Tzuyu, kahkaha attığında hızlıca parmakları klavyede gezindi.

Yoongi'nin böyle bir mesaj alacağını biliyordu.

'Geçmişte kalan herzaman geçmişte kalmaz Yoongi. Bu sahnenin perdesi.
henüz kapanmadı. O yüzden saat tam 12.40'da ....depoda ol !'

Tzuyu cevap gelmesini beklemeden telefonun ekranını kapattı.

Tam 10 saniye gözlerini kapatıp bekledi. 10 saniye sonra bildirim sesi odayı doldurduğunda gülümsedi.

'Oraya gelince seni sikeceğim !"

Mesaja güldü ve sandığa doğru ilerledi.

Sandığı açıp içinden Chungha'nın günlüğünü çıkartıp intihar etmeden önce yazdığı son şeyi okudu.

Gözyaşlarına yine hakim olamamıştı. Hızlıca gözyaşlarını sildi ve sinirle derin bir nefes çekti içine.

Günlüğü kapattı ve eski yerine koyarken bu sefer tam 3 yıl önce yemin ettiği akşam, Yoongi'yi öldürmek için belirlediği parlak bıçağı çıkardı.

Bu bıçak ya Tzuyu'nun ölümü olacaktı ya da öldüreceği...

Hemen bıçağı beline yerleştirdi ve telefonunu alıp evden çıktı.

Son bir şans. Ya Yoongi'yi öldürecekti ya öldürecekti.

Hazırlıksız değildi. Tam 3 yıl boyunca dövüşmeyi öğrenmiş, boks eğitimi almıştı.

Arabasına bindi ne gaza kökleyip depoya doğru sürmeye başladı.

Depoya geldiğinde arabayı kenara çekti ve direksiyonu sıkmaktan beyaz olmuş ellerine baktı.

Just Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin