22.bölüm

216 21 28
                                    

Merhaba, dünyanın en iyi okuyucuları, biricik yazarınız Sang Hee ben ♥

Bunu bir bölüm olarak yazıyorum çünkü biliyorum ki duyuru başlığını koyunca kimse okumayacak.

Kitabım kafa karıştırıcı geliyor sizlere. Bunun için çok kafa yordum. Kitabım gizem dolu bir kitap ve size karışık gelebilir.

Kuzenim @sooyonggkim'e kitabımın herşeyini anlattım. Finali bile.

Ona kitabın karışık olup olmadığını sorduğumda, karışık olmadığını söyledi. Ama sonra ekledi.

'Ben kitabın herseyini bildiğim için bana karışık gelmiyor fakat okuyucular herşeyi ya da bazı şeyleri bilmiyor' dedi. Ve bende bu bölümde kitabım ile olan bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak istedim.

Hadi o zaman en baştan başlayalım.

Yoongi; sadist birisi. Benim gibi. Aşık olduğu çok değer verdiği insanların canını yakmayı seviyor.

Tam 3 yıl önce Yoongi Kim Chungha adlı bir kıza takıntılı bir şekilde aşık oldu.

O zamanlar Chae yok okuyucularım. Chae başka bir okulda okuyor ve hiçbir şeyden haberi yok.

Yoongi doktora gitmek tedavi olmayı reddediyor ve insanların canını yakmayı sevdiği için buna devam ediyor. BTS onu durduramadı arkadaşlar.

Chungha'ya zarar vermeye başlıyor. Keskin bıçağı ile türlü türlü işkenceler falan.

Bazı bölümler geçmiş ile alakalı. Yoongi'nin Chungha'ya yaptığı işleneceleri anlatıyor. O yüzden zaten tarihlere dikkat edin diyorum.

Fark ettiyseniz son bölümde Chungha geçmişte olanlara dayanamıyor ve intihar ediyor.

Şimdi diyeceksiniz ki hiç mi polise gitmedi ?

Gitmeyi çok düşündü ama Yoongi izin vermedi okuyucularım.

Onu tehdit etti. Zarar verdi.

Chungha'nın en yakın arkadaşı hatta kardeşi olarak gördüğü kişi Tzuyu. Kendisi Twice'da biaswreckerım olur xjsjxns

Tzuyu Chungha intihar ettiği zaman onun günlüğünü buldu ve herşeyi öğrendi.

Ve intikam alacak. Yemin etti.

Yoongi Chungha intihar edince bir süre kendine gelemedi.

Sonra Yoongi kendini toparladı. Kimseye zarar vermemeye başladı. Bunun böyle devam edeceğini düşünüyordu. Tabii sadece düşünüyordu.

Şimdi artık geçmişten bir bölüm olmayacak. Geçmişte olan herşeyi yazdım. Biliyorsunuz artık geçmişte neler olduğunu.

Yoongi kendini toparladığında okula Chae geliyor.

Yoongi'ye aşık oluyor vs. Devamını biliyorsunuz.

Yoongi yaptığı hatadan sonra Chae'ye aşık oluyor ve damarlarında  sadistlikle dolmuş o kan kendini gösteriyor.

Chaeyoung şu anda Yoongi'nin bu denli sadist olduğunu bilmiyor ve Sehun ile mutlu bir ilişkileri var.

Şimdi gelelim Tzuyu'ye. Tzuyu hem Chungha'nın intikamını almak istiyor hem de aynı şeyleri Chae'nin de yaşamasını istemiyor.

3 yıl boyunca bir araştırma yapıyor Yoongi'yi takip ediyor ve alacağı intikam günü için hazırlık yapıyor.

Şimdi yayımlayacağım bir sonraki bölümde aşırı.kan ve şiddet olacak. Rahatsız olan falan varsa okumasını önermiyorum. Gerçi bu kitabın sadistlikle dolu olduğunu bilmeniz gerekiyor yani okuyanlar bunu bile bile okumalı.

Ben bu kitaba başlarken alex11russo yu tanıyarak başladım.

alex11russo sana çok minnettarım. Içimdeki bu mücevheri senin sayende çıkardım. Çok sevdiğim bir yazarsın. Kitaplarını okumak benim için çok önemli.

Son olarak teşekkür ederek ve bir soru sorarak bölümu bitirmek istiyorum.

Eğer smut istiyorsanız yorumlarda belli etmekten çekinmeyin. Çok istenirse smut yazabilirim.

Ve teşekkür kısmına geldik. haneulljeon ve sooyonggkim unnielerim size çok teşekkür ederim. Grubun maknaesi olarak size minnettarım. Bana her konuda yardımcı oldugunuz için.

Umarım bu bölüm size açıklayıcı gelmiştir çocuklar.

Çünkü iyi anlattığımı düşünüyorum xmskxmsk

Sorunuz Varsa sorun okuyucularım.

Kendinize iyi bakın ve beni çokça Sevin. 

Ve Jennie. Jennie harika bir şarkı çıkardı ortaya. Solo mükemmel ötesi. Seni seviyorum Jennie. Chaeyoung biasım evet ama Jennie biaswreckerım.

Just Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin