Jennie dolabın karşısına geçmiş düşünürken çoğu kıyafeti elemişti.
Taehyung ile buluşacaktı ve artık hazırlanması gerekiyordu. Jennie daha önce hiç bir buluşma için bu denli iyi hazırlık yaptığını hatırlamıyordu.
Hala dolabına boş boş bakarken birden gözüne bir elbise ilişti.
"Buldum seni !" Diye bağırdı ve elbiseyi alıp üzerine tuttu. Güzel gözüküyordu.
Jennie bu elbisede karar kıldı ve hemen üzerine geçirdi.
Makyaj masasına ilerleyip sade ama şık bir makyaj yaptı ve hemen saçını halletti.
Altına da uygun bir ayakkabı bulup girdiğinde Jennie hazır gözüküyordu.
Boy Aynasının karşısına geçti ve kendisini süzdü. Oldukça güzel olmuştu. Kendisi bile bu kadar güzel olacağıni tahmin etmemişti.
Evden çıkarken kızlara seslendi.
"Ben çıkıyorum, Taehyung ile buluşacağım."
Kızlar onaylayan mırıltılar çıkardılar.
Jennie evden çıktı, taksiye bindi buluşacakları restorana doğru ilerlemeye başladılar.
Normalde arabayı kullanabilirdi fakat arabayı tamire göndermişlerdi. Bakımı yapılacaktı.
Restorana geldiğinde arabadan indi.
Daha önce de Taehyung ile bir restoranda buluşmuştu. Ama o zaman kahvaltı yapmışlardı.Şimdi akşam yemeği yiyeceklerdi.
Restorana geldi ve rezervasyon yapılan masalardan Taehyung'u buldu.
Taehyung kalktı ve Jennie'nin yanağını öptü. Jennie'nin yanakları kızarırken başını eğdi.
Taehyung gülerken Jennie de güldü.
Taehyung Jennie'nin oturacağı sandalyeyi çekti. Jennie teşekkür ederken oturdu. Taehyung da kendi yerine oturdu.
"Nasılsın ?" Taehyung sorduğunda Jennie başını salladı ve gülümsedi.
"İyiyim, sen ?"
"Bende iyiyim."
"Yemekleri ben sipariş ettim ama senin için bir sorun olmaz değil mi ?"
Jennie başını olumsuz anlamda salladı ve cevap verdi.
"Hayır sorun olmaz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Love Me
FanfictionTanrı bir aşk bağışladı Yoongi'ye, Rosé'ye... Yoongi'nin elinden kan damladı bu aşka, Rosé ihanet etti aşkına Sehun'la. Yoongi öldürdü, Rosé aşkını da Yoongi ile birlikte öldürdü. Ve Tanrı, yemin etti bu aşkı yaşatmaya... +Angst+ 'Tamamlandı' DipNot...