18.bölüm

221 27 2
                                    

Jennie merdivenlerden inerken esniyordu.

Uykusu vardı fakat uyuyamıyordu. Zihnindeki düşünceler uyumasını engelliyordu.

Salona girdiğinde şaşırmıştı çünkü Rose de uyumamıstı.

"Ne yapıyorsun Rosie ?"

Rose, Jennie ona Rosie dediğinde gülümsedi. Rosie ismi onun için çok değerliydi.

Jennie de Rose'nin yanına koltuğa oturduğunda ikiside sessiz, sadece pencereden gelen ay ışığı ile oturuyorlardı.

Jennie, Taehyung'un ona dediği şeyden sonra şaşırmıştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Yoongi'nin o grubu ile ilgili hiçbir bağlantı kurmak istemiyordu fakat bu olayda Taehyung'un suçu olmadığını tahmin edebiliyordu.

"Seni de mi uyku tutmadı ?"

Jennie Rose'ye soru sorduğunda Rose başıyla onu onayladı ve konuştu.

"Birkaç gündür geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum. Bugün de bu gecelerden biri. "

Jennie, Rose'nin elini tuttu ve güven verici sesiyle konuştu.

"Rose istemezsen o okula gitmeyiz. Yani bilmiyorum. Evet ilk başta biz sana güven verdik ama bu olanlar seni çok üzüyor. İstersen eski okulumuza geri döneriz ha ?"

Rose başını olumsuz anlamda salladı.

"Ben güçlü olmak istiyorum. Sırf Yoongi'nin yüzünden o okuldan gitmek değil, kendim istersem gitmek istiyorum. "

Jennie öksürdü ve emin sesiyle içinde tuttuğu şeyi söyledi.

"Rose, benim görüştüğüm çocuk Taehyung, Yoongi'nin arkadaşıymış. Onların gruplarındanmış. Eğer istersen onun ile görüşmem. "

Rose hızlıca başını olumsuz anlamda salladı ve kaşlarını çattı.

"Hayır. Taehyung Yoongi'nin arkadaşı olabilir ama bu olayda onun hiçbir suçu yok. Ben sizin görüşmenize asla karışmam. Benim yüzümden hiçbir arkadaşlığınızı veya ilişkinizi bitirmek zorunda değilsiniz, olmayacaksınız da. Sadece bana söyleseniz yeter. Lütfen Jennie, benden habersiz hiçbir şey yapmayın. "

Jennie başını salladı ve gülümsedi. Rose mükemmel biriydi. Jennie yine bunun farkındaydı.

|-|

Sabah herkes kalktı. Bugün kızların kesinlikle okula gitmesi gerekiyordu.

Jisoo mutfakta Jennie ile birlikte kahvaltı için birşeyler hazırlarken, Rose ve Lisa ise masayı kuruyorlardı.

Jennie patateslerı kızartırken, salatalık kesmekle ilgilenen Jisoo'ya sessiz bir şekilde fısıldadı. Rose duymamalıydı.

"Jisoo, benim görüştüğüm Taehyung varya-"

"Kızlar ben ekmek almaya gidiyorum evde ekmek kalmamış. "

Rose mutfaktan çıktığında birkaç saniye sonra da kapı sesi yankılandı.

Rose evden çıkmıs, ekmek almaya gitmişti.

Jennie bu sefer yüksek sesle konuşmaya başladı.

Böylece Lisa ve Jisoo da söyleyeceğini öğrenecekti.

"Kızlar dün ben gece Rose ile konuştum. Benim görüştüğüm çocuk Taehyung varya, Yoongi'nin arkadaşıymış. Bundan Rose'ye de bahsettim. Kızmadı, karşı çıkmadı da. Onun sadece Yoongi ile bir sorunu var. Rose bana sadece benden hiçbir şey saklayın dedi. Rose'den hiçbir şey saklamayın olur mu ?"

Just Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin