Rozdział-|13|

700 52 11
                                    

*Perspektywa Errora*
Nie umiałem przestać się śmiać,A Blue patrzył na mnie zdziwiony.
- Error.. on chyba strzelił na nas Focha .... - Blue podszedł trochę bliżej.
- Pff... Zaraz mu przejdzie.. - Trochę się opanowałem.
- No wiem.. ah. Przynajmniej nie myśli o Dreamie...
- Taaa...okej chodźmy do tamtych oszołomów. - Zacząłem iść w stronę Geno i Fresha.
- Oh.. Error. Dobrze,że przyszłeś.- Geno pokazał mi abym usiadł obok niego.
- I jak wam poszło? Wymyśliliście coś?
- Tak.. tylko musimy Cię o coś poprosić.- Geno Spoważniał.
- Okej ... o co ? - Geno wziął głęboki wdech i wydech ..
- Wiem,że to Ci się nie spodoba ....Ale możesz zostać z Inkiem ?
- Co ?! Czemu przecież..miałem wam pomóc!
- Tak...Ale nie chcemy żeby Ink został sam ..A..
- A co,Blue nie może niby zostać?!
- Nie... Error błagam,naprawdę Ink jest w złym stanie.. Nigdy nie widziałem,go takiego.. I martwię się ..
- To ty z nim zostań! Czemu akurat ja ?!?!
- Ponieważ ...
- Nie ! Nie musisz mi nawet mówić,nie zostanę z nim.
- Uh...okej. Niech Ci będzie .... tylko wpadłem na taki pomysł,i ... nie ważne. A więc jeśli chcesz to możemy już iść. Im szybciej tym lepiej.
- A ci dwaj ?
- Idą z nami,przydadzą się. Każdy sie przyda..
- Jeśli tak,to czemu chciałeś żebym został!?
- Zioom uspoķój się. Geno po prostu bał się,że możesz stać po stronie Nigtmera i..
- FRESH !!! - Geno spojrzał na niego przerażony.
- Oh..A więc to tak ... Okej,mam to gdzieś. Chodźmy. - Fresh otworzył jakiś portal,już mieliśmy iść,ale podbiegł do nas Ink.
- Już idziemy ?! S-super!! Chodźmy!!! - Ink chciał wejść do portalu,ale Geno to złapał.
- Nie Ink... przykro mi,ale ty musisz zostać. Nie masz jak nam pomóc,nie masz czym się bronić,czym ..
- Mam!! D-dajcie mi iść z wami !! Błagam... Dream mnie potrzebuje... ja go potrzebuje i..ja ...dam radę! Najwyżej umrę ale Dream nie! Prawda ?! - W tej chwili wyglądał jak psychopata.. nie chce go obrażać...Ale niestety taka prawda.
- Ink .. nie możesz. Spokojnie pomoże mu Dreamowi. - Geno starał się go uspokoić.
- Błagam... ja...muszę.. mu ..pomóc ...- Zaczął płakać.
- Przepraszam Ink. Chłopaki,idziemy. - Zaczęliśmy wchodzić do portalu,ale Inky nie dawał za wygraną.
- Blue!! Błagam pomóż mi.. - Starał się iść z nami,ale Geno go trzymał. - Proszę!
- Przepraszam. .- Blue westchnął i wszedł do portalu.
- Error?! Pomożesz mi ...prawda ? .. Ty mnie nie zostawisz ! Co nie ?!- Nie odpowiedziałem mu tylko wszedłem do portalu... Po chwili wszyscy byliśmy w bardzo dziwnym AU... A Ink W końcu się poddał,i Geno do nas dołączył.
- Wow.. gdzie my jesteśmy?! - Blue zaczął się rozglądać.
- Witam w Horrortale. - Gdy tylko Geno to powiedział Usmiechnąłem się... czyżbym miał spotkać mojego starego "kumpla"?
*Perspektywa Inka*
Znowu mnie zostawili ...  Z jednej strony ich kocham ...Ale z drugiej nienawidzę... Wiedzieli jak mi na tym zależy ...Ale mnie zostawili..... Oby tylko go uratowali! I tak w nich wierzę całym sercem,ale bardzo chciałbym być tam z nimi .. Ah.. fajni przyjaciele...

Error x Ink - Tylko my. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz