*Error*
Pierwsze co przyszło mi do głowy, kiedy spojrzałem na Inka to to, że jest bezbronny. Zapomniałem! Cholera. Podbiegłem do niego, oraz z trudem złapałem za rękę.- Trzymaj się blisko, nie mam zamiaru sprzątać twoich zwłok. - Powiedzialem, a on sojrzał na mnie zdziwiony. Na jego polikach ukazała się delikatna tęcza.
- Error, dam sobie radę. - Szepnął lekko zawstydzony.
- Wątpię. - Odpowiedziałem i wtedy prawie przedziurawiła nas czarna macka.
- GIŃCIE! - Usłyszałem krzyk, tej obślizgłej ośmiornicy.
- Japierdole, ten znowu ma okres, czy co? - Razem z Inkiem, zaczęliśmy biec przed siebie.
- Zamiast gadać o okresie, pomógłbyś bro! - Krzyknął Fresh.
- Przyprowadziłeś gnoja, to se radź. - Mruknąłem, po czym razem z tęczą zniknęliśmy w portalu prowadzącym do jakiegoś innego AU. Puściłem go.
- Muszę Cię zostawić, dasz radę? - Zapytałem.
- Poczekaj, pomogę wam! - Krzyknął i ponownie złapał mnie za rękę, A mnie przeszedł lekki dreszcz.
- Nie masz jak, nie masz tego.. pędzla przerośniętego.
- To nie jest zwykły pędzel! - Przerwał mi.
- Okej, okej. Wracając, bez niego jesteś nikim. - Warknąłem, A on stracił ten jego blask w oczach.
- Ale... - Odsunął się lekko.- Ale w takim razie, też nie idziesz!
- Co?! Niby czemu? - Zdenerwowałem się.
- Bo nie pozwolę, żebyś zginął. - Powiedział całkiem poważnie.
- A ja, nie pozwolę, abyś ty zginął! Dlatego nie mogę pozwolić, żebyś szedł ze mną!! - Zapadła cisza, którą musiał przerwać.
- To.. miłe.. - Uśmiechnął się lekko.
- Nie miłe, kurwa Ink. Oni tam mogą umierać, A my prowadzimy sobie pogawędki. Przecież to twoi przyjaciele!
- A twoi nie?
- Nie. - Odwróciłem zawstydzony wzrok. - Robię to tylko dla Ciebie.
- Dla...dla...dla mnie? - Podczas jego nieuwagi, zniknąłem w portalu zostawiając go samego. Jaki Debil..
*******
XD
Nie wiem co napisać, taki średni rozdział:pMacie jakieś plany na wakacje? Możecie się nimi podzielić, chętnie sobie poczytam.
PS. DZIĘKUJĘ ZA WASZĄ AKTYWNOŚĆ, KOCHAM WAS MOJE WIATRACZKI!!!!! JESTEŚCIE NAJLEPSI!! ♡♡♡
CZYTASZ
Error x Ink - Tylko my.
RomanceCzy Error i Ink w końcu zrozumieją co do siebie czują? Przekonajmy się. ------------------