AYRILIN .

1.2K 51 9
                                    

MELEBAA . YB İLE GELDİM . VOTE VE YORUMLARINIZ NE KADAR MÜKEMMEL ÖYLE MİNNAKLAR . ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .  

BU ARADA  ÖNCEKİ BÖLÜMDEDE SÖYLEDİĞİM GİBİ BAYRAMIN  İKİNCİ GÜNÜ EDİRNEYE GİDİYORUM . 2 HAFTA OLMAYACAĞIM . ELİMDEN GELDİĞİ VE VOTELAR YÜKSEK OLDUĞU SÜRECE YB ERKEN YAZICAM . YAZMADIĞIM SÜRE ZARFINDA HİKAYE BİTTİ FİLAN SANMAYIN . TATİLDEN DÖNÜNCE İLK İŞİM YB YAZMAK OLUCAK . NEYSE UZUN OLDU GİNE :DD  VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . İYİ OKUMALAR . 

 

medyadaki şarkı ile okuyun bitince başa alın ...

MEDYA ECRİNİN KONUŞURKEN AĞLAMASI 

Sabah gözlerimi açtığımda aşağıdan annem ve babamın sesleri geliyordu . Kavga ediyorlardı . Uzun zamandır nasıl kavga etmiyorlar diye düşünüyordum bende ;  acaba gine ne olmuştu ?  Gerçekten bıktığımı söylemeden gecmeyeceğim . Çocukluğum onların kavgalarına kulaklarımı tıpamakla gecti . Arkadaşlarım heryaz aileleriyle gittikleri piknikleri , gezmeleri anlatırken ben onları dinlerdim . Çünkü bizim ailecek çok karemiz yok hafızamda . Biz genelde babam olmadan giderdik gezmeye yada hernereye gidiceksek . Bazen arkadaslarımı dinlerken ; acaba gerçekten bu kadar mutlulular mı ? diye geçirirdim içimden . Çünkü o kadar mutlu olamamıştık biz .... 

- YETER ARTIK ANLIYORMUSUN ! BIKTIM . YORULDUM . NEFRET EDİYORUM SENDEN ! 

Annemin sesiyle kafamdaki düşünceleri geri ittim . odamın kapısını acıp merdivenlere doğru yöneldiğim sırada kolumdan birinin tuttuğunu farkettim döndüğümde abimin üzgün bakışlarıyla karşılaştım . Salona yakın olduğumuz için sesler daha yüksek geliyordu . Çığlık gibi yükseliyordu sesleri . 

- '' Gitme Ecrin  . Bırak susarlar birazdan . ''

Abimin sesiyle ona doğru döndüm . 

- '' Susmuyorlar işte görmüyormusun Rüzgar . Bıktım artık ne zaman kavga edicekler diye düşünerek büyüdük biz . ''  

diyip Rüzgarın elini ittim ve aşağı indim . Annem ve babam beni görmemişti . Hala bağırıyorlardı . 

- '' NİYE BU KADAR AGRESİFSİN ANLAMIYORUM NESRİN ! YETER BENDE BIKTIM ! DİNLEMEDEN KONUŞUYORSUN . ''

Babamın söyledikleriyle ; ona olan nefretim birkezdaha artmıştı . Annem hep haklı taraf olurdu çünkü . babam hata yapar annem bize belli etmemeye calışırdı . 

- '' BENDE SENDEN BIKTIM HARUN ! ''

Annemin söyledikleriyle gözlerim dolmuştu . Bıkmıştı babamdan ; baba demeye utandığım adamdan . Sırf bizim için katlanıyordu ona . 

Söylediklerim içimde çığlık çığlığa yıllardır bağırıyordu . Ama bu kez onları susturmayacaktım . Gözleirm doluyken salona tamamen indim abimde yuakrıdan bize bakıyordu . 19 Yaşında olmasına rağmen oda hala küçüklüğümüzdeki gibi üzülüyordu onunda gözleri gine doluyordu .... 

- '' AYRILIN ! '' 

Söylediğim şeyle annem ve babam susmuştu ; ikiside bana şaşkın bir şekilde bakıyordu . 

- '' SİZİN YÜZÜNÜZDEN ABİM VE BEN HERGÜN ACABA BUGÜN KAVGA EDİCEKLER Mİ ? DİYE DÜŞÜNÜRDÜK .  ARKADAŞLARIM AİLELERİYLE GİTTİKLERİ PİKNİKLERİ ANLATINCA ONLARI DİNLERDİM AMA BİRKEZ OLSUN BENDE BİZİM BİRLİKTE GİTTİĞİMİZ BİRŞEYİ ANLATAMIYORDUM NEDEN BİLİYORMUSUNUZ ? ÇÜNKÜ BİZ HİÇ BİRLİKTE MUTLU VAKİT GECİREMEDİK . SİZ KAVGA EDERDİNİZ BİZDE ABİMLE AĞLARDIK . BİZ HİÇ ANNE VE BABASINI KISKANAN ÇOCUKLARDAN OLAMADIK . ANNE VE BABAMIZIN AŞKINI ÖRNEK ALAMADIK HİÇ . SİZİN BİZE ÖĞRETTİĞİNİZ TEK ŞEY KAVGAYDI ! KAVGA ; HERGÜN YÜKSEK SESLE BAĞRIŞMALAR . BUNLAR BİZİM ÇOCUKLUĞUMUZDA EN ÇOK HATIRLADIĞIMIZ ANLAR . ''

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin