medyadaki şarkı ile okuyun
MEDYA EMİRRRR
Annem yüzüme öylece bakarken ; karşı koltukta oturan Büşrada ne tepki vereceğimi izliyordu .
CİDDEN BU ADİNİN BURADA NE İŞİ VARDI !
- '' DEDENE HOŞGELDİN DEMEYECEKMİSİN ECRİN ! ''
O miğdemi bulandıran sesi duymamla bakışlarımı ; bakmaya iğrendiğim yüzüne cevirdim Her baktığımda miğdem birkezdaha nefretle bulanıyordu !
- '' BENİM BİR DEDEM YOK ! ''
Söylediklerimle yüzüme ciddi bir ifadeyler bakıyordu .
NE SANIYORDU ONA EN YAKIN ARKADAŞIMI ÖLDÜRDÜKTEN SONRA DEDE DİYECEĞİMİ ! ?
- '' Kötü kız gibi davranmaya calışma Ecrin ! '' Söyledikleriyle '' HAH '' sesi çıkarıp alayla güldüm
- '' SEN BENİM İÇİN DEFNE'Yİ ÖLDÜRDÜĞÜN GÜN ÖLDÜN ! BİTTİN SEN ANLIYORMUSUN BİTTİN ! BENİM DEDEM YOK ; ADİ İŞLERİN İÇİN KARDEŞİMİ DOSTUMU ALDIN BENDEN ! SENDEN NEFRET BİLE ETMİYORUM BİLİYORMUSUN ? ÇÜNKÜ NEFRET ETMEM İÇİN ÇOK AZDA OLSA DEĞERLİ OLMAN GEREK BENDE AMA SANA KARŞI EN UFAK BİR HİS YOK İÇİMDE ANLIYORMUSUN YOK ! ''
Söylediklerimle yerinden hızlıca kaltığında annemde bana doğru bir adım attı
- '' SENİN O APTAL ARKADAŞIN İŞLERİME KARIŞMAMALIYDI ! ''
Sinirden ölebilirim şuan !
- '' SEN ONU O BOK HAYATININ İÇİNE SOKTUN ONU SUÇLAMAYI KES ! HERGECE RÜYALARIMA GİRİYOR ! KOLLARIMDA ÖLDÜĞÜ AN RÜYALARIMDA HERGÜN ! SEN KALPSİZİN TEKİSİN ! İNSANLARA ACIMIYORSUN BİLE ! BABAANNEMEDE ACIMADIN ; DEFNE'YEDE ACIMADIN ! SÖYLESENE DAHA KAÇ KİŞİNİN CANINI ALDIN O BOK İŞLERİN İÇİN ! ''
Söylediklerim ; içimde tarifsiz bir acı barındırıyordu , O gün , o gece ; olanlar hersaniye kafamda canlanıyordu ! Defne'yi vurması ; onun kollarıma yığılması Herhey saniye saniye , karesi karesine ...
Defne benim en yakın dostumdu ! Bir Defne bir Büşra vardı hayatımda ! Dedem olucak piç onu o adi işlerine sokmuş ve o adi işleri için öldürmüştü . Ve bunu gözlerimin önünde yapmıştı ! Beni hiç sevmezdi çünkü babaannemi öldürdüğünde ona neler yaşattığımı hatırladığına eminim ! Babaannemi o kadar cok severdim ki onu öldürdüğü günden beri nefret ediyorum ondan ! Oda babaannemin intikamı için Defne'yi gözlerimin önünde vurmuştu ! Kollarıma yığılması ve ölümü herşey birdakika içinde olmuştu sanki . Bana en son söyledikleri ise '' EN YAKIN DOSTUN GİDİYOR UNUTMA BENİ MAVİŞ '' Olmuştu . Düşünsenize en yakın dostunuz , gece birlikte uyduğunuz , her haltı birlikte yediğiniz kişi kollarınızda ölüyor . Ve bunu yapan kişi dedeniz oluyor !
En acı gülerimi o zamanda yaşamıştım . Benim en yakın dostum , arkadaşım , sırdaşım kardeşim , abimin ise ilk aşkı ! Evet evet ilk aşkı . Defne ve abim birlikteydiler . O kadar iyi bir ilişkileri vardı ki . Aşkları gözlerinden okunuyordu . Abimin o zamanlarda yaşadıkları , asla unutmayacağım yerdeler . İkimizin gözyaşları , çığlıklarımız , mezarlığa gidip orada konuşmalarımız ... Herşeyi ile hayatımın en zor günleriydi .
- '' KENDİNE GEL ! KİMİNLE KONUŞTUĞUNU UNUTTUN SANIRIM ! ''
O iğrenç sesi duymamla kafamdakileri geri yollayıp bakışlarımı tekrar iğrenç yüzüne cevirdim .
- '' HAH ! EMİN OL BEN UNUTMAK İSTESEMDE SEN BUNA İZİN VERMEZSİN . BİLİYORMUSUN ? TELEVİZYONDA BİLE SENİN YÜZÜNÜ GÖRMEYE DAYANAMAZKEN NASIL ŞİMDİ YÜZÜNE BAKABİLİYORUM DİYE DÜŞÜNÜYORUM . SENİN YÜZÜNE BAKTIKÇA DEFNE 'NİN YÜZÜ GELİYOR GÖZÜMÜN ÖNÜNE . BİRKEZDAHA NEFRET EDİYORUM SENDEN . SAHİ SEN NASIL AYNADA KENDİ YÜZÜNE BAKABİLİYORSUN ? ! SENDE O OĞLUNDA HAYATIMIZDAN SİKTİR OLUP GİDİN MEHMET KAYA ! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .
Novela JuvenilBirgünde İnsanın Hayatı Nasıl Bu Kadar Değişebilir Aklım Hala Almıyor.