APTALSIN HEMDE FAZLASIYLA .

2K 71 8
                                    


Medya ; Emir

Ecrin'den ;

Tuvalletten cıkınca kendime gelmiştim . Azda olsa rahatlamıştım ama aklıma o anlar geldikçe sinirleniyor ve ağlamamak için zor duruyordum . Okulun ilk günü berbat olmuştu Lanet Olsun !

derse girmek istemedim ve dışarı bahçeye çıktım özel okul olduğu için bir sorun olmayacağına emindim . Zaten olsada hiç umursayacak havamda değilim . Bahçede bankların yerine çimenliğin üstüne çöktüm . Ağaçların o güzel kokusu beni tesiri altına alırken birden derin ve mükemmel bir nefes cektim . Birazda olsa rahatlamayı umuyordum ; çünkü ne zaman sinirlenip ağlasam bunu yapardım bahçemize çıkar derin nefesler alır azda olsa rahatlardıım . Ama bu kez işe yaramamıştı . Ağlamak istiyordum ama yapmayacaktım o aptal kimse ve kendini ne sanıyorsa beni yıkmayacaktı . Kafamda bunları düşünürken telefonuma bir mesaj geldiğini farkkettim ve kilidi kaydırmak için ekranı actım . Ekranda Umut Burak Abim ve Benim resmimi görünce istemedende bir gülümse olmuştu suratımda . Alın işte en bok halimde bile keyfimi yerine getirebiliyor . yanımda olmamamalarına rağmen hemde !

klilidi kaldırdım ve mesaja baktım .

Mesaj BURAKTANDI ! BURAK MESAJ ATMIŞ ! şimdi diyceksinizki hiç mi atmadı ama okul saatlerinde atmazdı mesajı actım ;

- Selam meleğim ; şuan derste olduğunu düşündüğüm için mesaj atıyorum . Bugün okul çıkışında seni almaya geleceğim ve seni eve ben bırakacağım . Bugünlük emrinizdeyim matmazell :))

OHA ! Burak beni okuldan almaya gelicekti ! ve bana MELEĞİM demiş oha yerim amk . Ben bu mutluluğu yaşarken birden zilin sesini duydum . Herkez dışarı cıkmaya başlarken . bende sınıfı bulmaya kalktım .

Sınıfı bulmuştum ve içeri girince herkez tip tip bana baktı ! '' NE BOK VAR BAKIYORSUNUZ SÜRTÜKLER ! dememek için zor durdum resmen . en arkada boş biryer vardı ve geçip oraya oturdum camdan dışarıyı izlerken, Zil caldı ve içeri girmeye başladılar .

O Kadar bok bir gündeyimki '' burağın bana meleğim demesine ve cıkısa gelmesine deli gibi sevineyimmi ? o aptalın ilk öpücüğümü almasına ağlayayımmı amk ? Kafamı ellerimin arasına alıp bunları düşünürken yanıma birinin oturduğunu afrkettim ama kalkıp bakamdım otursun işte ne boka bakıcam ki !

Birden

-'' YANIMDA OTURMANA KİM İZİN VERDİ KÜÇÜK ! '' sesini duyunca kafamı kalkdırdım ve o gözlerle karşılaştım . bu o mal benim ilk öpücüğümü calan salak!

oda benim gibi şaşırmış yüzüme bakıyordu .

-'' İZİN İSTEYEN OLMADI! '' diye sesli bir şekilde cıkısınca sınıftaki herkez bize dönmüş şaşkın şaşkın bakıyordu .

- '' NE BAKIYORSUNUZ ! DÖNÜN ÖNÜNÜZE ! diye birkezdaha cıkıştım . Bukez iyice şaşırmışlardı küfür etmeye giriş yaparken

-'' KÜÇÜĞÜ DUYDUNUZ HERKES ÖNÜNE! '' diye bağıran bir ses duydum ve döndüğümde onun bağırdığını gördüm onun demesiyle herkez önüne dönmüştü . lonu dinledikleri için yüzlerce küfür savurdum. demekki dediği gibi herşeyi biliyorMUŞ !

yanıma oturduğunda direk konuştu

-'' Burda oturmak için benden izin alman gerekiyordu . '' .

- '' AH CİDDİMİSİN ! ne o okulun sahibimisin peh ! umrumda değilsin!'' diye cıkıştım .

- '' BABAMI GÖMDÜĞÜMDE OLUCAK . '' dediğinde afallamış gibi yüzüne bakıyordum bunu anlamıştı sanırım,

-'' OKULUN SAHİBİ BABAM KÜÇÜK! GÖMDÜĞÜM GÜNDE BURASI BENİM OLUCAK ! ''demezmi!

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin