Pulang sahaja ke rumah, aku melihat kereta mama tiada. Tapi ianya bukanlah sesuatu yang pelik. Rasanya lagi pelik kalau nampak dia ada kat rumah berbanding dia tak ada. Kalau tak shooting pun, dia ada appointment spa atau apa-apa sajalah.
Selepas makan tengahari, aku naik ke bilik dan mandi. Seusai itu, aku naik ke atas katil dan mengeluarkan handphone. Aku mula memfollow setiap rakan-rakan yang baru dikenali tadi di Instagram dan stalk nama setiap rakan-rakan baruku itu.
Sehinggalah di IG Qayyum, aku perasan ada gambar seorang lelaki yang kacak turut bergambar dengannya. Aku perasan yang Qayyum turut tag lelaki tersebut jadi laju sajalah untuk aku stalk. Mujurlah dia tak privatekan IGnya.
Menurut yang aku tahu daripada bionya, namanya adalah Hasrafie dan dia adalah seorang atlet lumba lari di sekolah aku. Dan beberapa minggu lepas, dia telah mengalami kecederaan dan kini sedang dirawat dari segi fizikal dan juga mental. Bunyinya teruk, kan?
Aku berbolak-balik perasaan sama ada ingin memfollownya atau tidak. Tak nampak curiga sangat ke kalau aku follow? Tapi aku tak rasa yang dia akan berfikir bukan-bukan jadi jari aku pun laju sajalah menekan butang follow itu.
Tak sampai dua minit, dia sudah followback aku semula. Siap like lima gambar terbaru aku lagi. Tersenyum juga aku sendirian.
Pintu bilik aku diketuk. Okey, aku tak sukakan ini berlaku. Ya, aku bencikannya sebenarnya kalau nak diikutkan. Memandangkan mama tak izinkan aku mengunci pintu, jadi terpaksa sajalah aku redhakan manusia yang mengetuk itu masuk.
"Hai, sayang. Baru balik sekolah ke?"
Aku tak menjawab apa-apa. Walaupun dia faham bahasa isyarat tapi aku tak rasa ingin berkomunikasi dengan dia.
Dia naik ke atas katil dan mula memeluk dan mencium-cium leherku. Sedap memanglah sedap tapi aku masih merasakan kurang selesa dia berbuat demikian.
"Sayang..."
Aku menolaknya. Penatlah.
"Alaa, bukannya suruh buat apa-apa pun. Hisap je, please. Kau tengok ni. Dari tadi tak turun-turun." Dia membuka sweatpantsnya menunjukkan batangnya sepanjang enam inci setengah itu.
Tapi adik penatlah.
Dia menggosok-gosok bahu dan belakangku dari luar baju. Senyuman acah menggoda diberikannya kepadaku tapi aku hanya membalasnya dengan senyuman kelat. Aku tahu semuanya itu palsu gila macam barang Supreme yang kena exposed tu.
"Please... Nanti abang hisap sayang punya nipple."
Penat. Aku masih simpati.
Dia tidak peduli. Dia terus membuka seluarnya lalu dimasukkan batangnya ke dalam mulutku. Ditolak-tolaknya ke dalam tekakku sampai tercekik-cekik aku dibuatnya. Dikeluarkannya sekejap dan aku gunakan kesempatan itu untuk memuntahkan apa yang dimuntahkan.
"Erkkk..."
"Hoi, kau apahal?! Selama ni elok je buat, takde sampai tercekik. Aku cekik kau sampai mampos, kau nak?!"
Nampak dah kan belang dia? Itulah punca kenapa aku tak suka duduk kat rumah mama. Perkenalkan Amir Rahimi bin Ahmad Dasuki, umur 22 tahun. Seorang pelajar tahun akhir sebuah universiti swasta dan juga perogol aku separuh masa tapi kebanyakan masanya begitu. Anak Dato' Ahmad Dasuki bersama arwah isteri pertamanya, Datin Rozita. Aku rasa mak dia bergolek dalam kubur kalau tahu perangai anak dia macam ni.
Ditelentangkannya aku sebelum dia pumping di atas katil itu tapi batangnya masuk ke dalam mulut aku. Sampai berair mataku dikerjakannya. Dasar syaitan!
Lepas tu, pancut tu pulak bukannya reti nak bagi warning awal-awal. Sudah dia pancut tu, sengaja ditolak-tolak air itu ke tekak aku dan sedikit pun tak dibiarkan keluar. Selepas itu, barulah dia bangun dan duduk bertenang.
"Hilang penat?"
Jangan buat macam ni lagi! Sakit tahu tak?
"Habis tu? Abang sangap, sayang tak nak layan."
Bukan itu caranya. Kalau adik mati tercekik macam mana?
"Relakslah! Mana ada lagi berita orang mati tercekik time tengah blowjob."
Selepas itu dia memeluk aku dan mencium-cium pipiku berulangkali. Entah apa masalahnya dia ni aku pun tak tahu. Yang paling seram, dia ni ada girlfriend tau. Budak Syariah kat USIM. Sekarang aku rasa aku dah tahu apa masalahnya.
"Ikram, nak hisap tetek kau."
Belum sempat aku menggerakkan jari hendak membalas, dia sudah menyelak t-shirt yang aku pakai dan menjilat-jilat puting dadaku. Walaupun sedap (tak baik menipu) tapi aku masih merasakan ini adalah salah. Dia abang tiri aku, kut!
Selepas dia puas, dia meninggalkan bilik itu dan pergi semula ke biliknya. Memang begitulah ianya berlaku hampir setiap hari. Aku ini dijadikan pelacur tanpa bayaran sahaja. Kat Twitter, bukan main lagi nak bini ada dara, say no to LGBT bagai tapi sekali tengok, dialah raja segala iblis. Maaf teremo sekejap.
Aku tak salahkan dia. Kejap, ya aku salahkan dia. Bukannya aku benci orang yang beragama ke apa, it's a good thing untuk kau hidup dan patuh pada agama. Tapi janganlah jadi talam 14 muka macam si Abang Amir ni. Ikut agama tapi dalam masa yang sama jadi manusia yang memalukan agama sendiri. Hipokrit sial!
Aku membuka kembali telefon aku. Ada satu DM yang diterima oleh Hasrafie tadi. Aik...
Kau ni budak baru kls tu eh?
Qayyum bgtau akuHai...
Hai jugakHa'ah, akulah tuAdik Cikgu Rita eh?
Ha'ah
Dia ajar SejarahDh jmpe ke?
Dah
K jmpe esok
Pggl aku Rafie je tau
BTW kau main bola eh?Sikit2Nape?
Drng tak bgtau eh?
Ada selection nnti
Kalo minat, join ah
Bole bgi nama kt akuOh ya ke?ThnksJmpa esok
Hairan juga kenapa dia follow aku secara tiba-tiba dan DM aku sekali terus. Mungkin dia sekadar terlebih peramah dan ingin menambah jumlah rakan. Aku tak sepatutnya berfikir yang lebih-lebih.
Aku terjumpa IG Cikgu Saifuddin. Pantas sahaja aku melakukan operasi stalk aku hanya untuk dihancurkan dengan melihat gambar dia bersama seorang budak berusia lingkungan 3-4 tahun. Siap berkapsyen 'Alolo comelnya anak abah ni'. Lepas tu kat bahagian komen pun semua orang dok beri ulasan yang memang menunjukkan dia sememangnya merupakan seorang bapa kepada seorang budak. Tapi tiada pula dijumpai gambar isterinya. Mungkinkah itu anak angkat?
Aku berbaring semula di atas katil memikirkan adakah patut untuk aku follow Cikgu Saifuddin. Kalau nak diikutkan, semua yang aku follow itu tadi turut follow dia juga. Jadi patutkah aku...
Ya, aku follow juga. Setengah jam lepas tu baru dia followback. Pun DM jugak.
Aik, cane leh jumpa?
HeheKat recommended
Msti sbb follow bdk2 kls tu pnya kn?
Ha'ah
Ok, thanks 4 following
Sure thing, sir
Senyuman terlakar di wajahku. Kenapa bila aku terbayangkan dia, pasti aku akan tersenyum sendiri? Tak sukalah macam ni.
Seakan terbayang wajahnya berada di sebelahku menenangkan diriku daripada terus dibuli oleh Abang Amir. Sentiasa stand up untuk pihak aku jika berlaku keadaan yang tak diingini. Tapi aku tahu semua itu hanyalah sekadar mimpi dan sukar untuk berlaku. Tak mustahil tapi aku tak ingin berharap.
Enjoy the school
Papehal roger
Okay sir
Jangan cakap kau fall in love at the first sight, Ahmad Wan Ikram! This ain't love!
______________________________
23 votes for next updates!
YOU ARE READING
Perfect Flaws
Teen FictionAku tidak sempurna. Sedikitpun tidak. Cintaku juga pada orang yang tidak sempurna. Tapi, itulah yang menyempurnakanku...