'' Bizim bay iyi niyet takım değiştirmeden önce harekete geçsen fena olmaz Chris!''
Kendisi gibi ayağa kalkmış olan arkadaşı garip bir ifadeyle gözleri parlayarak ona sataşınca afalladı. Kesinlikle altta kalamazdı.
'' Harekete geçmeyeceğimi kim söyledi?''
Ciddi tavrı resmen havada asılı kalmıştı. Darren bir süre sonra bakışlarını ondan kaçırdı.
Chris, onun sataşmalarını asla ciddiye almazdı. Az önce söylenen sözler garip bir şekilde gururuna dokunmuştu. Niye bilmiyordu ama bu sefer alınmıştı. Darren ise belki de hayatında ilk defa gözlerini kaçırıyordu.
Derin bir iç çektiğinde Lea tekrar haykırdı:
'' Darren! Buraya gel hayatım. Son görev senin. Üç buçuk dakika boyunca öpüşmeye hazır mısın?
***
''Darren! Biraz daha Chris'in yanında dikilmeye devam edersen seni sürükleyerek ortaya getirmek zorunda kalacağım!''
Chris, yanında duran arkadaşına baktı. Oldukça sessizdi. Normalde, bu göreve çıldırması ve Lea'nın lafını ikiletmeden onun yanına gitmesi gerekirdi. Oldukça durgunlaşmıştı. Mecburen onu dürtmek zorunda kaldı.
Darren, ela-yeşil bakışlarını ona çevirerek bir süre öylece bekledi. Bir şeyler söylemek istediği belliydi ama tereddütlü bir hali de vardı.
''Daha demin, ciddi-''
Kaşlarını kaldırdığında,''Neyse boş ver saçmalıyorum!'' diyerek Lea'nın yanına doğru ilerledi. Bu sırada başını sağa sola sallıyor ve bir şeylere homurdanıyordu.
Chris, uzun bir süredir ayakta dikildiğini fark ederek oturdu. Will henüz dönmemişti. Tuvalette olmalıydı. Bu derece uyarılmış olan bir adamın başka bir yerde olması da zaten düşünülemezdi.
Son görevin de bir an önce bitmesini diliyordu. Eğer biraz daha uyarılırsa o da patlayacaktı. İçtiği içkiler yüzünden irade gücü zaten zayıflamıştı. Hatta belki de Will'e katılmalıydı...
Evet! Saçmalamanın sınırlarında geziniyordu. Will'i tuvalette taciz etmeyi bile düşünmüştü. Harika!
''Dostum çok şanslısın!''
''Öpüşmenin hakkını ver Darren!''
''Tecrübeni konuştur ahbap!''
Oturdukları yere iyice yayılmış olan insanlar gözlerine kestirdikleri kişilerle bir şeyler başlatabilmek için Darren'ın yakacağı kıvılcımı bekliyordu. Elbette onun tecrübelerinden haberdar olmayan kalmamıştı ve herkes iyi bir gösteri izleyeceğinin farkındaydı.
Darren'da az önceki sakinliğinden sıyrılmış, o meşhur gülümsemesini takınarak isim çekmek için elini cam kâseye uzatmıştı.
Chris, göz ucuyla salonun girişine bakınca Mia'nın içeri girmekte olduğunu gördü. Darren'ın öpüşme görevini gerçekleştireceğini anlamıştı ve hemen ardından gözlerini tehlikeli bir şekilde kıstı.
Bir görev önce ağlayarak salonu terk eden birisine göre oldukça toparlamış görünüyordu. Hatta az önce fark ettiği öpüşme görevi gerçeğiyle Chris onun tekrar ağlamaya başlayacağını bile düşünmüş ama yanılmıştı.
Gözleri parlayarak çektiği kağıdı açmakta olan arkadaşının, Mia'yı çekmiş olmasını diledi. Müthiş sessizliği ve kedi gibi narin yürüyüşüyle yanına gelmekte olan genç kız ona göre Mia değildi. Bu kadının yapabileceklerinden korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME THE TRUTH
FanfictionAsla en yakın arkadaşınıza aşık olmayın! Chris, birlikte yaşadığı, aynı okula gittiği ve hatta aynı odada kaldığı, yıllardır tanıdığı bir adama âşık olacağını hayal dahi edemezdi. Darren, heteroseksüeldi ve kendisi gay olmasına rağmen ona yakınlık...