They don't know
(Onlar bilmezler)
They can't see
(Onlar görmezler)
Who we are?
(Biz kimiz?)
-
''Belki de sakallarımı kesmeliyim?''
''Chris?''
''Hey!'' dedi Darren yanındaki kumralın omzuna bir tane geçirirken. ''Beni dinliyor musun?''
''Ne?'' dedi kumral adam elindeki cupcake'i düşürmemek için insanüstü bir çaba harcayarak ''Yavaş ol!''
Darren, derin bir iç çekip gözlerini devirdi ve bir daha cupcake yapmamaya yemin etti! Lanet olası kekler yüzünden Chris onu dinlemiyordu. Daha da kötüsü, onun yemek yiyip yemediğinden bile emin değildi.
Ona sürpriz yaptığı gece kek hamurunun ayarını kaçırdığı için artık bir ay yetecek kadar kekleri vardı ve Chris sadece kek yemekle kafayı bozmuştu.
''İki gündür sadece bunu yiyorsun!''
''Hayır, yemek de yiyorum!'' dedi genç adam elindeki kağıt torbadan yeni bir kek çıkarırken.
Darren, dişlerini sıktı ve boşta kalan, soğuktan buz tutmuş eli yakalayıp onu kendisine çevirdi.
Okula girmek üzerelerdi ve yanındaki adamın bunu fark etmesini istiyordu. Bütün dikkatini ona vermesini istiyordu; lanet olası keklere değil!
''Hım?'' dedi Chris dudaklarını yalayarak ve Darren'ın dikkati hemen parlayan pembe dolgunluğa yöneldi.
Seksi gülümsemesini takınıp genç adama doğru eğilirken onun dikkatini çekmek için konuşmak yerine öpmeyi neden akıl edemediğini düşünüp hayıflandı.
Aşık olduğu dudaklardaki kremayı yalamaya başlayınca Chris anında ağzını açtı ve onu derin bir öpücüğün içine hapsetti. Bu sırada elindeki kek çoktan kaldırımı boylamıştı.
İçten içe keklere elveda derken onu öpmeye devam etti Darren ve asla doyamadığı ağza dudaklarını iyice bastırdı. Bahçe kapısının önünde bir süre bu şekilde öpüştükten sonra onu kendinden uzaklaştırdı ve deli olmasına neden olan mavilerin içine baktı.
''Hazır mısın?''
''Neye?'' dedi Chris gülümserken.
''Aşkımızı ilan etmeye!''
''Neyiz biz? '' dedi kumral adam sırıtmaya başlarken ''İngiltere kral ve kraliçesi mi?''
Chris içten bir kahkaha atıp hiç bir şey olmamış gibi torbasından yeni bir kek çıkarınca Darren dişlerini sıktı. Dikkat çekme operasyonunun sonucu tam bir felaketti!
Darren Criss- 0
Kekler-1
Kekleri ona tercih eden bu alaycı adama aşık olmak için ne günah işlemişti? Yeri geldi mi aşırı romantik olabilen sevgili arkadaşı şimdi sadece açlıktan gözü dönmüş olan bir adamın kabalığı ile onu umursamıyordu.
İç sesi; ''Alaycı ama çok yakışıklı. Ona aşıksın, artık sorgulama Darren!'' diye cevap verirken o da pes edip sinirle torbaya uzandı ve bir tane kek de kendisi aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME THE TRUTH
FanfictionAsla en yakın arkadaşınıza aşık olmayın! Chris, birlikte yaşadığı, aynı okula gittiği ve hatta aynı odada kaldığı, yıllardır tanıdığı bir adama âşık olacağını hayal dahi edemezdi. Darren, heteroseksüeldi ve kendisi gay olmasına rağmen ona yakınlık...