29-Sevgilim (part II)

11.3K 271 70
                                    

Darren, rastgele eline aldığı bir önlüğü üzerine geçirip mutfağa koştuğunda işinin bu kadar uzun sürebileceğini tahmin etmemişti.

Onca yemeği yapıp fotoğrafları asmak, kartları hazırlamak ve en önemlisi de şarkıları kaydedip temizlik yapmak çok fazla vaktini almıştı ve tatlı yapmaya vakit bulamamıştı.

Chris'in en sevdiği tatlı olan cupcake'leri fırından çıkarırken giydiği büyük fırın eldiveni elinden kayınca parmak uçlarını yakmaktan son anda kurtuldu. Sakin olmaya çalışıp doğrulurken derin bir nefes aldı.

Şu ana kadar her şey planladığı gibi gidiyordu...

Hazırlamış olduğu masada sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakıp çok fazla konuşmadan romantik bir akşam yemeği yemişlerdi ve Chris ağzına aldığı her lokmada gözlerini kapatıp inleyerek ona övgüler yağdırmıştı.

Genç adamın vurgulamak istediği elbette ki menünün zenginliği ve lezzetiydi fakat inlemeleri Darren'da oldukça farklı tepkilere neden oluyordu.

Nedense iyice dar gelmeye başlayan kumaş pantolonu çekiştirerek buzdolabına doğru yöneldi ve daha önceden hazırlamış olduğu çikolata soslarını çıkardı.

Ağzı sulanırken Chris'e hak vermeden edemedi. Gerçekten de güzel bir iş çıkartmıştı.

Krema kabına sosu doldurup keklerin üzerine sıkmaya başladığı sırada arkasında hissettiği sıcak nefesle aniden titredi ve derin bir iç geçirdi.

''Bir adam bu kadar uzun süre yalnız bırakılırsa ne olur biliyor musun?'' dedi Chris onun kulağını hafifçe yalayarak. ''Canı çok sıkılır ve aklına yaramaz fikirler gelmeye başlar!''

Chris, ellerini beline dolayıp sertliğini kalçasına bastırdığında Darren, elindeki krema kabını aceleyle bırakıp mermere tutundu. Kendi sertliği de önündeki mermeri becermekle meşgulken onun ne zamandır mutfakta olduğunu düşünerek somurttu.

''Sürprizimi berbat ettin!'' diye isyan etti nefes nefese. Bu sırada boynunu hafifçe yana doğru eğmiş ve onun diline yer açmıştı.

''Hı hı!'' dedi Chris burnunu boynuna sürtüp kokusunu içine çekerken. ''Bugün için yeterince sürpriz gördüm Darren. Artık seni hissetmek istiyorum. Seni içimde istiyorum!''

Sesinin tonu ve ellerinin, mermerle kendi sertliği arasına girmesi sonucu Darren hızla ona doğru döndü ve genç adamı hafifçe kendinden uzaklaştırdı.

''Onca keki boşuna yapmadım! En azından tadına bak lütfen!''

''Tamam!'' dedi kumral adam gözlerini devirip bozulduğunu belli ederken. Ardından karşı taraftaki tezgâha doğru ilerledi ve daha sonra arkasını dönüp mermerin üzerine oturarak iyice yerleşti. ''İki tane cupcake hazırla Darren, biri senin biri de benim için ama onlarla ne yapacağımıza ben karar vereceğim!''

Mutfağın solgun sarı ışığında Darren onun mavilerinin bir okyanus kadar derinleştiğini görebiliyordu. Elbette Darren da onu istiyordu ama eş derecede istediği bir şey daha vardı ve o da genç adamın keklerinden yemesiydi.

Önüne dönüp krema kabını tekrar eline alırken büyük bir titizlikle çalışmaya devam etti. Bu sırada sızlayan erkekliğini görmezlikten geliyordu.

''Bana bu sürprizi nasıl hazırladığını anlat!'' dedi kumral adam büyük bir merakla.

Darren kısa bir an gözlerini ona doğru çevirdi ve sonra gülümseyerek tekrar önüne döndü. ''Anlatayım ve sürprizin hiçbir anlamı kalmasın!''

''Tanrı aşkına Darren! Sürprizini gerçekleştirdin ve bu sürpriz neredeyse kalp krizi geçirmeme neden oluyordu. Sadece nasıl planladığını bilmek istiyorum.''

TELL ME THE TRUTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin