Medyadakiler Grant ve Chord...
-
''Biralar nerede Will?''
''Mia, bu zeytin ezmesi bir harika!''
''Evin içinde sahne var! Bunlar bizden de çılgın!''
İnsanlar hep bir ağızdan konuşurken kahkahalar, parti başladığı andan itibaren hiç eksilmiyordu. Chris, hayatında daha önce hiç bu kadar eğlenmemişti. Uzun bir süre önce her şeyi boş vermiş ve verdiği parti kararının muhteşemliği ile de kendinden geçmişti.
Müzik son ses açıktı. Tanrıya şükür yaşadıkları binanın sağlam bir ses izolasyonu vardı. Yoksa ev sahibi tarafından kapının önüne konulmaları kaçınılmazdı.
Tonton ev sahipleri aklına gelince gülümsedi. Yaşlı adam evi tutmalarından önce onları uzun uzadıya dinlemiş ve sözlerini hiç kesmemişti. Umutları yoktu, boşa çabaladıkları bile söylenebilirdi. Her şey konuşulduktan sonra uzunca bir süre sessizlik olunca da zaten yine başaramadıklarını düşünmüşlerdi. Ama yanılıyorlardı.
Yaşlı adam evi, onlara oldukça uygun bir fiyattan kiralamıştı. Elbette çeşitli kuralların üzerinden defalarca geçmişlerdi fakat önemli değildi. Sonuçta bu harika ev, onların olmuştu.
Tabi ki tonton adamın aşırı iyi niyeti bir parça şüphe uyandırıcıydı. Bir yandan umursamak istemiyor bir yandan da düşünmeden edemiyorlardı. Böyle harika bir evin sahibi kendisi bu evde oturmadığı gibi bir de bu kadar ucuz bir fiyattan, öğrenciye bu evi kiralasın?
İnanılacak gibi değildi.
Daha sonra öğrendikleri ise şüphelendikleri için uzun süre vicdan azabı çekmeleri için yeterliydi. Yaşlı adam yaklaşık bir sene önce en küçük kızını trafik kazasında kaybetmiş ve ardından arkadaşlarıyla birlikte bu evde yaşayan diğer kızlarda daireyi boşaltmışlardı. Hepsi üniversite öğrencisiydi.
Onları dinledikçe kendi kızını hatırladığını, bu evde tekrar öğrencilerin kalmasını istediğini ve onlara kanının ısındığını söylemişti. O günden beri de buradaydılar ve güne uyandıkları her sabah yaşlı adama teşekkür ediyorlardı.
Yavaşça yanına oturan Will'i fark edince hüzünlü ruh halinden sıyrılmaya çalıştı.
'' Bu kadar insanı tanıdığımızı bilmiyordum! Söz konusu bensem ve etrafımda tanımadığım kişiler varsa kalbim kırılıyor. Bunu biliyor muydun, Chris?''
Normal bir zamanda başını omzuna yaslamış olan bu adamı inanılmaz itici bulabilirdi. Yani ne tür bir varlık herkesi tanımadığı için üzülürdü ki? Fakat daha önce de söylediği gibi normal bir zamanda değillerdi ve zihni söylenenleri oldukça geriden yakalayabiliyordu.
'' Üzülme Will. Çoğu Naya'nın arkadaşı ve hepsi modern dans bölümü öğrencileri. Yaptıkları hareketleri görmüyor musun? Tanrım! Bu kadar esnek insanı hiç bir arada görmemiştim.''
İçgüdüsel olarak Will'e biraz daha sokulduğunda etrafa göz gezdirmeye devam etti. Yanındaki genç hala konuşuyordu fakat onu duyabildiği söylenemezdi.
İçki su gibi akıyordu. Henüz kendini kaybedip etrafa kusmaya başlayan kimseler yoktu ama zihinler çoktan bulanmıştı.
Herkes daha rahat hareket ediyordu ve yoğun bir cinsel gerilim etrafı sarmıştı. Birazdan kimin kimin üzerine çıkacağı belli olurdu.
Dürüst olması gerekirse o da etkilenmişti. Yarını düşünmeden biriyle birlikte olmayı çok istiyordu. Çok uzun zaman olmuştu birini istemeyeli ve arzuladığı bir adama dokunmayalı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME THE TRUTH
FanfictionAsla en yakın arkadaşınıza aşık olmayın! Chris, birlikte yaşadığı, aynı okula gittiği ve hatta aynı odada kaldığı, yıllardır tanıdığı bir adama âşık olacağını hayal dahi edemezdi. Darren, heteroseksüeldi ve kendisi gay olmasına rağmen ona yakınlık...