ישששששששששששש פרק 20. מזל טוב לנו.
חוזרת ואומרת:
* שיר במידה ויהיה, רק כשכתוב שאפשר. השיר הפעם: Madonna - Like A Prayer
* פירושים ותרגומים, רק בסוף, לא משנה באיזו שפה הם. חוץ משירים שאותם אני לא מפרשנת בשום פנים ואופן.
עדיין נ.מ. ויטו:
"מה.לעזאזל.קורה פה???" צעקתי, מבהיל את איזה, שישבה על הרצפה, בתוך שלולית של משהו שנראה, כמו דם. היא בדיוק סיימה לכתוב עליה משהו. "מה זה? מה כתבת פה? האם זה דם? ולמה לכל הרוחות את יושבת על הרצפה??" שאלתי, מרים אותה ומושיב אותה על האסלה.
היא הצביעה על הרצפה ואמרה, כולה רועדת, "הנבואה הבאה."
"מה?" שאלתי, לא ממש מבין על מה היא מדברת, אבל כאשר התמקדתי במילים שכתבה שם, "אכן, זו באמת נבואה.... על הילדים שלנו. רגע, מה? מה זאת אומרת ילדים, על מה אני מדבר? אני חושב שקיבלתי מכה," אמרתי לאיזה, בעוד צחקתי צחוק לחוץ.
"אתה לא קיבלת שום מכה, כנראה יש לנו תאומים, אתה צדקת כשאמרת ילדים, ברבים."
" כן, אבל למה הנבואה באנגלית ולא בספרדית כמו שהיה עד עכשיו???"
"ככה זה, לפעמים הנבואה עולה בספרדית, לפעמים באנגלית, אבל רק שתדע, שהיא יכולה גם לבוא בסינית, אפילו באוזבקית או יפנית, או בכל שפה אחרת." היא אמרה, והפתיעה אותי.
"נבואה בסינית???" שאלתי אותה, עיני פעורות לרווחה, בקושי מסוגל להאמין למה שאני שומע.
"תאמין תאמין," היא אמרה.
"ואת יודעת... לדבר... סינית???" שאלתי אותה, קצת היססתי לשאול, האמת.
היא רק צחקקה, הנידה בראשה בחוסר אונים ואמרה, "ברור שאני יודעת לדבר סינית."
"תוכיחי," אתגרתי אותה.
"בסדר!" אמרה, מרימה את כתפה העירומה. "בוא נראה, מה לומר??? אוה, יש לי רעיון, בוא נראה אם תבין את מה שאני אומרת לך עכשיו," חייכה חיוך זדוני ואמרה "我喜歡再次品嚐你,你會品嚐到我。Wǒ xǐhuān zàicì pǐncháng nǐ, nǐ huì pǐncháng dào wǒ."
הבנתי בדיוק מה שאמרה ועניתי לה, בלי להחסיר פעימה, "בכיף, מתי שאת רוצה!"
"אתה באמת הבנת מה שאמרתי?" היא שאלה, הופתעה הפעם, בעצמה.
"כן, את אמרת שאת רוצה-"
איזה פתאום הסמיקה, הניחה שתי אצבעות על שפתי, וקטעה אותי, בעוד פתחה את פיה ואמרה, "אוקיי, אוקיי!!! הבנתי, אתה באמת הבנת מה שאמרתי. אלוהים." סיימה עם חצי גלגול עיניים, שעצרה באמצע ואמרה, עם מבט מפוחד, "עצרתי באמצע , אז זה לא נחשב."
YOU ARE READING
ניבים לבנים
Romanceקרדיט לכריכה המדהימה שלי, מגיע ל - @booksound המתוקה!!! ספר ראשון בטרילוגיית הניבים! העולם הזה שבני האנוש מתכחשים אליו וקוראים לו "עולם הפנטזיה" קיים. יש כל כך הרבה עולמות, אגדות שהם לא מודעים אליהם, כאלו שבעצם אמיתיות... כן, ביקום ישנם אנשי זאב, ו...