Na ďalší deň som vstala s menšou bolesťou hlavy. Tae ešte spal v posteli a v celom dome bolo ticho, takže zrejme spia aj ostatný. V tichosti som sa natiahla a šla do kúpeľne, kde som zo seba spravila človeka, keďže som nevyzerala dva krát dobre. Vyšla som z kúpeľne a namierila si to do kuchyne. Prichystala som osem pohárov vody a osem tabletiek proti bolesti. Jednu tabletku som si rovno zobrala a hneď na to zapila vodou. Ostatné poháre a tabletky som brala po tichu do každej izby a všetkých som budila. Najprv som šla za Taem, ktorý sa ledva postavil z postele a pohár som mu musela ešte aj pridržiavať aby mu nespadol. Takto som budila každého a ako posledný mi ostal Jin. Zaklopala som na dvere a nič. Tak som vstúpila a pohár s tabletkou som mu položila na stolík pri posteli. On sa ani nehol, tak som ho začala budiť. ,, Jinie, je čas vstávať. Priniesla som ti tabletku tak ju rýchlo zapi." On sa len prehodil na druhý bok a bol ticho. Neostalo mi nič iné než zase použiť moju techniku, ktorú som už použila na dvoch ľudí z tohto domu. Len som si povzdychla a sadla si na neho keď ležal na chrbte. ,, Jinie môj jediný, prosím zobuď sa. Potrebujem ťa." Konečne otvoril oči. ,, Na čo ma potrebuješ Lee?" Chcel si sadnúť tak som z neho rýchlo zliezla. ,, Rýchlo sa spamätaj a vypi túto vodu z tabletkou, inak sa ti stane niečo zlé." Hneď ako som dopovedala, zobral si tabletku a zapil ju s vodou. ,,Spokojná?" ,, Už hej a teraz sa choď prezliecť, ostatný sú už dole a čakajú na teba." Vyšla som z jeho izby a šla do kuchyne. Yoongi, Tae, Jimin a Kookie sedeli za stolom. Hobiho som uvidela niečo robiť pri sporáku. ,, Hobi, choď si sadnúť. Ešte si určite unavený, ja to dokončím." ,, Nie Lee. Ty sa o nás staráš vždy a ja som pre teba ešte nič nespravil. Ty si tiež včera oslavovala, takže si unavená. A k tomu si nás ešte aj zobúdzala, čo určite nebolo veľmi ľahké." ,, Tak mi dovoľ aspoň pomôcť. Bude to rýchlejšie." ,, Tak dobre." ,, A čo to vlastne bude?" ,, Poznáš Bibimbap?" ,, Jasne, že hej ale ešte nikdy som ho nerobila." ,, Tak sa to teraz naučíš." Dali sme sa teda do toho. Potrebovali sme veľa surovín ale na šťastie sme všetko mali. Po nájdení všetkých vecí, sme sa dali do varenia. Hobi mi hovoril, čo mám robiť a myslím, že nám to išlo celkom dobre. Keď sa už všetko varilo, tak sme len nachystali taniere a čakali. Nečakali sme ani dlho a začali naberať. Chalani sa zatiaľ rozprávali za stolom. Mali sme to už nabrané, tak sme už len trochu niečo dozdobili a šli sme podávať. ,, Čo máme tentoraz?" opýtal sa Jin. ,, Dnes je to bibimbap." odpovedal Hobi a všetci sa zhrozili. ,,Vy ho nemáte radi?" spýtala som sa. ,, Máme, ale keď ho robí Hobi tak to nechutí ako má a už vôbec to tak nevyzerá." povedal Jimin a trochu sa zachvel. ,, Nebojte sa. Dnes vám bude chutiť. Robili sme ho s Hobim spoločne takže sa nemáte čoho báť." Ako tak som ich ukľudnila a začala som nosiť taniere. Chalani mali vypúlené oči a ústa do korán, keď zbadali to jedlo. ,, Toto vážne robil Hobi?" spýtal sa neveriacky Jin. ,, Ano robil som to ja ale Lee mi pomohla." odpovedal Hobi a prehodil si cezo mňa ruku. Na koniec sme si sadli aj mi a pustili sa do jedla. Bolo to lepšie než som čakala. Jedla som to totiž prvý krát. ,, Musím povedať, že je to asi najlepší bibimbap aký som kedy jedol." poznamenal Jin a to bola od neho pre Hobiho pocta, keďže sa začal usmievať viac než obvykle, keď sa to vôbec aj dá. Po jedle sme šli do BigHitu aby si chlapci nacvičili vystúpenie v Japonsku. Cestou tam som sa dozvedela, že tam budeme asi týždeň, možno dva. Budú tam vystupovať aj iné skupiny, no zabudla som ich názvy, keďže mňa zaujímali len BTS. Vystúpili sme z auta a šli rovno cvičiť. Naťahovali sa a potom začali tancovať a spievať. Musím povedať, že im to šlo dosť dobre. Dokonca lepšie než na posledy, čo som tu s nimi bola. Dalo by sa povedať, že v tanci a speve sa dosť vyznám, keďže som chodila na umeleckú školu a práve týmto som sa zaoberala. Keď skončili, zatlieskala som im a podala vodu. ,, Boli ste dosť dobrý, ale malo to nejaké menšie chyby." ,, Ty sa v tom nejak vyznáš nie?" spýtal sa Kookie. ,, Pred pár rokmi som chodila na umeleckú školu takže hej." ,, Aha, to som nevedel." Dali si všetko ešte pár krát a potom sa už šli prezliecť. ,, Nešli by sme dnes spolu niekde do mesta?" spýtal sa Jimin. ,, Môžme. Aj tak si potrebujem dokúpiť pár vecí pred odchodom do Japonska." povedala som a ostatný tiež nemali problém. ,, Zastavili sme sa ešte doma a zobrali si peniaze. Potom sme nastúpili do auta a šli do mesta. ,, Kam pôjdeme najskôr?" spýtala som sa. ,, Čo tak do nejakého nákupného centra?" povedal Tae a všetci súhlasili.
YOU ARE READING
Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)
FanfictionPark Lee nemala jednoduchý život, no naskytla sa jej šanca, ktorú by nemala zahodiť. Prečo by to aj robila keď jej ju poskytol jej milovaný brat Jimin?