Privítanie

173 12 1
                                    

Ráno som rýchlo vstala a bežala na raňajky. Jin spravil omeletu. Rýchlo som to zjedla a utekala sa prezliecť. Mala som hodinu na to, aby som vypadla z domu. ,, Majte sa, ja už musím ísť do práce. Nech sa vám dar." ,, Aj tebe a dávaj si pozor." Nasadla som do auta smer SM Enter.

Po 15 minútach som zaparkovala a vbehla do vnútra budovy. Hneď som šla do tanečnej miestnosti, kde by mali byť chalani z Exo. ,, Ahojte. Prepáčte, že meškám." ,, To nič, nemusíš sa ospravedlňovať. Ešte stále si rýchlejšia než Suho. Ten vždy zaspí." Sadla som si medzi Chanyeola a Laya. ,, A kde je Baekhyun?" spýtala som sa. ,, Ten šiel vysvetľovať riaditeľovi, prečo Suho mešká." ,, Aha." ,, Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma Chanyeol a hlavu si položil na moje stehná. ,, Celkom dobre." ,, Aké to je, bývať s Bangtanmi?" spýtal sa Lay a ťahal zo mňa Chanyeola. ,, Je to docela fajn. Vždy si pomáhame a radíme. Nikdy pri nich nie je nuda. Niekedy sú samozrejme veľmi lenivý a radi odpočúvajú, ale aj tak ich mám všetkých rada." ,, A ako u vás fungujú izby?" pokračoval Chan. ,, Každý okrem mňa a Taeho má samostatnú izbu." ,, Aké je to s ním na izbe?" Nechápala som prečo ich to zaujíma ale nevadilo mi to. ,, Je to sranda. Vždy je veselý a veľakrát mi pomohol. Niekedy, keď neviem zaspať alebo mám nočnú moru, ľahne si vedľa mňa a to ma vždy upokojí. Zažili sme spolu kopec pekných chvíľ ale to aj s ostatnými." ,, Je divné, že ti nevadí, keď vedľa teba leží. Moja sestra je háklivá na to, keď sa jej niekto dotkne a toto by nedala." povedal Kai. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál Suho aj s Baekom. Ten, keď ma zbadal, rozbehol sa ku mne a hodil sa mi okolo krku. ,, Konečne si tu." ,, Aj ja ťa rada vidím Baekhyun." ,, Tak, keď sme tu už všetci, môžme začať s tréningom." povedal KyungSoo (D.O) a všetci sa postavili až na Baeka, ktorý ma stále držal. ,, Baekhyun, vstávaj." povedal Lay. ,, Ale mne sa nechce." ,, Tak to nie je môj problém. Buď vstaneš alebo odtiaľto Lee odíde." ,, No veď dobre, už vstávam." Naposledy ma objal a šiel ku chalanom. Najprv si dali pieseň Monster, potom Ko Ko Bop a tak to šlo ďalej.

Na koniec som im zatlieskala a podala vodu. ,, Nešla by si dnes s nami niekde do mesta?" spýtal sa ma Baek. ,, Chceli by sme ťa tu poriadne privítať." ,, Jasné, že môžem. Chalani dnes majú aj tak kopec roboty a nechcem byť  sama doma." ,, Tak je to vybavené. Dnes po práci ideme do mesta." vykríkol Baek a každý prikývol. Napísala som Jiminovi, že dnes prídem neskôr a ďalej sledovala Exo. Pomaly sme končili a vychádzali z budovy.

,, Dnes to bolo až moc tréningu. Za to chcem poriadne veľkú zmrzlinu." povedal Lay a ostatný sa na ňom zasmiali. Šli sme chvíľu pešo, až sme prišli do nejakej reštaurácie. Niektorý si objednali kimchi a ja s Kaiom a Baekom pizzu. Rozprávali sme sa o ich rodinách a čo to som sa dozvedela aj o nich. ,, Teraz ty Lee." ,, Čo ja?" ,, Povedz nám niečo o sebe." ,, Tak ok. Mám 22 rokov, čo už možno viete, rada tancujem, spievam a hrám basketbal. Presťahovala som sa sem zo Slovenska. Keby náhodou neviete, je to niekde v strede Európy. Je to dosť malá krajina. To je asi tak všetko zaujímavé." ,, O Slovensku som nikdy nepočul. Skúsim si to niekde vyhľadať." povedal Lay a všetci sa zasmiali. ,, No čo? Dosť ma to zaujíma." Potom všetci stíchli. Dojedli sme jedlo  zaplatili. ,, Kam pôjdeme teraz?" spýtala som sa. ,, Ja chcem zmrzlinu, takže tam." Ukázal Baek na stánok so zmrzlinou. Prišli sme k nemu a Baek si objednal zmrzlinu. Ďalej sme šli na basketbalové ihrisko. ,, Vy viete hrať?" ,, Jasné, že hej. Rozdelíme sa na dva tými. Tým jedna bude Kai, Sehun, Suho, Lay a D.O. Druhý tým som ja, Lee, Baek a Chanyeol." povedal Chen. ,, Ale my máme o jedného člena menej." ozval sa Chanyeol. ,, Viem. Preto spolieham na Lee. Myslím, že to vie hrať dosť dobre." ,, Jasné, že viem." povedala som. Baek mal pri sebe basketbalku. Vyhodil ju do vzduchu a hra sa začala. Loptu získal druhý tým, no netrvalo dlho a lopta bola naša aj s prvým košom. Druhý raz sme dostali loptu my. Chanyeol mi ju prihral a ja som bežala ku košu, no skoro pri ňom ma zastavil Sehun. Snažil sa mi zobrať loptu, no ja som už strielala a trafila koš.

Po pár minútach to bolo 5:5 a teraz sme hrali o posledný koš. Loptu mal Suho a blížil sa ku našemu košu, no Baek ho zastavil a loptu hodil mne. Bola som ďaleko od koša a nikto z môjho týmu nebol blízko, tak som sa rozhodla vystreliť. Lopta letela a letela až sa začala točiť okolo obruče koša. Všetci hneď stíchli a čakali na výsledok. Lopta spomaľovala a ja som zatajila dych. Po asi dvoch sekundách, náš tým začal skákať ako o život. ,, Vyhrali sme!" skríkol Baek a všetci z nášho týmu sa pridali. ,, Bola to dobrá hra." povedal Suho a podal mi ruku. ,, To teda hej." Po troch minútach slávy sme sa vybrali pred spoločnosť a tam sa rozišli. ,, Uvidíme sa zajtra." ,, Maj sa Lee." ,, Aj vy." Nastúpila som do auta a vydala sa domov. Zaparkovala som a šla do domu. Otvorila som dvere a v nich stál Jimin a ostatný za ním. ,, Čo sa stalo?" spýtala som sa. ,, To ti hneď povieme." odpovedal Hobi potichu. Postavili sa vedľa seba. Vyzeralo to trochu strašidelne. Nadýchli sa, že idú niečo povedať. ,, Gratulujeme!!!" skríkli a ja som nechápala. ,,  K čomu?"  ,, No veď k novej práci." povedal Tae a objal ma. ,, To ste nemuseli." povedala som, keď sme prišli do kuchyne, kde bolo kopec jedla. ,, Za to my nemôžeme. To Jin mal variacu horúčku." ozval sa Kookie. Sadli sme si za stôl a začali jesť. Dávali mi všelijaké otázky o práci a aj nejaké tie rady od eommy Jina ma neobišli.

Nakoniec sme všetko upratali a šli spať. Práve som šla hore po schodoch, keď ma zrazu niekto zo zadu chytil za ruku a niekam ťahal. Keď sme zastavili, zistila som, že je to Jimin. ,, Čo si chcel?" ,, Sestra..." začal. ,, Musím ti niečo povedať." ,, Čo také?" spýtala som sa. On neodpovedal ale zavrel za nami dvere. ,, No?" ,, Čo si myslíš o Taem a Kookovi?" spýtal sa ma. ,, Sú to super kamaráti, prečo sa pýtaš?" ,, Dievča, ty si vážne tak zaslepená? To si si nevšimla, že tý dvaja sú do teba zamilovaný?" Prepukla som do smiechu. ,, Čo sa smeješ?" ,, Oni dvaja a do mňa? Braček, ty si sa asi dnes trochu opil." ,, No veď uvidíš. Mysli na to, čo som ti povedal. Možno mi teraz neveríš, no ono to raz prísť musí. Nechápem ako si si to nemohla všimnúť, no nič. Teraz padaj spať." ,, Dobrú noc." povedala som a odišla do izby. Určite sa Jimin mýli. Nechápem ako by sa do mňa mohli zamilovať. Sadla som si na posteľ a dala si pyžamo. Dnes už to bolo normálne pyžamo, pretože mi bola zima. Ako som sa prezliekala, cítila som na sebe Taeho pohľad. Znova som si spomenula na to, čo povedal Jimin. Nie, to nemôže byť tak. Predsa je len chlap a chlapov toto niekedy zaujíma. Snažila som sa na to nemyslieť až som sa nakoniec konečne obliekla. Chcela som vypnúť lampu a ľahnúť si, no v tom ma zastavil Tae. ,, Lee?" ,, Ano?" ,, Môžem dnes spať vedľa teba?" Nevedela som čo odpovedať. Po Jiminovych slovách som sa trochu hanbila si ľahnúť k Taemu, no súhlasila som, aby si nič nevšimol. Prišiel ku mne a ľahol si vedľa mňa. Zhasla som lampu a popriala mu dobrú noc. Snažila som sa na neho veľmi netisnúť, no on sa tisol ku mne. Snažila som sa upokojiť, no nejako to nešlo. Keby teraz zapálil svetlo, vydel by, že som červená ako rajčina. Snažila som sa zaspať, no nešlo to. Nakoniec ma Tae objal a ja som hneď zaspala. 

---- 

Dnes vyšla časť trochu neskoro, ale nedalo sa nič robiť. Mala som nabitý program a kopec problémov. Konečne som sa dostala k tejto časti. Chcela by som to tu konečne rozrobiť a nejako ukončiť. Neviem koľko častí do konca ale chcem to už nejako ukončiť. Ešte uvidím... Zatiaľ sa majte a užite si posledný týždeň prázdnin. :) Papa💜

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Where stories live. Discover now