Na ďalší deň som sa Kookiemu vyhýbala. Snažila som sa, aby si to nikto nevšimol. Vedel o tom len Tae a ja.
,, Lee, pomôžeš mi prosím?" zavolal ma Kookie a mne neostalo nič iné, než ísť a nejako to prekusnúť. Bola to len nočná mora. On by ma nikdy nezabil. ,, Čo potrebuješ?" spýtala som sa. ,, Pomôžeš mi vybrať nejaké tričko na večer?" ,, Jasné a kam ideš?" ,, Chcel som ísť niečo kúpiť." ,, Tak čo tak toto čierne?" ,, To nie." ,, Tak toto biele s čiernymi pásikmi?" ,, To je lepšie." zobral mi ho z ruky a položil na stoličku. ,, Vďaka Lee." ,, Nemáš za čo." Chvíľu sme sa ešte rozprávali a ja som sa snažila vyzerať čo najprirodzenejšie.
,, A teraz vážne Lee." Pozrel sa na mňa vážne a ja som vedela, že je problém. ,,Spravil som niečo?" ,, Nie." ,, Tak prečo sa mi od rána vyhýbaš? Je to až veľmi viditeľné. Bojíš sa ma? Ublížil som ti nejako?" ,, Nie neublížil len..." ,, Len čo?" Povzdychla som si a rozhodla sa mu to povedať. ,, Včera som mala nočnú moru." ,, O čom?" Všetko som mu povedala.
Na konci sa zasmial. ,, Hej, to nie je smiešne." ,, Ja viem. Neboj, ja by som ti nikdy neublížil." povedal a objal ma. ,, Vidím, že si mu to už povedala." ozval sa Tae, ktorý stál vo dverách. Usmiala som sa na neho. Odtiahla som sa od Kookieho a šla do kuchyne, pozrieť Jina. Odkedy sme sa vrátili z Japonska, v kuchyni trávi najviac času a buď varí alebo si píše s Naty. ,, Jin?" Dnes aj varil aj si písal s Naty. ,, Hmm?" povedal nezaujato. ,, Horí ti jedlo na sporáku." Pozrel sa na sporák a snažil sa to uhasiť. ,, Mala si mi to povedať skôr! Teraz budem mať pripálené palacinky." ,, Nemáš odpisovať na správy ale venovať sa jedlu. Je to tvoja chyba." Skôr než stihol niečo povedať, šla som do Yoogiho štúdia. Klopala som. Nič. tak som vstúpila. Yoongi ležal a gauči a zrejme spal. Nechcela som ho budiť tak som šla za Hobim do izby. ,, Hobi?" Zaklopala som. ,, Kto je?" ,, To som ja, Lee." Otvoril mi dvere a ja som vstúpila. ,, Kedy si si tu naposledy upratoval?" Mal tu strašný bordel. Ešte väčší než ja a Tae. ,, Ani neviem. Práve som s tým chcel ísť niečo robiť." ,, Tak ja ti pomôžem. Bude to tak rýchlejšie a zábavnejšie." ,, Vďaka." Dali sme sa teda do toho. Zo zemi som mu pozbierala všetko oblečenie a šla dať prať. On si zatiaľ spratal posteľ a pozbieral nejaké odpadky. Zapla som vysávač a začala vysávať. Vydával pekný zvuk. Teda mne to znelo ako pekný zvuk, tak som si do toho začala hmkať. Hobi si to všimol a začal pískať do rytmu. Po dovysávaní sme prestali. Na koniec sme už len otvorili okná a šli do obývačky, kde sedeli aj ostatný. ,, Aké plány máte na večer?" spýtala som sa. ,, Ideme na chlapské nákupy." odpovedal mi Jimin. ,, O tom počujem prvý raz." Oni si medzi sebou vymenili pohľady a diabolsky sa usmiali. Pohľad na Taeho ma trochu vystrašil.
Dúfam, že nechystajú niečo pre mňa. Zajtra mám síce narodeniny, no neviem či o nich vedia. Nevadilo by mi keby nie. Som zvyknutá. Mama si na moje narodeniny ani nevzpomenula, ale aj tak som ju mala rada.
Ešte sme sa o niečom rozprávali a pozreli nejaké filmy. O pár hodín nastal večer. Chalani sa šli obliecť a hneď na to vyrazili. Ja som si už šla ľahnúť, pretože som bola extrémne unavená.
Jiminov pohľad:
Vyšli sme z dormu a nastúpili do auta. Zastavili sme pri veľkom obchodnom dome. Tam sme si určili, čo kto kúpi. Samozrejme som nezabudol, že Lee bude mať zajtra narodeniny. Po dlhej dobe to s ňou môžem osláviť. Chalanom som to povedal ešte včera a dnes sme šli kúpiť všetky potrebné veci. Jin a Joon šli kúpiť jedlo a suroviny, ja, Jungkook a Tae ozdoby a Yoongi nejaký darček. Keď sme mali kúpené veci na zozname, ostal nám len výber darčekov. Každý jej chcel dať samostatný aby sme sa nehádali.
Vyberali sme asi hodinu a potom šli domov. V dome bola tma, takže Lee už asi spala. Všetko sme teda po tichu vybalili a schovali. Ešte sme si dohadovali plán, ako ju prekvapiť. Prešlo pár minút a dohodli sme sa na jednom pláne. Je síce jednoduchý, no Lee sa to bude páčiť. Som jej brat. Je mojou povinnosťou vedieť, čo sa mojej sestričke páči alebo nepáči!
Bolo už neskoro, tak sme šli spať. Teším sa, ako zareaguje na prekvapenie Lee. Dlho nemala oslavu, no ja to zmením. Zajtra si to poriadne užijeme.
----
Dnes znova krátka časť, no nič iné ma nenapadlo. Znova sa ospravedlňujem za chyby a tak. Som rada, že to číta aspoň niekto.. Zatiaľ sa majte a užívajte života :) Papa 💜
YOU ARE READING
Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)
FanfictionPark Lee nemala jednoduchý život, no naskytla sa jej šanca, ktorú by nemala zahodiť. Prečo by to aj robila keď jej ju poskytol jej milovaný brat Jimin?