Prvý spoločný koncert

185 15 0
                                    

Ráno bolo dosť rýchle. Tae ma budil na to, že dnes majú prvý koncert. Šla som teda do izby niečo na seba hodiť a zabalila som si pár vecí. Lístky na koncert my chalani vybavili ešte v lietadle a poprosila som ich, či by mi neobjednali ešte dva ďalšie. Boli prekvapený ale spravili to. Chcela by som pozvať aj Naty a Veri. Hneď ako som sa obliekla šla som im napísať do skupiny. 

Three crazy girls : 

 Lee: Ahojte. Nechceli by ste ísť so mnou dnes na koncert pár skupinám? Lístky a všetko ostatná je už vybavené, tak čo? 

                                                   Veri:
So mnou môžeš počítať. A budú vystupovať aj tý tvoji kamoši? Chcela by som ich                                  spoznať... 

                                                  Naty: Aj ja idem. Len mi musíš podať informácie, že kde, ako, kedy a podobne... 

Lee: Super, takže ideme všetky tri. A Veri, ano budú tam aj oni a už sa na vás tešia. Info vám pošlem za chvíľu. 

Napísala som im všetky informácie a šla za chalanmi. Popravde, ja som im nepovedala, že tie lístky sú pre baby, takže to budem musieť napraviť. Z chodby sme všetci šli na raňajky, kde som im to chcela oznámiť.

,, Chalani." ,, Ano, Lee?" ,, Dnes prídu moje dve kamarátky, ktoré tu bývajú. Dúfam, že vám to nebude vadiť. Chcú vás trošku spoznať a tak..." ,, To nevadí Lee. Aspoň sa zabavíme a ty si s nimi pokecáš. Typujem, že ste sa dlho nevideli." povedal Namjoon a spokojne sme dojedli.

Rýchlo sme vyšli z hotela a nastúpili do ich limuzíny. Cestou som im trochu porozprávala o Naty a Veri. Vyzerali byť nadšený. Na koniec sme vystúpili pri nejakej mega budove a vstúpili. Ako sme to spravili, chalanov už ťahali do šatní a ledva som sa s nimi stihla rozlúčiť. Čakala som na babi asi 10 minút, keď na mňa niekto skočil. ,, Hádaj kto som?" ,, Žeby teta Rose?" ,, Nie ty pabo, to som ja." povedala Veronika a zliezla zo mňa. Všetky tri sme sa objali a začali hľadať naše miesta. Mali sme šťastie, pretože sme boli v prvom rade hneď pri pódium. ,, Je to tu dosť veľké." ,, A čo si čakala? Si predsa v Japonsku." odpovedala mi Naty a už sme boli ticho, pretože to začalo. Najprv išla skupina s názvom Exo. Fanúšičky tam pišťali a spievali, tak sme sa k nim pridali.  Na pódium boli asi 40 minút. Potom prišli BTS. Najprv sa pozdravili a potom začali spievať. Ako prvú pieseň dali I Need U a druhú Fake Love, na ktorú sme spolu s Naty a Veri spievali ako zmyslov zbavené. Bola to sranda. Ešte nikdy som nebola na ich koncerte a k tomu aj s nimi dvomi. BTS dávali poslednú pieseň, ktorá bola moja obľúbená. ,, Túto pieseň venujeme jednej úžasnej osobe, ktorá nám zmenila životy k lepšiemu a posúva nás ďalej než je vôbec možné. Ďakujeme, že si stále s nami a nikdy nás neopustíš." Skoro mi vyšla jedna slza ale hneď som si ju zotrela. Poslednou dobou som nejak scitlivela. Začali spievať Boy in Luv a ja s nimi. S babami sme skákali, spievali a pišťali. Po nejakých ďalších skupinách prišli na rad Monsta-X a prvá pieseň bola Hero, takže som znova začala spievať a trocha aj tancovať.

Po skončení koncertu sme sa vidali von. Zavolali sme si taxík a prišli pri náš hotel. Chalani tam museli ešte ostať a oddýchnuť si. S babami sme šli do mojej izby a párty sa začala. Naty vytiahla zo skrine alkohol, Veronika zapla hudbu a ja som priniesla jedlo a poháre. Chvíľu sme sa ešte len rozohrievali, no potom to tam začalo vrieť. Po asi 10 minútach sa aj z iných izieb ozívala hudba, takže zrejme už prišli aj ostatný. Niekto nám zaklopal na dvere, tak som šla otvoriť. A ako inak, stáli tam chalani aj spár fľaškami, tak som ich pustila do vnútra. Zoznámili sa s babami a zdalo sa mi, že Jin a Namjoon sa do nich asi zabuchli. Naliala som aj ostatným a tak sme sa bavili asi celý večer. Chcela som aby babi ostali ale mal pre nich prísť Natálkin brat, tak so ich pustila. Rozlúčili sme sa a ja som sa vrátila naspäť ku chalanom. Znovu sme začali tancovať. Každý si našiel dvojicu. Jimin bol s Taem, Jin s Namjoonom, Yoongi s Hobim a Kookie so mnou. Dali sme si pokojnejšiu hudbu a v objatí tancovali. Prešla nejaká tá hodina a začali odchádzať do izieb. Všetci až na Jungkooka. ,, Kookie, choď už spať inak nevstaneš." ,, Okej." povedal a ľahol si do mojej postele. ,, Ale ty máš vlastnú posteľ, tak šmikaj do nej." ,, Ale ja chcem spať s tebou." Ja som si len povzdychla, no nechcela som spať sama, tak som si vedľa neho ľahla a objala ho. ,, Mám ťa rád Lee." ,, Aj ja teba Kookie a teraz už spinkaj." ,, Ale ja ťa mám rád  viac ako len kam-" ostatné so už nezachytila, pretože som spala. Zajtra budú chalani znovu vystupovať, no v inom meste. Dúfam, že to nejak zvládnu aj po dnešku.

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang