Skupina

171 13 1
                                    

Nastal pondelok a my sme sa práve lúčili s Taeho rodinou. Nastúpili sme do môjho auta a posledný krát sa pozreli na deti a pani Kim pred domom. Cestou sme mali pustenú hudbu, takže sme sa nerozprávali ale spievali. Ostatný chalani by už mali byť v dorme.

Po pár minútach cesty sme konečne zastavili a zaparkovali do garáže. Otvorili sme dvere na dorme a vstúpili. Bolo tu dosť veľké ticho. Zrazu na mňa všetci skočili. ,, Ahojte." ,, Ahoj Lee. Strašne si mi chýbala." ,, Aj ty mne Kookie." ,, Bavili ste sa u vás doma?" ,, Hej, no mňa zaujíma ako to skončilo u vás." spýtal sa Hobi. ,, Bola veľká sranda. Taeho rodina je milá a deti sú rozkošné. Vôbec sme sa nenudili." ,, Presne. Bola sranda a stihli sme sa navzájom dosť spoznať." povedal a usmial sa na mňa. ,, Pravda." Oplatila som mu úsmev. Hobi sa na nás divno pozrel. ,, Mi nehovorte, že vy dvaja... spolu..." ,, Nie." povedali sme naraz a zasmiali sa. ,, Škoda." počula som Jimina. Povedal to veľmi potichu a vyzeral byť smutný. ,, Je ti niečo Jimin?" spýtala som sa. ,, Potom ti poviem." ,, Tak dobre." ,, Inak, dnes máš ísť do tej spoločnosti nie?" spýtal sa Jin. ,, Hej. Za tri hodiny odchádzam." ,, Tak to aby si sa šla chystať." povedal Tae a už ma ťahal do izby. ,, Pomôžem ti vybaliť." ,, Nemusíš Tae. To zvládnem." Radšej neodporoval, tak som sa začala vybaľovať. Všetko som mala hotové asi po pol hodke. Šla som sa teda chystať na to stretnutie. Vonku a trochu ochladilo, tak som si dala čierne krátke tričko, na to mikinu a čierne legíny. Nakoniec sme sa s Taem šli dole najesť.

Čas ubehol dosť rýchlo a ja už som bola na ceste k autu. ,, Maj sa a dávaj si pozor." ,, Aj vy." Nastúpila som do auta a šla do tej spoločnosti. Cesta trvala asi 15 minút. Nakoniec som zaparkovala a vstúpila do dosť veľkej budovy. Spýtala som sa, kde nájdem riaditeľovu kanceláriu. ,, Na treťom poschodí, prvé dvere v pravo." povedala mi jedna mladá slečna. Poďakovala som sa a šla tam, kde mi povedala. Našťastie tu mali výťahy. Inak by som asi zomrela. Našla som riaditeľove dvere a zaklopala. ,, Vstúpte." Vstúpila som a pozdravila sa. ,, Dobrý deň slečna Park. Rád vás spoznávam." ,, Aj ja vás." ,, Takže, najprv by som vás chcel vidieť spievať a tancovať. Podľa toho ako vám to pôjde, dohodneme ostatné veci." Prikývla som a vidala sa za ním. Vstúpili sme do docela veľkej tanečnej miestnosti. Bolo tu aj pár ľudí. ,, Toto sú vaši porotci. Zhodnotia váš tanec a spev." Predstavila som sa im a oni mne. Zastavila som pri poslednom. Bol dosť mladý. Zrejme tu je zamestnaný ako spevák alebo niečo také. ,, Ahoj, ja som Park Lee, teší ma." podala som mu ruku. ,, Ja som Baekhyun. Ako si si všimla, nepatrím do poroty ale bol som sem pozvaný ťa ohodnotiť." Vyzeral celkom milo. ,, Tak, čo by ste nám zaspievala a zatancovala?" spýtal sa riaditeľ. ,, Chcem zaspievať pieseň First love od Min Yoongiho a zatancovať na pieseň Boy in Luv od BTS." ,, Máte to mať." Najskôr som mala spievať. Pustili mi hudbu a ja som začala.

Po skončení spevu my všetci zatlieskali. ,, Bolo to úžasné. Chcem sa spýtať, prečo ste si vybrali práve túto pieseň?" ,, Je to úžasná pieseň od úžasného autora a mám k nej aj k autorovy citový vzťah." ,, To je len dobre. V speve ste prešli. Ešte tanec a uvidíme, čo s vami." Pustili mi teda hudbu a ja som začala tancovať. Táto pieseň patrila k mojim obľúbeným, takže som sa do toho vedela vžiť. Tancovala som pár minút až nakoniec pieseň skončila a ja som dotancovala. Porotci sa začali baviť. ,, Slečna Park." ,, Ano?" ,, Chcem vám povedať, že ste prešla. Teraz stačí podpísať zmluvu a môžte začať." ,, Ďakujem." Bola som veľmi šťastná, ale snažila som sa pôsobiť kľudne.  Šli sme teda do riaditeľovej kancelárie. So mnou a s riaditeľom šiel aj Baekhyun. Všetko som si podrobne prešla a na niečo som sa aj pýtala. Všetko mi prišlo v poriadku, tak som to podpísala. ,, Dobre. Od dnes tu pracujete ako sólo speváčka a tanečníčka. Teším sa na vaše úspechy." ,, Ďakujem." Podali sme si ruky. ,, Teraz vás pán Baekhyun prevedie po budove a zoznámi s jeho skupinou, ktorú budete prvé dni sledovať a niečo sa od nich naučíte." Rozlúčili sme sa a vyšli na chodbu. ,, Takže najskôr ti ukážem veci ako nahrávacie štúdia a potom ostatné." ,, Oki." Šli sme teda všetko pozrieť. Bolo tu kopec veľkých miestností a ľudí tiež. ,, Tak, a teraz môžme ísť za chalanmi. Sú dosť milí a dosť priateľský, takže si dávaj pozor." ,, To mi nevadí. Už som si na takých ľudí zvykla." ,, To som rád."  Prišli sme do jednej tanečnej miestnosti, kde sa mala nachádzať Baekova skupina. Práve nacvičovali nejakú choreografiu. ,, Ehm..." upútal ich pozornosť Baek. Všetci sa na nás pozreli a prišli k nám. ,, Toto je Park Lee. Dnes je z nej sólo speváčka tejto spoločnosti. Tento týždeň nás bude len sledovať a učiť sa. Buďte na ňu milí." Začali sa mi náruživo predstavovať a triasť rukou ako o život. Bolo ich tam celkom dosť, ale vyzerali byť milí. ,, A ako sa volá vaša skupina?" spýtala som sa. ,, My sme ti to nepovedali? Voláme sa Exo." Skoro ma porazilo. Podľa názvu som usúdila, že je to tá skupina, na ktorú si mám dávať pozor. ,, Je ti niečo?" spýtal sa ma Sehun. ,, Nič, len som počula, že s Bangtanmi nevychádzate veľmi dobre. Je to pravda?" ,, Hej je. Pár krát sa nám totiž stalo, že nás za nich nahradili na pódium a oni sa za to vždy nehnevali." povedal Chanyeol. Ďalej som to neriešila a sledovala ich choreografiu. Bolo to dosť dobré. Zrazu mi začal zvoniť mobil. ,, Halo?" ,, Ahoj Lee, to som ja, Tae. Ako ti to ide?" ,, Je to super. Prijali na celkom rýchlo." ,, To som rád. Doma to oslávime. Čo robíš teraz?" ,, Dostala som za úlohu sa učiť od jednej skupiny." ,, A ako sa volá?" ,, Už ani neviem, ale sú to milí ľudia." Samozrejme som mu nemohla povedať, že je to Exo. ,, To je dobre. Prepáč, ale už musím končiť." ,, Oki, ahoj." ,, Ahoj." Zložila som a sledovala chalanov. ,, Kto ti to volal?" spýtal sa Baek. ,, Taehyung." ,, A čo chcel?" ,, Chcel vedieť ako to dopadlo a podobne." ,, Aha." ,, Baek, prestaň sa pred ňou hrať na dospelého. Myslíš, že ju tak zbalíš?" Ostala som prekvapená. ,, Nehrám sa na dospelého a nechcem ju zbaliť." povedal kľudne Baek. ,, Jasné, preto sa na ňu stále usmievaš a pozeráš." ,, To nie je pravda." povedal trochu detským hlasom. ,, Tak tým pádom si Lee beriem ja." povedal Chanyeol a chytil ma za ruku. ,, Niee. Lee je moja." skríkol Baek a objal ma. ,, Tak a teraz vidíš skutočného Baeka." povedal Chan a pustil ma. Deň v spoločnosti skončil dosť rýchlo. Ked som sa vracala domov, bola už tma a ja som bola vyšťavená. ,, Ahoj Lee." pozdravil ma Tae v izbe. ,, Ahoj." odpovedala som a ľahla do postele. ,, Ako prvý deň?" ,, V pohode, až na to, že som úplne bez energie. Celý deň som sa bavila s tou skupinou a sledovala ich. Nakoniec to skončilo tým, že sme sa začali štekliť a ja som si toho schytala najviac." ,, Vyzerajú ako dobrý ľudia, keď o nich hovoríš." ,, Oni aj sú. Teraz už pôjdem spať, lebo mám pocit, že umriem." ,, Tak dobre. Odpočiň si." ,, Dobrú." ,, Aj tebe." Len som si vyzliekla tepláky a zaspala. 

----- 

Dnes konečne trochu dlhšia časť. Trvalo mi to dlho napísať. Sorry za chyby a podobne. Uvidíme sa pri ďalšej časti. Papa :)

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Onde histórias criam vida. Descubra agora