Ráno som vstala dosť skoro, pretože ma vzbudil Kookie, ktorý sa ponáhľal do práce. Myslel si, že dnes mám aj ja prácu. Včera som im nestihla povedať, že mám voľno, tak som sa im to rozhodla povedať, až keď sa vrátia, pretože už leteli z dormu. Cítila som sa trochu smutne z toho, že sme sa ani nestihli rozlúčiť, ale to ma prešlo potom, čo mi došlo, že dnes idem k Chanyeolovi aj s ostatnými chalanmi z Exo. Rýchlo som sa prezliekla a šla si spraviť raňajky. Po raňajkách som sa šla ešte trochu upraviť a hrať na mobile, pretože som mala kopec času. Zrazu mi prišla správa od toho chlapca zo včera.
MikuSoo: Dobré ráno 😊
Lee: Aj tebe. Čo teraz robíš?
MikuSoo: Som na ceste do práce a ty?
Lee: Ja mám dnes voľno a za pár hodín idem ku kamarátom z práce
MikuSoo: Kto sú to?
Lee: Skupina Exo. Neviem či poznáš.
MikuSoo: Jasné, že hej. Počul som, že Bangtani s nimi nevychádzajú veľmi dobre.
Lee: To viem a preto som im radšej nepovedala, ako sa volajú.
MikuSoo: Mala by si im to povedať. Raz to aj tak zistia.
Lee: Toho som si vedomá, ale ešte im to nechcem povedať. Neviem ako by reagovali.
MikuSoo: Okej. Už musím ísť, maj sa. :)
Lee: Aj ty a nech sa ti darí v práci:)
Vypla som mobil a vyšla z domu. Nastúpila som do auta a šla smer Chanov dom. Cesta mi trvala trochu dlhšie, pretože jeho dom bol ešte ďalej než SM spoločnosť.
Po asi pol hodke som tam dorazila. Dom vyzeral presne podľa popisu, takže to bolo jasné. Zaparkovala som auto a šla zaklopať. Po chvíli mi prišiel otvoriť Chanyeol. ,, Ahoj Lee. Pod' do vnútra." povedal a objal ma. Vstúpila som do vnútra a musím povedať, krajší dom som ešte nevidela. Bol strašne pekný a veľký.
,, Páni. Máš to tu fakt pekné." ,, Vďaka." ,, Je tu už aj niekto z chalanov?" ,, Ešte nie. Prišla si trochu skôr. Sme tu len my dvaja a moji rodičia, ale tí za chvíľu odchádzajú do práce." Hneď ako to dopovedal, pred nami sa objavili jeho rodičia. ,, Kto je to, Chanie?" spýtal sa jeho otec. ,, Je to tvoje dievča?" spýtala sa jeho mama hneď po otcovi. ,, N-nie. To je moja kamarátka. Pracuje u nás v spoločnosti." ,, To je škoda. Už som si myslela, že si si konečne niekoho našiel." povedala smutne jeho mama a otec prikývol. ,, Dobrý deň. Ja som Park Lee, teší ma." ,, Ahoj. My sme Chanieho rodičia." Podali sme si ruky. ,, Koľko krát som vám hovoril, aby ste ma tak nevolali?" ,, Prepáč zlatko, ale my proste nevieme prestať." Chanyeol si len povzdychol a vyprevadil ich z domu. ,, Prepáč im to. Občas sa ku mne správajú ako k malému." ,, To nič, Chanie." usmiala som sa. ,, Prosím, nezačni ešte aj ty." ,, Okej, ale je to pekné." Vstúpili sme teda do obývačky a sadli si na gauč. ,, Kedy by mali prísť?" spýtala som sa. ,, Za pár minút. Zatiaľ ťa prevediem po dome, keď chceš." ,, Jasné." Tak sme znovu vstali a vydali sa spoznávať jeho dom. Mal to tu veľmi pekné a najkrajšia bola asi jeho izba.
ESTÁS LEYENDO
Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)
FanficPark Lee nemala jednoduchý život, no naskytla sa jej šanca, ktorú by nemala zahodiť. Prečo by to aj robila keď jej ju poskytol jej milovaný brat Jimin?