Zoznámme sa! (Opis hl. postavy)

482 21 2
                                    

Ahoj! Moje meno je Park Lee a mám 21 rokov. Rada športujem, jem, spím, a počúvam hudbu. Narodila som sa v Južnej Kórei, ale teraz žijem v Európe na Slovensku. Mám jedného brata, ale ten žije v J. Kórei. Naši rodičia sa rozviedli a on bol pridelený k otcovi, ktorý pred niekoľkými mesiacmi bohužiaľ zomrel kvôli jeho chorému srdcu. Moja mama sa po rozvode úplne zmenila a správa o otcovej smrti to ešte zhoršila. Začala piť a chodiť domov k rôznym mužom skoro každý deň. O mňa sa takmer už ani nezaujíma. S bratom som našťastie stále v kontakte. Keďže sme na tom finančne dosť zle, Jimin nám posiela mesačne nejaké peniaze a ja si snažím nájsť prácu. Kvôli môjmu pôvodu s tým mám bohužiaľ menšie problémy... Jimin je spevák zo skupiny BTS, takže si zarába celkom slušne. Som mu vďačná za pomoc, pretože bez neho by sme už asi boli na ulici. Z jeho skupiny poznám ešte aj Yoongiho, s ktorým sme boli najlepší kamaráti, no po odchode z J. Kórei sme na seba stratili kontakt a už sa spolu nerozprávali. Vždy keď som sa s ním chcela rozprávať, mama sa na mňa nahnevala a zobrala mi môj telefón niekedy až na týždeň a tak som nemohla komunikovať ani s bratom... V súčastnosti nemám ružový život, ale snažím sa! S Jiminom po mojom boku by to však bolo o dosť jednoduchšie...

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora