Sú ešte voľný?

180 15 1
                                    

Ďalšie ráno prebehlo tak ako minulé. Rýchlo. Chalani sa ponáhľali na ďalší koncert, ja som znova volala babi, načo sa Jin a Joon potešili.

Prišli sme na miesto a babi nás tam už čakali. Jin a Joon sa s nimi zvýtali ako prvý a potom mi ich nechali. Dnes vystupovali rôzne skupiny a dokonca aj dievčenské. Naty, ja a Veri sme fangirlili ako o život a ostatný s nami.

Po koncerte sme šli pred ich šatňu, kde nás najskôr nechceli pustiť. Mali sme šťastie, že som Jiminova sestra, inak by nás odtiaľto asi aj vyhodili. ,, Lee, chceli by sme sa ťa spýtať, či Jin a Joon už niekoho majú alebo tak." Ja som sa zasmiala. Vedela som, že mám pravdu. ,, Nebojte. Obidvaja sú slobodný." Očividne sa im to veľmi páčilo. Chalani o chvíľu vyšli zo šatne a spoločne sme sa vybrali von. ,, Kam by ste chceli ísť?" spýtal sa Joon. ,, My nejdeme do hotela?" Bola som prekvapená. ,, Keby tam ideme, skončilo by to ako včera alebo aj horšie." povedal Tae a ja som prikývla. Rozhodli sme sa, že si prezrieme mesto. Ako sme tak šli, všimla som si, že Jin, Naty, Veri a Joon zaostávajú. Musím povedať, že sa k sebe dosť hodia. Jin s Naty sa dokonca držia za ruky a Verča s Joonom po sebe lezú. Ja som sa len smiala na Taeho vtipoch a Yoongi mi ležal na ramene. ,, Môžem sa ti zvaliť na chrbát?" spýtal sa ma, na čo som sa znova zasmiala. ,, Môžeš, aspoň si trochu zacvičím." povedala som a on mi už liezol na chrbát. Nebol ani ťažký, takže to bola hračka. Ani nie o 5 minút zaspal. Babi s Joonom a Jinom sa od nás oddelili a šli do nejakej kaviarne. Po pár minútach cesty som Yoongiho zložila a bolel ma chrbát. ,, Ukáž, trocha ti ho  pomasírujem." povedal Kookie. ,, To nemusíš, zvládnem to." Nič nepovedal a pribehol k môjmu chrbtu. Nestihla som ani protestovať a už ma masíroval. Bolo to straašne príjemné. Nemohla som si odpustiť ani nejaké tie vzdychy. ,, Nevzdychaj tak, inak ti dám pásku cez ústa." povedal Jimin. Snažila som sa nejak prestať, no moc mi to nešlo. Tae a Kookie si to zrejme vychutnávali nad čím som sa trochu smiala. Zastavili sme pri detskom parku. Bolo tam pár detí s rodičmi. Tae a Kookie neváhali ani sekundu a rozbehli sa k šmikľavkám. Po chvíli sa k nim pridal aj Jimin a ja som si sadla na lavičku, odkiaľ som ich pozorovala. Vyzerali ako deti. Po chvíli ku mne prišiel Tae a sadol si. ,, Páči sa ti byť s nami?"  ,, Jasné, že hej. Je s vami sranda a nikdy nie je nuda." ,, To je pravda." usmial sa. ,, Dosť si nás zmenila, vieš o tom?" ,, Ja?" ,, Ano. Napríklad taký Yoongi. Pred tvojím príchodom bol stále len vo svojej izbe alebo v štúdiu. Jin venoval svoju pozornosť len jedlu, Namjoon všetko ničil, Kookie len cvičil, Hobi sa len hral, Jimin bol stále smutný a ja som bol celé dni len pri hrách a telke." Bola som prekvapená. ,, To som nevedela." On sa len usmial a pritiahol si ma k sebe. ,, Tak už to vieš." Očami som hľadala Yoongiho, no nevedela som ho nájsť. ,, Tae, nevidel si Yoongiho?" ,, Nie. Skoro som na neho zabudol." Postavili sme sa z lavičky a šli k ostatným. ,, Neviete kde je Yoongi?" spýtal sa Tae. ,, Pred chvíľou tu ešte bol." Obzerali sme sa okolo, no nevideli sme ho. ,, Možno len niekde zaspal." povedal Kookie. Začali sme si obzerať park. Na žiadnej lavičke nebol. Bola som strašne unavená, tak som vliezla na mostík spojený so šmikľavkou. To, čo som tam uvidela ma dostalo. Začala som sa smiať a chalani ku mne pribehli. ,, Čo sa stalo?" ,, Našla som Yoongiho." povedala som pomedzi smiech. ,, A kde je?" Ukázala som na ten mostík a oni sa tiež začali smiať. Yoongi vyzeral ako malé spiace bábo. Zobudili sme ho, na čo sa z neho stalo naštvané bábo. ,, Prečo ma budíte!?" ,, Nepýtaj sa a vstávaj." Pomohla som mu postaviť sa a šli sme domov. Cestou mi Naty napísala, že oni sú už na hoteli. Šli sme teda za nimi a objednali si pizzu. Ešte sme sa chvíľu bavili a potom som odprevadila babi. Cestou mi stihli povedať, že sa dali do kopy s Jinom a Joonom, teda Naty s Jinom a Verča s Joonom. Rozlúčili sme sa a ja som šla rovno do svojej izby kde som zaspala. Tento týždeň bude dosť unavujúci. 

--- 

Takže dneska trochu kratšia časť. Dúfam, že nevadí. Ospravedlňujem sa za chyby a podobne. Prajem dobrú noc :) Papa💜

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin