Žeby láska?

161 11 5
                                    

Dnes sa toho stalo veľa. Chalani konečne dostali voľno, Kookieho prepustili skôr a pár skupín z SM-u mali koncert. Medzi nimi boli samozrejme aj Exo. Ja som makala na svojom tanci a speve. Po práci som prišla domov, kde ma už čakali chalani. Teraz spolu sedíme v reštaurácií. ,, Konečne máme pokoj. Už som si myslel, že si s mojou posteľou nikdy neužijem." povedal Yoongi a ostatný len prikyvovali. Ja som sedela medzi Taem a Kookiem, ktorý sa na mňa stále pozerali. Dosť sme sa bavili a mňa napadlo im povedať pravdu až po ceste domov. Rýchlo sme vyšli z reštaurácie a pomaly šli. ,, Chalani?" ,, Ano Lee?" ,, Chcela by som vám niečo povedať." ,, Čo také?" spýtal sa Tae. ,, Sľúbite mi, že sa na mňa nenahneváte?" ,, Na teba nikdy." povedal Kookie. ,, Tak dobre." Nadýchla som sa. ,, Už dávno viete, že pracujem v spoločnosti SM a tento týždeň som tam trávila učením sa od jednej skupiny." Prikývli. ,, S tou skupinou si dosť rozumiem, sú veľmi milí a priateľský. Nikdy by mi nič nespravili." Znova len prikývli. ,, No... Ja som vám chcela povedať, že tá skupina sa volá Exo." Ako to začuli, všetci zastavili. ,, Ako, že sa to volajú?" spýtal sa Jimin. ,, Exo." ,, Prečo si nám to nepovedala? S tou skupinou nevychádzame dva krát dobre." povedal Jin. ,, Ale keď s nimi vy nevychádzate dobre, neznamená to, že ani ja nebudem." ,, Lee, sľúbila si mi, že si dáš na nich pozor." povedal Tae a pozeral sa mi priamo do očí. ,, Ja viem. Nevedela som, že budem pridelená k nim. Myslela som si, že budú zlí, keď s nimi nevychádzate, ale oni sú milí a dobrí."  ,, Ale to nemení nič na tom, že sa s nimi nebavýme." povedal Namjoon. ,, A tiež to nemení nič na tom, že ja sa s nimi bavím a aj môžem." Posledné slová som trochu viac zvýraznila a rozbehla sa opačným smerom. Počula som ako na mňa kričia, no ja som ich nevnímala. po chvíli behu som bola strašne udýchaná, tak som si sadla na lavičku. Zbadala som niekoho utekať ku mne. Bola už tma, tak som mu nevidela do tváre ale bol mi povedomí. Ako tak prišiel ku mne, zistila som, že je to Kookie. ,, Prečo si za mnou prišiel?" ,, Nemohol som ťa nechať samu. Na to sa o teba až veľmi bojím." ,, T-to nemusíš." Začervenala som sa. Možno, že mal Jimin pravdu. Poslednou dobou je ku mne Kookie iný. Správa sa ku mne milo a vždy je pri mne. Problém je ale vo mne. Aj keby sa do mňa zamiloval, neviem, či by som mu vedela lásku opätovať. " ,, Lee? Si tu?" ,, Eh?... Ah, jasné, len som sa zamyslela." ,, Nad čím?" Sadol si vedľa mňa. ,, Či by som niekomu vedela opätovať city bez toho, aby som to pokašľala." ,, Vieš Lee. Podľa mňa by si to dokázala len v tedy, keby si toho človeka milovala." ,, Ako sa dá zistiť, že niekoho miluješ?" ,, No, nie som zrovna odborník na lásku, ale čo to viem. Podľa mňa, keď niekoho miluješ, správaš sa k nemu inak než k ostatným. Vždy, keď si pri ňom, srdce ti bije ako o život, červenáš sa a máš taký úžasný pocit. A ten pocit sa volá láska." ,, Wau." pozrela som na neho. ,, Je niekto koho miluješ?" spýtala som sa. ,, Ano, je. Lenže ona o tom asi nevie a preto sa jej to snažím dávať najavo ako len viem. Raz som jej to dokonca povedal, no ona v tedy zaspala a už si to nepamätala." ,, To mi je ľúto." ,, To nemusí. je to niečo, čo chcem zrealizovať. Čo sa týka dievčat, vždy som bol voči nim hanblivý, no to si zmenila ty. A teraz sa snažím samého seba dokopať k tomu, aby som sa tej osobe, ktorú milujem vyznal, no čakám na správnu príležitosť." ,, Je od teba pekné, že si taký trpezlivý." Ako mi toto všetko povedal, začala som pochybovať, že tou osobou myslí mňa. Nejako sme sa z tej lavičky pohli a šli domov. Cesta nám spolu ubehla veľmi rýchlo. Na chalanov som sa ani nehnevala. Len mi povedali ich názor. Doma sme si to všetko vysvetlili a šli jesť. Po večery sme sa rozpustili do našich izieb. Tae sa šiel osprchovať a ja som si zatiaľ písala s tým chlapcom. 

Lee: Ahoj 

MikuSoo: Ahoj. Ako si sa dnes mala?" 

Lee: Dnes som mala celkom dobrý deň. Chalanom som povedala o Exo a myslím...

MikuSoo: Myslíš čo?...

Lee: Myslím, že som sa do jedného z nich zamilovala ale taktiež si myslím, že on je do inej...

MikuSoo: A ktorý to je?

Lee: Jungkook

Lee: Rozprávala som sa s ním o láske a začal mi hovoriť ako ju vníma on. To ma nejako osvietilo a zrejme som k nemu začala niečo cítiť. 

Lee: Si tu?

MikuSoo: Ano som, len som musel niečo vybaviť. No späť k téme. Čo keď je do teba?

Lee: O tom pochybujem. Neviem či mu to mám povedať alebo nie. Bojím sa odmietnutia. 

MikuSoo: Neboj sa. Podľa toho, čo ti odpovie uvidíš, či ste pre seba stvorený alebo nie.

 Lee: Vďaka

MikuSoo: Nemáš za čo

Lee: Vieš... Napadlo ma. Teraz keď sme sa takto " skamarátili" nechcel by si sa stretnúť? 

MikuSoo: Pred pár dňami by som povedal nie, ale teraz to beriem. 

Lee: Okej 

Dohodli sme si miesto a čas. Zdalo sa mi, že si s tým chlapcom budem aspoň trochu rozumieť. Ale teraz je dôležité to, ako to mám povedať Kookiemu. Neviem aké reakcie mám čakať. Pomaly sa vrátil Tae a šiel rovno do svojej postele. Zhasla som svetlo a zaspávala s myšlienkami na zajtra. Pokúsim sa to Kookiemu nejako povedať.

---- 

Znova krátka časť ale už druhá alebo tretia za tento deň. Čo si myslíte? Ako to dopadne s Kookiem a kto bude ten MikuSoo? Kľudne mi to napíšte do komentárov. Budem rada aj za jeden jediný. Vždy, keď mi príde upozornenie, že mi niekto dal vote alebo napísal komentár, môj život mi pripadá o mnoho krajší a dobre, že sa viem ako tak ovládať, inak by som asi behala po dome a kričala ako o život. Tak, koniec vypisovania mojich pocitov :) Papa💜

Nový priatelia alebo niečo viac? (Prebieha oprava chýb)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora