Seungmin ağzından
Eve geldiğimde ben kapıyı çalmadan Junho babam kapıyı açmıştı. O kadar sinirli bakıyordu ki gözleriyle beni öldüreceğini bile düşündüm. Junho babamın bu kadar sinirli olabileceği iki şey vardı. Teki ona yalan söylemem teki de okulla alakalı şeyler. Ona yalan söylemedim ve derslerimde de oldukça iyiyim. "Seungmin içeri gir ." dedi kolumdan tutarak. Korkudan sadece kafamı sallamakla yetinmiştim. İçeri girdiğimde Sungjoo babamda oradaydı. Ne kadar Junho öz babam olsada Sungjoo babamın da sözlerini dikkate alırdım. Sonuç olarak o da benim babamdı ve beni mutlu etmeyi gerçekten biliyordu. Onlar bir koltuğa bende karşılarına oturdum. Kendimi suç işlemiş de sorguya alınmış gibi hissediyorum. Sungjoo babam konuşmaya başladı.
"Seungmin , bir kız arkadaşın olduğunu bilmiyorduk. Bize neden söylemedin?" Şaşkınca bakakaldım. Hem bir kız arkadaşım yoktu, hem de eşcinseldim.
"Baba benim kız ark- " Junho babam lafımı böldü.
"Seungmin bir kız arkadaşın olsa bile OKULDA kucağına oturması ne demek ?" Junho babam bunu fazlasıyla bağırarak söylediği için Sungjoo babam onu sakinleştirmeye çalışıyordu . Ayrıca öyle olsa bile bu benim seçimim olurdu. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Babam bana uzun bir süre sonra bağırmıştı. Sungjoo babam ise "Bir de seungmin'i dinleyelim olur mu? " dedi. Bana baktığında adeta 'zaten her şey ortada değil mi' diye düşündüğünü anlamam zor olmadı. Konuşmam gerektiğini hissettim. Tam ağzımı açmıştım ki Junho babam bana yalan söyleme diyip telefonu uzattı. Fotoğrafa baktım ve sabahki olay olduğunu gördüm. Hafif tırsak bir şekilde konuşmaya başlıcaktım ki arka bahçenin oradan bir ses duydum, o sesin sahibi arkamda durup konuşmaya başladı.
"Bu kız mı? Okulun sürtüğü ve Seungmin'e ayrıca takıntısı var. O antrenmandan çıkınca bir banka oturup gözlerini kapatmıştı ki Eunji gelip kucağına oturdu. O sırada da Eunji'nin arkadaşları gelip fotoğraf çekmişler." O bunları söylerken ben kafam bir aşağı bir Sungjoo babama gidip geliyordu. Junho babam cidden kalbimi kırmıştı. O anda atlama ihtiyacı duydum.
"İkiniz de benim eşcinsel olduğumu biliyorsunuz. BUNU BİLEREK okulda seviştiğimi düşünmeniz beni gerçekten kırdı."
Bunu Junho babamın yüzüne karşı söylemiştim. Biraz abarttığını söyleyip bana sarıldı. Onu bu kadar çabuk affedeceğimi sanmıyorum. Sungjoo babam da bana sarıldı ve kısık bir sesle özür diledi. Kulaklarımı iğrenç bir ses doldurdu. Acaba ne olabilir? Diing doğru cevap : KAPI ZİLİ kesin Woojin Hyung basıyordu zile. Bunu anlamam hiç zor olmamıştı çünkü bir tek o ayı gibi zile basardı. Kapıyı açtım. Woojin Hyung... şaşırdık mı? Hayır.
Hyunjin'in ağzından
Seungmin yanımızdan ayrıldığında garipsemedim diyemem. İki tane iri yarı erkek ufak tefek birini yanlarına çağırmış bağıracaklardı. Şahsen bana bağırdıklarında kız kardeşimle ilgili değilse takmıyorum da, bu kadar üzülmüyorum da fakat Seungmin nasıl desem... biraz daha sulu göz olduğundan ne yapacağını bilemem.
Minho Hyung yurtdışına gitmesi gerektiğini söyleyince bile salya sümük ağlamıştı. Ben de bundan emin olmadığından o gittikten beş dakika sonra gittim. Woojin ve Chan hyung'a ayrıca o bücürüğe de benden sonra gelmelerini söyledim. Arka bahçeden yavaşça girdiğimde babası telefondan ona birşeyler gösteriyordu. Seungmin'e doğru baktığımda ise gözleri dolmaya başlamıştı bile. Onların yanına gittim ve sabahki olayla ilgili bir şeyler bağrındım. Bu sırada onun başı hep aşağıdaydı.
Her zaman masum görünmek nasıl bir şey acaba kız gibi, sinirlenince bile masum görünüyor. Uff düşüncelerim yine saçmalıyor. Seungmin kendinin eşcinsel olduğunu söylemişti. Onu da kaybettik. Jisung yanlışlıkla içki içip bana Minho senin her yerine öpücük kondurmak istiyorum diyene kadar ondan bi' nebze olsa umutluyum ama yok hata bende niye kendi arkadaşlarımdan normal birini arıyorsam. Ben yine cool bir pozisyonda düşünürken kapının zili çaldı Woojin'di, çok uzatmaya gerek yok tek kelimeyle :Ayı .
Voteiiie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M ALİVE † Hyunmin
FanfictionLütfen bunu değil diğer ficleri okuyun... . . . Hyunjin onu her ne kadar sevmesede onu bu çukurda bırakdıkça daha da kötüleştiğini hissetti ve çukurdaki küçük salyangoza elini uzatmaya kalktı. . . . ! Bu hikayede Woojin olmasının sebebi çok eskide...