3. kişi ağzından
Hyunjin, Seungmin'in orada günler boyunca o şeylerden aldığını öğrendikten sonra endişe etmemiş değildir. Fakat ona yaklaşmakta da emin olamıyordur. Seungmin eve geldiğinden beri çok dağınık duruyordur ve bu onu daha çok endişelendiriyordur. Abisiyle de kavga ettikten sonra Seungmin iyicene garipleşmeye ve masum çocuğun yerine duvarın köşesine oturup kafasını dizlerine gömen bir çocuk haline gelmiştir. Ona biraz yardım etse de ne yapacağını o da bilemiyordur . İkisi de pijamalarını giymek için odalarına girmişlerdir. Hyunjin tişörtünü çıkarttığı zaman kapısı tıklanır o da kapıyı açar. Karşısına zayıf ve çökmüş bir Seungmin çıkar.
"Hyung pijamalarımı getirmeyi unutmuşum yarın gidip yenisini alacağım, seninkilerden birini verir misin?"
"Burada bekle." Seungmin'e pijamalarından birini getirmiştir.
"Sana biraz büyük olabilir bu gecelik idare et ."
"Sorun değil." Seungmin karşı odaya geçer ve üstünü değişir. Kapıyı açtığından bir adet Hyunjin görür. Karşısındaki uzun çocuk bir anda kıkırdamaya başlar.
"Bir şey mi oldu niye gülüyorsun."
"Pijamanın içinde kaybolmuşsun. Bu çok t- tuhaf duruyor. "
"Bunda gülünecek ne var. "
Hyunjin'in ağzından
Ona pijamalarımı verdiğimde çok bol olmuştu ve bu cidden onu çok tatlı değil de, tuhaf göstermişti. Bunun için ona gülüyordum. Ki komikti. Ama o benim yanımdan 'bunda gülünecek ne var.' diyerek geçmişti. Arkasından kısık sesle
'Ya seungmin-ah..." desem de beni duymadı. Geri gelmediğini görünce aşağıya indim ve arka bahçedeki büyük salıncaklardan birinde oturduğunu gördüm. Bu çocuk yine böyle oturuyordu. Önceden böyle değildi. Ve ben üç yıldır ilk defa onun için endişeleniyordum. Onun yanına gittim ve salıncağı durdurup hafif eğilerek ona doğru baktım. Kafasını kaldırdı ve gözlerini üzerime doğrulttu. Cidden gitgide değişiyordu. Değişmemesi gerekiyor gibi hissettim. Bir anda konuşmaya başladım."Ya Seungmin hayatını boka mı batırmayı düşünüyorsun? Bak bunu sende biliyorsun Seungmin böyle biri değil. Ne diyorum ben ve buna rağmen elimi onun omzuna koyup aşağıdan ona konuşmaya devam ettim. Benim tanıdığım Seungmin ; Bana Hyung derken içten ve yumuşak bir şekilde söyler ve beni sinir eder. Bir şey diyecekse kafasını aşağı eğer. Birine sinir olursa ona saniye verip onu da sinir eder. Denemede ikinci olursa dersler bitene kadar depresyonda gibi olur sonrasında da ben mi ona üzüleceğim deyip neşesini yerine getirirdi. Voleybol turnuvasında ne kadar yorulsa da sonra tüm herkese kalpler fırlatan birisi. 'Seungmin bu değil Seungmin-ah" Bunu derken elini çok kısa bir süreliğine tutmuş olabilirim ama olabilirim. Zaten Seungmin o sırada elini çekti.
"Niye Seungmin hiç sinirlenmez mi? O da uzak bir yere gidemez mi, uyumsuz olamaz mı?" dedi. Bunları derken gözleri yine dolmuştu.
"Ben sinirlenince öyle şeyler içmiyorum Seungmin." Böyle şeyler yapmamalısın endişeleneceğim yoksa.
"Hyu-ung..." Bunu demesini hala çok sevmesem de bu durumda ona bağıramazdım değil mi?
"Seungmin-ah?" Ağlamasana. Ona doğru yaklaştım ve hafif sarıldım. Yanlış anlaşılmasın ağlıyor diye ona sarılmıştım. Bu sefer ağlayarak "Hyung" dediğinde onun yanına oturup onu kollarımla biraz daha sardım ve "İnan bana eski haline geri döneceksin" dedim. O ise kafasını göğsüme doğru bastırıp ellerini belimde tshirtümü kavrar bir şekilde tutmuştu. Bu durum bir kaç ay önce olsa ondan iğrenip yere doğru fırlatırdım ama şu anda öyle bir şey yapsam üzülürdüm. Bu arada Seungmin'e doğru eğilip baktım. O kadar çok ağlamıştı ki sonunda kucağımda uyuya kalmıştı. Onu kendime doğru çektim ve arkaya doğru yaslandım. Şu anda kucağımda yatıyordu ve benim kollarım da ona sarılıydı. Bu durum çok garip değil miydi? Bir homofobiğin bir eşcinsele sarılması falan, ona destek olmasam mahvolacaktı. Ayrıca bu haliyle çok masumdu. Kucağımda ağlaması ona kesinlikle iyi gelmiştir fakat ben bunları yaptıktan sonra yarın nasıl tepki vermeliyim ?
Seungmin'in ağzından
Sanırım dün gece tüm o şeylerden sonra onun kucağında uyuya kalmışım. Lânet. Büyük ihtimalle söyledikleri bile bana acıdığındandı. Bugün ona Hyung bile diyemeyeceğim sanırım. Ve oda bana soru bile sormayacak. Ne bekliyorsam sanki gelip bana tekrar sarılmasını falan mı ? Gerizekalı, niye bir homofobiğin kucağında uyuyorsun ki. Eminim acımasa beni orada yere fırlatabilirdi. Uff. Peki böyle birşey olduktan sonra bugün ne yapmalıyım?
Hiçte Seungmin'in düşündüğü gibi olmamıştı. ❤
Oy, yorum, düşünceleriniz, önemli diyorum 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M ALİVE † Hyunmin
FanficLütfen bunu değil diğer ficleri okuyun... . . . Hyunjin onu her ne kadar sevmesede onu bu çukurda bırakdıkça daha da kötüleştiğini hissetti ve çukurdaki küçük salyangoza elini uzatmaya kalktı. . . . ! Bu hikayede Woojin olmasının sebebi çok eskide...